Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 766 544
  • 68 598

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamupäivällä pussikaljottelin ja frendi laittoi viestiä ruokajakelusta. Joku taho jakoi Sörkässä pizzerian edessä 50 pizzaa ja limun. No mähän hain ja vetäisin puistossa sen naamaan. Mutta mitä vielä. Kun pääsin keskustaan niin Kampin kauppakeskuksessa oli joku Fantan piste, mistä sai neljä eri makua Fantaa kunhan asensi minuutiksi kännykkään sen jonkun sovelluksen. Siis mulla on se edellinen Jaffapullokin vielä avaamattomana repussa ja mä yritän tässä juoda kaljaa ettekö jo usko saatana!

Välillä sattuu ihmeellisiä asioita, kunhan vaan lähtee ulos eikä möllötä himassa.

Liitteet

• IMG_20250222_110714~2.jpg
    IMG_20250222_110714~2.jpg
    1 MB · kertaa luettu: 93
  • IMG_20250222_130950~2.jpg
    IMG_20250222_130950~2.jpg
    801,5 KB · kertaa luettu: 93
Pitäs mennä Nyrkkiksien keikalle ens kuun lopussa Helsinkiin.
Sovittiin meikkailut, mutta mitä päälle?

Oma ajatus nyt:
-pinkit ruutupöksyt
-maiharit tai consit
-Blondien -toppi
-farkkuliivi

Toki sitten punaiset hiukset ja ystävä aikoi meikata glitter-77punk-meininkiä.
Ai niin ja ulkotakiksi lepardi-pörhötakki.

Kertokaa leidit onko ok?
Mä voin kysyä suoraan Horo-Hepeltä, jos hänen mielipidettään kaipaat.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
On kyllä hämmentävää tää aito vitutus. Tuntuu ihan mahassa asti kuin jossain huvipuiston laitteessa. En ole tälläistä vitutusta kokenut minkään muun kuin jääkiekon parissa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tracy Marrow jo 67v.

Suosikkijoukkue
taistelee elämästään
Hommasinpas äsken lipun sinne Ankorin keikallekin jo, kun sekin on jo parin viikon päästä. Sitä ennen olis ens tiistaina Motionless In White ja Fit For A King Nordiksella!

Eräälle toiselle palstalaiselle vielä suurkiitokset kun sain häneltä suhteellisen halvalla lipun tonne MIW:n keikalle! Pieni säästö tuli kyl tarpeeseen kun tämä on vasta toinen yhteensä vähintään kuudesta keikasta jotka kuuluu mun kevään kalenteriin!

Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Espanjalaisen siilibongauksen perään lepakkobongaus (se lentävä hiiri, ei toisessa merkityksessä). Pari tuollaista kaiketi metsästeli jotain kun käytiin rannalla auringonlaskua ihailemassa. Vaimo rupesi jo panikoimaan kun tulivat liian lähelle. Screenshotti kuvaamastani videosta.

Liitteet

• lepakko.jpg
    lepakko.jpg
    23,1 KB · kertaa luettu: 66

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Espanjalaisen siilibongauksen perään lepakkobongaus (se lentävä hiiri, ei toisessa merkityksessä). Pari tuollaista kaiketi metsästeli jotain kun käytiin rannalla auringonlaskua ihailemassa. Vaimo rupesi jo panikoimaan kun tulivat liian lähelle. Screenshotti kuvaamastani videosta.
Lepakko (children of the night) on viroksi nahkhiir.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Olen ollut paikalla lipun ostaneena katsojana sekä eilen, kun Atro Leppänen rikkoi puolustajien piste-ennätyksen Liigassa, että silloin kun hän teki sen Mestiksessä.

On aika todennäköistä, että olemme ainoat (minä ja Atro) jotka olimme paikalla kummassakin peleissä. Rostereita ja tuomareita en jaksa alkaa tarkistamaan.

Sattuman erikoisuutta korostaa se, että olen viime vuosina käynyt katsomassa vain muutamia lätkämatseja per kausi.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olen ollut paikalla lipun ostaneena katsojana sekä eilen, kun Atro Leppänen rikkoi puolustajien piste-ennätyksen Liigassa, että silloin kun hän teki sen Mestiksessä.

On aika todennäköistä, että olemme ainoat (minä ja Atro) jotka olimme paikalla kummassakin peleissä. Rostereita ja tuomareita en jaksa alkaa tarkistamaan.

Sattuman erikoisuutta korostaa se, että olen viime vuosina käynyt katsomassa vain muutamia lätkämatseja per kausi.
Melkein lisäisin sinut Atron lisäksi historian kirjoihin kyseisen ennätyksen kohdalle - vähän niin kuin syöttäjähengessä.

Tähän tyyliin, jos joku ei hiffannut:
Atro Leppänen (Sanainen arkku)

Tilanteen arvokkuutta myös korostaa se, että joku voi vielä joskus hamassa tulevaisuudessa kyseisen ennätyksen rikkoa ja Atrolta viedä. Mutta kukaan ei voi viedä sinuun osuuttasi asiaan, ei kukaan!

Eli nyt kun tarkemmin mietin, ennätys pitäisikin kirjata seuraavasti:
Sanainen arkku (Atro Leppänen)

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897

Sanoisin, että erikoisuutta myös alleviivaa se, että olet ainakin ennen ollut JYP kannattajaksi määriteltävä käyttäjä. Näitä otteluita, seuroja tai edes pelaajaa, ei voi laskea kovinkaan kiinteästi JYPiin liittyväksi, vaikka Atro aikanaan JYPin junnuissa tryoutilla kävikin. Hyvä tarina kerrottavaksi ainakin jäänyt tulevaisuuteen!

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Sanoisin, että erikoisuutta myös alleviivaa se, että olet ainakin ennen ollut JYP kannattajaksi määriteltävä käyttäjä. Näitä otteluita, seuroja tai edes pelaajaa, ei voi laskea kovinkaan kiinteästi JYPiin liittyväksi, vaikka Atro aikanaan JYPin junnuissa tryoutilla kävikin. Hyvä tarina kerrottavaksi ainakin jäänyt tulevaisuuteen!
Miksi olin läsnä näissä otteluissa?

Mestis. Olin ollut sairaslomalla, mutta koin jo itseni terveeksi. Pää meinasi levitä kotona, joten lähdin matsiin.

Liiga. Harrastuksekseni pyrin käymään mahdollisimman monen paikkakunnan (=kunnan) ykköspalloilujoukkueen kotipeleissä. Pori oli käymättä. Sattumoisin olin sijainnista, josta Porin saisi ikäänkuin yhden suunnan ajolla kuitatuksi. Jos en olisi mennyt Poriin, olisin katsonut lentopalloliigaa LP Vampulan kotipelissä.

Totuus on tarua kummallisempaa.

Suhteeni JYPiin on lievästi sanottuna väljähtynyt, jos kohta koko lajiin. Viime vuoden aikana näin 90 palloilujoukkuetta maajoukkueet mukaanlukien otteluissa, joihin myydään lippuja.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Maikkarilla varmaan jotain häikkää, kun Tulosruudun sijaat tuli mainoksia.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt on sanoisinko kipeä olo. Viluttaa, yskittää, väsyttää ja päätä juilii liikutettaessa. Myös alaselkä aivan finaalissa kun pitkään samassa asennossa istuminen vetänyt selän jumiin.

Ajattelin mennä lauantaina silmäilemään PK-seudun paikallisen, mutta tässä kunnossa ei lähetä kyllä yhtään mihinkään, hyvä jos jaksaa telkusta seurailla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään vaihteeksi vähän aurinkoisempaa iltapäivällä. Kävin vähän kävelemässä (metsässä) sillä aikaa kun leivinuuni lämpesi. Ihanan leppoisa lenkkeilysää mutta kyllä minä vielä tässä vaiheessa talvea pikku pakkasia kaipaan.

Enpä tiedä pitäiskö hiihtoloman kunniaksi kaivaa esiin suksetkin mutta naapurin pellolla on niin vähän lunta että kynnös paistaa esiin eikä metsässä ole paljon sen parempi tilanne. No joo, talvilomaksi tätä vissiin nykyään kutsutaan (koska kuka nyt hiihtäisi kun lasketellakin voi)... ;-)

Liitteet

• IMG_20250225_150738_HDR~2.jpg
    IMG_20250225_150738_HDR~2.jpg
    1,7 MB · kertaa luettu: 23
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy