Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 446 147
  • 67 307

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkiahon jo miltei legendaarinen South Park-kuva kummittelee jälleen SM-liigan sivulla. Tuosta saisi kyllä vielä hienomman, kun laittaisi samalla MS Paint-leikkaa/liimaa-tekniikalla paitaan tämän kauden logon ja mainokset. Odotamma jännityksellä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mäkiahon jo miltei legendaarinen South Park-kuva kummittelee jälleen SM-liigan sivulla. Tuosta saisi kyllä vielä hienomman, kun laittaisi samalla MS Paint-leikkaa/liimaa-tekniikalla paitaan tämän kauden logon ja mainokset. Odotamma jännityksellä.

Voi olla, ettei jännitys pääse purkautumaan ollenkaan, sillä harmikseni olen huomannut, että liiga on muuttanut hienoa käytäntöä ja laittanut maailman parhaan kuvankäsittelijän kilometritehtaalle. Näin ainakin Dan Iliakisin ja Semir Ben-Amorin tapauksissa, toki arkistojen aarteista saamme edelleen nauttia, kuten nyt Mäkiahon tapauksessa, Dahlmanilla ei kuvaa valitettavasti ole ollenkaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kaikki on asiakkaalle tietenkin täysin ilmaista. Valitsen ehdotuksista lopputyöhön parhaimmin sopivan aiheen/tehtävän.

En kyllä mainostaisi näin, että kaikki on ilmaista. Jos oikeasti osaat hommat, niin ilmaiseksi ei kannata tehdä mitään. Tietysti jos tarkoitus on vain saada tuo lopputyö hyväksytyksi millä tahansa räpellyksellä, niin voihan sitä sitten ilmaiseksikin hutaista jotain.
 
Alkavat rasvaiset elintavat vähitellen tuottaa tuloksia: halkaisin tänään töissä vessanpöntönkannen istumalla sen päälle. Mukava oli siitä sitten lähteä selittämään kollegoille, että nyt kävi muuten näin. Että käyttäkääpä tytöt luovuutta lähitulevaisuudessa tuolla asioidessanne, istuminen on tästedes mahdotonta.

Saatana, pitäisi olla jotain varoitustarroja noissa kansissa, kun niille eivät kerran punkerot saa istua.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole paljon parempaa fiilistä, kun pitkän ja rankan koulupäivän jälkeen pääsee heittämään tunnin lenkin ja sen jälkeen saunaan.

Tosin se ehkä vähän harmittaa että täytyy huomenna pitkän ja rankan koulupäivän jälkeen mennä vielä duuniin, mutta se on sen ajan murhe, nyt on hjuva fiilis.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Naapurin akka päästeli melkoisen nasakoita paukkupieruja hyräilyn lomassa laitellessaan pyykkejä narulle. Ei sitten ilmeisesti huomannut että meikäläinenkin oli pihalla.

Tovin tuumin jotta yskäisenkö kuuluvasti tai jotakin mutta annoin sitten olla ja hipsin oman tontin toiselle laidalle talon taakse. Ei se ressukka olisi sen jälkeen - hienostelija kun on - sanonut edes terve pariin vuoteen jos olisin hänet näistä viihdepäästöistä narauttanut.

Oon mää kiltti ja empaattinen.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Otin pitkästä aikaa vetovihjeen, nimimerkki Kaukosäädin oli veikannut kakkosta Kärpille ja Ipalle kympin panoksella. Tein saman ja nappasin 61e. Kiitokset!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Arvoitus jonka keksin itse. Ketkä kaksi henkilöä? Suomalainen ja ulkomaalainen julkkis.

Heidän nimissään on eroa vain rantasalmelainen urheiluseura.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Arvoitus jonka keksin itse. Ketkä kaksi henkilöä? Suomalainen ja ulkomaalainen julkkis.

Heidän nimissään on eroa vain rantasalmelainen urheiluseura.

No tyhmät. Ei voi olla noin vaikeeta.

Ja sitten tärkeämpiin asioihin. Pudotin juuri ostamani shampoon lattialle ja se vittu halkesi ylhäältä alas vapauttaen kaiken aineen lattialle. Tämä oli vain jatkoa eiliselle, jossa aamujäiden jälkeen suihkussa puristin suihkusaippuaa ja se pullon yläosa lensi viereiseen pukuhuoneeseen. Nyt ei suju. Joku yrittää sanoa että elä ISH peseydy.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, mutta koitin fuskata ja kirjoitin Googleen "rantasalmelainen urheiluseura". Viestisi on jo nyt osuma numero 1.

Kaksi joutavaa mieleeni tullutta asiaa:

- Italian lätkämaajoukkueessa esiintyneen veskarin Günther Hellin ja Itävallan potkiskassarin Jürgen Machon pitäisi perustaa saksalainen hevibändi. Taiteilijanimien keksiminen on tarpeetonta.

- Veronmaksajain keskusliitto lähetti minulle huiman tarjouksen: jos maksan nyt kahden seuraavan vuoden jäsenmaksun, saan alennusta.... kaksi euroa! Eli peräti euron säästö per vuosi! Mitähän sitä tekisi säästöillä? I'm going to Disneyland!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ajattelinpa kasvattaa viikset. Tarkemmin ottaen mallia hevosenkenkä. Onko se sitten enemmän parta- vai viiksimalli, siitä en tiedä. Hulk Hoganilla on samanlainen, mulla on vasta ammattikouluasteella se kasvu, mut kyllä tämä tästä vielä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun on tässä koko aamupäivän kuunnellut ihmisten marmatusta siitä kuinka "se ja se on tienannut niin ja niin paljon" ja "sekin on tienannut niin vitusti" niin tulee vaan mieleen että eikö tämän verotietojen julkaisupäivän voisi nimetä ihan virallisesti "Kansalliseksi kateuspäiväksi"
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Himassa taas. Kolme edestakaista Hel-Sto matkaa takana ja olo on sanalla sanoen outo. Todettakoon nyt, että olin töissä laivalla eli mitään 6 päivän matokuuria ei ole takana. Joskus ens viikolla takaisin, mutta nyt voisi keksiä jotain tekemistä. Seurana 17 askia röökiä ja 38 IVA Karhua. Ehdotuksia? Ja huomenna on normipäivä, ei mitään...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No joo, laitetaan nyt vaikka tänne sitten. Loistava olo, kipeänä makaan sängyssä toista, mutten varmasti viimeistä, päivää. Kuumetta ei ole paljon, mutta kaikkiin paikkoihin sattuu ihan saatanasti. Positiivista on se, etten ole polttanut tupakan tupakkaa tänään. Ei vaan yksinkertaisesti pysty.
Vitutusketjun kamaa taas on erään kaverini avovaimon lähentely-yritykset ja muu kieroilu oman äijänsä selän takana ja toki ymmärtämättömyys siitä, että soittamalla kännissä 10 + kertaa keskellä yötä ja viestit toki päälle, ei tee parasta mahdollista vaikutusta.
No joo, eli kyseinen neitonen asuu avomiehensä kanssa, mutta kovasti yrittää minua, mitään ei ole koskaan tapahtunut eikä tapahdu, koska kunnioitan kaveria sen verran kuitenkin.
Neiti taas avautui mulle, että jättää kaverini heti, kun löytyy jotain parempaa tai mukavampaa jne.
Ihme jengiä. Jos itse olisin kiinnostunut jostakin tytöstä, niin en kyllä soittaisi kännissä enkä laittaisi idioottiviestejä keskellä yötä. Kyllähän nainen tiesi minun olevan kuumeessa sängyn pohjalla, mutta eipä näyttänyt kiinnostavan, oli nimittäin tulossa käymään joskus 3.30. Ei näkynyt enkä olisi avannut ovea, vaikka olisi näkynytkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No joo, laitetaan nyt vaikka tänne sitten...

Erohan noille tulee, joten mitä nopeammin kerrot kaverillesi avovaimonsa toiminnasta niin sitä parempi.
Itse olen ollut samassa tilanteessa ja jonkin aikaa panttasin tietoa kaveriltani, mutta jossain vaiheessa ymmärsin, että kaverini avovaimo alkoi elää "uutta nuoruuttaan" ja meno oli päällä eikä siinä miehen tunteita ajateltu. Päätin siis kertoa asiasta kaverilleni, mutta olin sinänsä myöhässä, että nainen oli löytänyt jo uuden miehen naapuristaan ja tämä oli tullut kaverini tietoon ja ero oli jo selviö.
Kyllä kaverini kerran kysyi, että miksen kertonut asiasta aiemmin hänelle. Sanoin ettei se ole helppo tilanne puuttua tuollaiseen, mutta siinä vaiheessa päätin toimia, kun huomasin ettei nainen lopeta ennenkuin uusi mies todellakin löytyy.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Erohan noille tulee, joten mitä nopeammin kerrot kaverillesi avovaimonsa toiminnasta niin sitä parempi.

Kyllähän se ero on jo selviö. Ottaa vain päähän se, että pitää repiä mukaan sotkuun ihmisiä, jotka eivät sinne todellakaan kuulu. Olen tehnyt jo selväksi, ettei minua kyseinen ihminen kiinnosta, ja tämän toiminnan jälkeen, jos mahdollista, vielä vähemmän. Pitänee avata suu, jotten joudu kokemaan sitä mitä itse olet joutunut kokemaan, mutta kun ei oikeasti huvittaisi sotkeutua aikuisten ihmisten touhuihin. Selvittäisivät keskenään hommansa kunnialla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pudistelen päätäni ja nauran itselleni. Heräsin päikkäreiltä n. 15 minuuttia sitten, mutta millä tavalla. Nauroin aivan hervottaomasti jollekin, mutta ei ole mitään hajua mille. Ilmeisesti näin jotain unta. Seuraava reaktio olikin, että meillähän soi yleinen hätämerkki laivalla. Noh, se ei kyllä tositilanteessa naurattaisi. Tänään oli harjoitus.
Tukholman päässä näitä on ennenkin harjoiteltu. Viime viikolla, su-ma yönä n. 3.00, soi kaksi ensimmäistä lyhyttä tästä 7 lyhyttä, yksi pitkä äänimerkistä. Itse en herännyt, mutta oli källi oli kerännyt porukkaa infon eteen yöpuvuissa kyselemään uppoamisesta. Näin meillä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Pitäs huomisiseksi vääntää jokin tarina aiheesta kakku. Sain tässä alun valmiiksi sillä päähenkilö on Henri Herkkusuu joka tykkää herkuista. Tarinani loppuu varmaan kun henri saa vihdoin kakkua ja tukehtuu siihen. Nyt pitäis saada tuohon välilelle jotain huumorilla täytettyä juttua. Keksikäähän
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Huumorintaju

Miehen mielestä nainen on huumorintajuinen jos nainen nauraa miehen jutuille.

Naisen mielestä mies on huumorintajuinen jos mies saa naisen nauramaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pitäs huomisiseksi vääntää jokin tarina aiheesta kakku. Sain tässä alun valmiiksi sillä päähenkilö on Henri Herkkusuu joka tykkää herkuista. Tarinani loppuu varmaan kun henri saa vihdoin kakkua ja tukehtuu siihen. Nyt pitäis saada tuohon välilelle jotain huumorilla täytettyä juttua. Keksikäähän

Ja kyllähän Henri voisi herkkukaupan ryöstön jälkeen saada vuoden kakkua. Itselleni tuli jostain syystä mieleen tuosta sanasta ekana tuomio...:D
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Säikähdin, kun luin ohimennen jatkoajan etusivulta uutisen, että Jussi Saarinen lopettaa uransa. Että semmoista vain. Illanjatkoja.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Jos olisin miljardööri, ostaisin SM-liigasta kaksi joukkuetta. Tai sitten miljonääri ja kaksi mestisjoukkuetta.

Toisen nimeksi laittaisin Kettupaidat, ja paitoihin joukkueen kotka-aiheisen logon. Toisen nimeksi laittaisin Kotkapaidat ja paitoihin joukkueen kettu- aiheisen logon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös