Salmari on niin ysäriä. Laivalta se peltirasiallinen yöksi kossupulloon ja ananasmari on valmis!Ananaskonvehtilikööri olisi mainio tuote.
Salmari on niin ysäriä. Laivalta se peltirasiallinen yöksi kossupulloon ja ananasmari on valmis!Ananaskonvehtilikööri olisi mainio tuote.
Mä voin kysyä suoraan Horo-Hepeltä, jos hänen mielipidettään kaipaat.Pitäs mennä Nyrkkiksien keikalle ens kuun lopussa Helsinkiin.
Sovittiin meikkailut, mutta mitä päälle?
Oma ajatus nyt:
-pinkit ruutupöksyt
-maiharit tai consit
-Blondien -toppi
-farkkuliivi
Toki sitten punaiset hiukset ja ystävä aikoi meikata glitter-77punk-meininkiä.
Ai niin ja ulkotakiksi lepardi-pörhötakki.
Kertokaa leidit onko ok?
Anna mennä vaan.Mä voin kysyä suoraan Horo-Hepeltä, jos hänen mielipidettään kaipaat.
Espanjasta löytyy kahtakin siililajia: Euroopansiili. Välimerensiili.En muista ikinä ennen nähneeni siiliä ns lämpimissä maissa, mutta nyt olen. Vaimollekin eka kerta ja ollut näissä enemmän kuin minä.
Lepakko (children of the night) on viroksi nahkhiir.Espanjalaisen siilibongauksen perään lepakkobongaus (se lentävä hiiri, ei toisessa merkityksessä). Pari tuollaista kaiketi metsästeli jotain kun käytiin rannalla auringonlaskua ihailemassa. Vaimo rupesi jo panikoimaan kun tulivat liian lähelle. Screenshotti kuvaamastani videosta.
Lepakko (children of the night) on viroksi nahkhiir.
Lepakko (children of the night) on viroksi nahkhiir.