Tsemppiä matikkaan. Kyllähän sinä niistä selviät kuten muistakin kursseista. Eihän se matikka nyt ole niin vaikeaa... ;-)Kaikki lyhyen matematiikan kurssit (viisi kappaletta) ovat sitten edessä viimeisenä vuonna. Vittu.
Tsemppiä matikkaan. Kyllähän sinä niistä selviät kuten muistakin kursseista. Eihän se matikka nyt ole niin vaikeaa... ;-)Kaikki lyhyen matematiikan kurssit (viisi kappaletta) ovat sitten edessä viimeisenä vuonna. Vittu.
Oletteko muuten huomanneet, että yhdessä Vaasan Muhku-mainoksessa on itse Darude?
Euralainen. Hinnerjokilainen.Nyt huomasin, että kiitos tjsp sulle. Darude ketä voidaan nykyään kutsua Turkulaiseksi ottaa mainoksetkin haltuun. Titititi-tititit tjsp
Matematiikka on lajeista hienoin. Se on alusta loppuun täysin loogista, joten se on aivan taatusti opittavissa. Olen kateellinen, kun saat sukeltaa matematiikan maailmaan, viattomana ja puhtaana. Kunpa vielä saisi kokea tuon ajan uudelleen.Kaikki lyhyen matematiikan kurssit (viisi kappaletta) ovat sitten edessä viimeisenä vuonna. Vittu.
Tossa sulle ananasta ja @WarWas kanssa...Nauttisin keskustelupalstani kuten pizzani, ilman ananasta. Alkaa tulla jo korvista.
USA on kyllä kummallinen maa noiden syytteidensä kanssa. Todella isokokoinen nainen on tilannut normaalin taksin ja koska kuski on sanonut. että et valitettavasti mahdu taksiin/renkaat huonossa kunnossa, niin tämä nainen on haastanut koko taksifirman oikeuteen. Videosta selkeästi näkee, että tuo taksikin on madallettu joten varmasti suuri paino yhdellä puolen autoa olisi autolle riski.
Ja kun tuollakin ilmeisesti voi tilata XL-taksin. Nyt vaan verrataan tilannetta siihen, että tummaihoista ei otettaisi kyytiin ja syytetään syrjinnästä. Oikeisjuttu tulille ja taksikuskille potkut.
Ilmeisesti tämä nainen painaa 489lbs, joka on yli 220kg. Jos Googlea uskominen.
Älä helvetissä! Miten silloin käy söpöjen koiranpentujen?!Koko tuo maa ja sen mukana muukin maailma on menossa rappiolle ja nopeasti. Toivottavasti Putin laukoo ne ydinkärjet. Päästää koko ihmissaastasta eroon ja maailma voi taas hyvin.
Minä pääsen saunaan vasta sunnuntaina, kun tuohon Marbellan majoitukseen kuuluu moinenkin luksus. Kuvien perusteella kyllä sisäsauna. Toisaalta jos olisin Suomessa niin ajelisimme lasten kanssa varmaankin Lappeenrantaan matsiin huomenna ja siitä sitten mökille sunnuntaina. Eli pääsisin ns. ulkosaunaan (meidän mökillä se on samassa rakennuksessa kuin asuintilat) vasta sunnuntaina joka tapauksessa.Työviikko on kunnolla lusittu sitten vasta, kun on käynyt perjantai-iltana ulkosaunassa parin reppukalian kanssa.
Nauttisin keskustelupalstani kuten pizzani, ilman ananasta. Alkaa tulla jo korvista.
Ignoroisko vai raportoisko?Huomasin juuri, että mulla tommoinen puteli.![]()
Käsitiskiaine Perfekt+ 1 l Ihana Ananas
Käsitiskiaine Perfekt+ 1 l Ihana Ananas edulliseen hintaan Tokmannin verkkokaupasta. Toimitus 2–5 arkipäivää. Tutustu ja tilaa!www.tokmanni.fi
Pistin lorttomeikit naamaan, lorttopöksyt jalkaan ja lorttotakin päälle, niin eikö baariin sitten.
Tulin mieleesi.