Mikä anananksen vastainen kampanja täällä nyt on?Kaikki on huippuja, paitsi ananas ja likööri.
Mikä anananksen vastainen kampanja täällä nyt on?Kaikki on huippuja, paitsi ananas ja likööri.
Vauvasuiden kokoontumisajot. Antaa niiden rääkyä.Mikä anananksen vastainen kampanja täällä nyt on?
Vauvasuiden kokoontumisajot. Antaa niiden rääkyä.
Yksi syy voisi olla se, että piti lehdistöä jonkinlaisena kirjekaverina. Vai onko muitakin olemassa, jotka kerskuivat murhistaan lehdistössä? Pirun hyvä elokuva tuo on, Gyllenhaal, Ruffalo, Downey Jr ja Lynch vetivät kyllä hyvät suoritukset.Emmä tie miksi tä Zodiac -leffa aina nappaa mua vaikka keskittyy pelkästään Allenin syyllisyyteen.
Zodiac muuten on varmaan eniten palstatilaa saanut sarjamurhaaja kenellä vain 5 varmistettua murhaa.
BTK-killer eli Denis Rader teki kans kissa -hiirieleikkiä poliisien kanssa minkä takia jäikin kiinni.Yksi syy voisi olla se, että piti lehdistöä jonkinlaisena kirjekaverina. Vai onko muitakin olemassa, jotka kerskuivat murhistaan lehdistössä? Pirun hyvä elokuva tuo on, Gyllenhaal, Ruffalo, Downey Jr ja Lynch vetivät kyllä hyvät suoritukset.
En ole ekan katselukerran jälkeen pystynyt katsomaan sitä kohtausta, missä puukottaa ne nuoret siellä järvellä. Teki niin pahaa.
Rupesin miettimään että Ed Gein varmaan olisi lähellä, mutta se että onko hän edes sarjamurhaaja taitaa olla kyseenalaista. Hänen tiedetään tappaneen yhden henkilön ja jotain huhuja on siitä että olisi tappanut useampia mutta niistä ei tietoa taida olla. Siis ei ruumista, kadonnutta henkilöä tai mitään. Gein vain kävi keräilemässä hautuumailta ihmisten osia ja teki sitten lamppuja jne.Emmä tie miksi tä Zodiac -leffa aina nappaa mua vaikka keskittyy pelkästään Allenin syyllisyyteen.
Zodiac muuten on varmaan eniten palstatilaa saanut sarjamurhaaja kenellä vain 5 varmistettua murhaa.
Suomessa Järvenpään "sarjamurhaaja" mistä yksi varma tappo, toinen katoaminen ja kolmas pahoinpitely jos edes sama ihminen kaikissa.Rupesin miettimään että Ed Gein varmaan olisi lähellä, mutta se että onko hän edes sarjamurhaaja taitaa olla kyseenalaista. Hänen tiedetään tappaneen yhden henkilön ja jotain huhuja on siitä että olisi tappanut useampia mutta niistä ei tietoa taida olla. Siis ei ruumista, kadonnutta henkilöä tai mitään. Gein vain kävi keräilemässä hautuumailta ihmisten osia ja teki sitten lamppuja jne.
No entäs kumin kanssa? Jos ihan hennosti työntää, todella hennosti….?paljaltaan
Jos laitan yv:nä osoitteen niin voit lähettää tänne. Kyllä lapsille kelpaa osa siitä rasiasta.Eriävä näkemys, mutta mun mielestä koko Pandan Juhlapöydän kauheimmat rasia kuuluu sekajäteastiaan. Joku sukulainen joka vuosi rankaisee ostamalla meille rasian sitä.
Perjantaina ostin kolmepäkin, on kyl mitä mainioin rasia tämä!Eriävä näkemys, mutta mun mielestä koko Pandan Juhlapöydän kauheimmat rasia kuuluu sekajäteastiaan. Joku sukulainen joka vuosi rankaisee ostamalla meille rasian sitä.
Joskus kun pääsisi vielä maistamaan Verraton-konvehteja, joita olen varmaan saanut joskus kymmenen ikävuoden nurkilla. Silloin sai konvehteja kerran vuodessa jouluna eikä niitä silloinkaan ollut paljon. Hyviä olivat tietenkin. Olisi kiva maistaa, miltä ne maistuisivat nyt ja olisivatko kenties pettymys maultaan.Jos suinkin maltan niin noi ananakset säästän viimeisten joukkoon sillä ovathan ne vaan hyviä. Aikanaan oli samalla muotilla myös appelsiinitäytteellä eikä haittais vaikka tulisi takasin. Yleensäkin parhaita ne missä jotain mönjää sisällä omaan suuhun.
Piti ihan googlata tuo Verraton ja palasi mieleen, ja olisi varmasti mieluisa rasia jos palaisi markkinoille.Joskus kun pääsisi vielä maistamaan Verraton-konvehteja, joita olen varmaan saanut joskus kymmenen vuoden ikävuoden nurkilla. Silloin sai konvehteja kerran vuodessa jouluna eikä niitä silloinkaan ollut paljon. Hyviä olivat tietenkin. Olisi kiva maistaa, miltä ne maistuisivat nyt ja olisivatko kenties pettymys maultaan.
Nyt saa kaikkea hyvää ympäri vuoden ja mässäily on monella jatkuvaa. Kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta kyllä mua silti aina vituttaa kaikenlainen aikuisten ihmisten ruuasta purnaaminen ja ronklaus, jos ei ole kyse allergiasta tms.
Ehnrooth on ammatiltaan poliittinen propagandisti, jossa hän on ilmeisen hyvä. Tutkijana hän ei ole koskaan ollut häävi, liittyi se sitten mihin tahansa.Onko esimerkitön tyrmäävä mielipiteesi Jari Ehnroothista se poikkeus, joka vaan vahvistaa tämän ylevän periaatteesi?
Eikös nää ois ihan hyvä pitää siellä konflikti alueella eikä levitellä pitkin palstaa.Siirretty parempaan ketjuun:
Ehnrooth on ammatiltaan poliittinen propagandisti, jossa hän on ilmeisen hyvä. Tutkijana hän ei ole koskaan ollut häävi, liittyi se sitten mihin tahansa.
Yritän olla kirjoittamatta offtopicia aivan turhista vääntöaiheista ketjuihin joilla on selkeästi rajattu aihe. Tämä ketju taasen on "aihe mikä tahansa" joten tuskin viestini on tuossa kenenkään tiellä.Eikös nää ois ihan hyvä pitää siellä konflikti alueella eikä levitellä pitkin palstaa.
Ei ole tiellä varmaankaan ja oikean ketjun olet siis kaiketi valinnut jos olet offtopicia täten välttänyt. Itse kun en aiheesta kärryillä niin pelkäsin vaan konfliktin mahdollista leviämistä sellaistenkin silmille jotka eivät niistä välitä.Yritän olla kirjoittamatta offtopicia aivan turhista vääntöaiheista ketjuihin joilla on selkeästi rajattu aihe. Tämä ketju taasen on "aihe mikä tahansa" joten tuskin viestini on tuossa kenenkään tiellä.
Damned if you do, damned if you don't jne.