Missä tämä mylly pidetään?
Cream Team hautuumaalla.
Missä tämä mylly pidetään?
Cream Team hautuumaalla.
kerman! (Katso kuvat!)
Painan paniikkinappulaa.
Lähtisköhän se meneen, jos sen talo palais?
Mikä ihmeen ihmemies pesee kätensä ennen kusemista? No sipsimies tietysti! Perunaisia lastuja käsitellyt käsi on huuhdottava puhtaaksi synneistä, koska rasvainen ja suolainen siitin on pahinta mitä tiedän.
Totta, taisin valehdella. Paistettu maksa maistuu vielä pahemmalta.En ole maistanut, pitää kysyä mun naiselta, että onko noin. tosin ensin pitää syyä sipsejä ja koluta kalua.
Paitsi jos tykkää kuona-aineista. Enkä nyt puhu edes itsestäni, vaan esim. R. Kellystä.Herrasmies ei syö elimiä, joiden läpi kusi ja muut kuona-aineet kulkevat.
Tästä muistui mieleen Kai Arvelin, joka oli muistaakseni tutkijana jossain yliopistossa joskus.dementikkonäyttelijöiden kantava voima Ken Olin.
No höh, eihän sitä ole 'pakko' hankkia. Onhan nykyään paljon vaihtoehtoja - Spotify, Last.fm ja vaikka YouTube.
Mutta jos pitää musiikista, eikä oikein osaa kuvitella elävänsä ilman sitä, mutta koti-iltoina on niin paljon muutakin tekemistä, niin onhan tuo vallan mainio peli. Käytän sitä työmatkoillani tavallisina työpäivinä (45-55 min). Talvipakkasilla kuuntelen Beach Boysejä ja heti tuntuu lämpimämmältä :) Jos olen surullinen, kuuntelen lohtumusiikkia, jos olen iloinen kuuntelen iloista musiikkia. Jos lentelen pitkiä matkoja, jos tapan aikaa lentoasemalla, jos kävelen niin kävelen tahdissa... Tässä iässä on jo niin paljon muistojakin, että niitäkin on kiva viritellä vanhempien biisien kanssa ja uudempia taas on kiva bongailla milloin mistäkin. Mm. täältä :)