Paranemisia.Ei enää. Vähän oli huolenaihetta, kun iski sydäninfarkti, mutta kai tää tästä.
Siitä toipuminen nyt etusijalla, jatkoaika sitten heti sijalla 2 :)
.
Paranemisia.Ei enää. Vähän oli huolenaihetta, kun iski sydäninfarkti, mutta kai tää tästä.
Kiitoksia!Paranemisia.
.
Biisihän on jouluhitti.
Huhhuh. Pikaista paranemista!Ei enää. Vähän oli huolenaihetta, kun iski sydäninfarkti, mutta kai tää tästä.
Kiitti!Huhhuh. Pikaista paranemista!
Paranemisia!Ei enää. Vähän oli huolenaihetta, kun iski sydäninfarkti, mutta kai tää tästä.
Itse tykkään yleensä syödä jauhelihan kanssa muutakin, esimerkiks pastaa, perunaa tai riisiä.Kyllä toi 700 grammaa jauhelihaa on just sopiva kerta-annos aikuiselle ihmiselle.
Juomaksi kylmää maitoa tai @pettter mäisesti olutta, vai onko se sittenkin kaljaa?Itse tykkään yleensä syödä jauhelihan kanssa muutakin, esimerkiks pastaa, perunaa tai riisiä.
Suomessahan ON myös baseballin SM-sarja erikseen. Valitettavasti siihen kuuluu tällä hetkellä vain kolme joukkuetta...Baseball-pelaaja Juan Soto on ilmeisesti tehnyt 15-vuotisen, $765 miljoonan arvoisen sopparin. Ihan jees… eikös Suomessa kannattaisi pesisyhteisön siirtyä pelaamaan baseball-säännöillä; kai tuossa olisi edes jonkinlainen mahdollisuus, että jostain yksilöistä kehittyisi joku päivä MLB-tason pelaajia.
Kiitos!Paranemisia!
Ehei, vaan Amerikassa pitäisi pelata suomalaisilla säännöillä! Torille.Baseball-pelaaja Juan Soto on ilmeisesti tehnyt 15-vuotisen, $765 miljoonan arvoisen sopparin. Ihan jees… eikös Suomessa kannattaisi pesisyhteisön siirtyä pelaamaan baseball-säännöillä; kai tuossa olisi edes jonkinlainen mahdollisuus, että jostain yksilöistä kehittyisi joku päivä MLB-tason pelaajia.
Mut eihä tuossa ole 700gr jauhen lihaa?Mäkkärin sovelluksen joulukalenterissa Big Mac -ateria 7.50 tai sitten normaalit ranskalaiset ja normaali juoma 2e. Itse Big Mac -hampurilainen on nyt 4e eli tarkan markan mies iski jälleen!
No ei näköjään tarvinnut odottaa 16.päivään asti vaan tänään jo sain tentittyä tuon ja tuo ykkönen tuli. Ja kun kerta vauhtiin päästiin niin tuli tehtyä matematiikkaan kaikki jäljellä olevat tehtävät pois alta, joten siitäkin pitäisi arvosana tulla lähiaikoina.Aamukahvit ja ruotsin tehtäviä, ai että on mukavaa. Ja miksikö käytän lauantaiaamun tähän? No menin maanantaina möläyttämään opettajalle, että haluan saada tämän kurssin suoritettua ennen joulua. Nyt pitää saada n.80 % kurssin tehtävistä tehtyä ensi viikon loppuun mennessä, että voi tehdä loppukokeen 16. päivä.
Ykkönen tästä kurssista taitaa tulla, mutta riittää mulle.