Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 721 798
  • 68 284
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
30 viestiä alle tuntiin Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä -pelissä a la meitsi @Jannecky ja @Wizzö. Oli siellä toki yksi @Paastainen (myöhästynyt) biisikin välissä.

Mut koittakaas perässä! Take my word!

Wizzö

Jäsen
30 viestiä alle tuntiin Esittäjä tai biisi edellisestä viestistä -pelissä a la meitsi @Jannecky ja @Wizzö. Oli siellä toki yksi @Paastainen (myöhästynyt) biisikin välissä.

Mut koittakaas perässä! Take my word!
Tavoite lähestyy, mä lyön kyseisen ketjun osalta pillit pussiin kun tonni tulee täyteen.

Tossa pihalla jolkotteli aamusella susi. Paljon havaintoja tullut muutenkin lähitienoolla, muutaman kilometrin säteellä. Naapuripitäjissä noita on havaittu aiempina vuosina, vaan ei täällä. No mikäpä heillä ollessa, kun ruokaa riittää yllin kyllin. Kauriita, peuroja, pupuja, lampaita, koiria, pikkulapsia yms. Joo, viimeksi susi on tappanut ihmisen joskus 1800-luvulla, joten tänäänkin vauva veteli muutaman tunnin päikkärit tuossa pihassa. Ei käynyt Sepe apajilla.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Tavoite lähestyy, mä lyön kyseisen ketjun osalta pillit pussiin kun tonni tulee täyteen.
Mun piti lopettaa jo siinä kohtaa kun ohitin Geezerin viestimäärässä ja tuosta on nyt kulunut kaksi vai kolme vuotta? Ilman @Jannecky liittymistä peliin olisin luultavasti lopettanut viimeistään siinä kohtaa kun @Redrose sai kymppitonnin täyteen. Nyt oon päättänyt että lopullinen tavoitteeni lienee 2500 ja sit kyllä lopetan mäkin luultavasti viimein.

Oon pelannut nyt tota melkein seitsemän vuotta vieläpä sillä taktiikalla että kierrätän mahdollisimman vähän samoja biisejä. Joku satunnainen biisi on saattanut tulla vahingossa useampaan kertaan, mutta yleensä pyrin käyttämään biisejä joita en ole aiemmin laittanut.

Jos mulla on mennyt seitsemisen vuotta päästä lähes bebeton biisimäärään, niin jaksanko vääntää vielä toiset 5-6 vuotta mennäkseni Jyväsjemmarin ohi? No en :D 2500 on hyvä tasaluku (enimmäkseen) uniikeilla biiseillä ja siihen lienee mun hyvä lopettaa.

Jyppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Carolina Hurricanes
Maanantaina 02.30 tiistaina 02.00 tänään 01.00. Tällä tahdilla voin mennä huomenna yövuoroon sen sijaan että menisin töihin vasta perjantai aamuna kello 06. Nukkumisesta kun puhetta oli aiemmin. Olen kyllä aamuvirkku mutta kello soisi vasta varttia vaille neljä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se olisi yksi työvuoro eli huominen vielä jäljellä ja sitten on itse asiassa viikon hiihtoloma. Eihän minulla tietenkään ole mitään lomapäivivä kertynyt mutta koko koulun väki on lomaa viettämässä silloin ja koululla ei ole toimintaa, niin sitten minullakin on loma.

Hiihtolomalle minulla ei ole oikein mitään sen kummempia suunnitelmia tehtynä. Jotain melkein pakollisia menoja on jotka olen sitten buukannut hiihtolomaviikolle. Toivon myös että saan nukuttua hyvin, nyt kun on mahdollisuus nukkua.

Työkokeilussa olen edelleen kyllä viihtynyt. Tykkään etenkin siitä kahdesta tunnista kun tiskataan. Olen likaisessa päässä niin sanotusti ja laitan tiskejä menemään koneeseen. Vaikka siinä välillä onkin ruuhkaa niin tykkään tästä osuudesta työpäivässäni. Mutta tuota osuutta ei kestä kuin jonkun reilun kaksi tuntia kuuden tunnin työvuorosta. Ensimmäiset kaksi tuntia saattaa olla että myös tiskaan tiskin määrästä riippuen ja sitten teen pieniä auttavia keittiöhommia ja loppupäivä menee tiskilinjoja ja tiskikonetta puhdistaessa.

Tiskikoneen puhdistamisessakin olen kehittynyt. Nykyään osaan vähintään toimia jo oma-aloitteisestikin tai sitten osaan jo puhdistaa yksin sitä konetta tai ottaa osia irti. Hommassa on kyllä monia työvaiheita ja koneessa monia osia että saattaa olla että joskus tarvitsen vielä tukea. Ja en ole oikein kunnolla oppinut vielä pesemään sitä konetta sisältä. Kun ei siinä oikein näe mitä on jo pessyt, se täytyy muistaa. Mutta pääsääntöisesti olen pärjännyt koneen pesussa. Ja koneen kokoaminenkin puhdistamisen jälkeen alkaa jo sujumaan vaikka aluksi tuntui liki mahdottomalta oppia kokoamaan se kun osia on ja muistettavaa on paljon.

Välillä töissä tulee kyllä sellaisia hetkiä kun ei ole mitään tekemistä. Vaikka niille vakkarityöntekijöillekin sanoo että on hommka vailla niin ei nekään välttämättä keksi just siihen hetkeen tekemistä. Mutta ei näitä hetkiä onneksi paljon ole. No silloin on ainakin vapaampaa kun koululaiset tulee kahdessa erässä syömään ja siihen jää väliin tauko niin silloin ei ole oikein tekemistä.

No, huomenna varmaan töihin sitten lyhyempien yöunien jälkeen. Olen aikeissa nimittäin katsella sen 4nations finaalin yöllä ja herätys on sitten kolmelta.

Ensi viikko siis hiihtoloma ja tämän viikon jälkeen on kuukauden verran kahdeksan tunnin työpäiviä. Työpäivät alkaa seitsemältä joten herätys on oltava jo joskus puoli kuudelta aamulla. Silloin koetellaan mutta hyvä asia on että työpaikka on jo tuttu muuten. Yli puolitoista kuukauttahan olen ollut jo työkokeilussa tuolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy