Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 635 874
  • 67 728

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ruotsin koe palautti minut takaisin maanpinnalle, sillä merkit ovat sille, että arvosanaksi tulee jotain kutosen ja maksimissaan seiskapuolen väliltä, varsin todennäköiset. Noh, semmoista se elämä on. Ei kaikki aina voi mennä putkeen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tulibtehtyä raaka laskuvirhe eilen. Nyt olen yksin mökillä "kuivin suin", kun juomat loppui tänään jo alkuun ja rattiin ei asiaa ennen huomisaamua

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensimmäistä kertaa ikinä olin tänään firman pikkujouluissa, joissa olisi saanut syödä ja juoda niin paljon kuin ikinä haluaa. Tuli kyllä syötyä niin paljon, että olin ihan tukossa. Alkoholiannoksia tuli vedettyä korkeintaan mäyräkoirallisen verran. Mukava ilta oli ja en halunnut pilata huomista päivää vetämällä ihan kauheat lärvit.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Black Sports Friday potkaistiin täällä vauhtiin jo 18:30 kun Liigakierros pyörähti käyntiin.

Klo 19:10 sitten alkoikin jo päivän ensimmäinen NBA Cup-peli Hornets-Knicks ja sieltä asti on seurattu jenkkiurheilua silmä kovana.

Nyt hetken aikaa saa pyöriä tv:stä Bruins-Penguins ennen kuin Orlando Magicin cup-peli starttaa tunnin päästä. Saapa nähdä jaksanko vielä sen jälkeen kattella Starseja. Voipi olla että en...

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Parin tunnin lepäilyn jälkeen tuli herättyä ja hämmästeltyä saman tien että minkähän takia sitä on laittanut Instagramiin tarinan jossa juo kaljaa (paskasta) tekopillusta. No, ihan mukavasti tämä aamu muuten on mennyt kun on katsellut miten suomalaisilla on Änärissä mennyt.

Kohta voisi suihkun kautta laittaa Red Dead Redemptionin (tai Redded Dempsönst niin kuin Niilo22 muistaakseni peliä kutsui) tulille ja myöhemmin jos sitä lähtisi ihmisten ilmoille tästä vanhalta viinalta tuoksahtavasta pierukuutiosta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On ollut oikein mukava marraskuu. Vaikka kelien puolesta onkin ollut melko pimeää niin ei se ole haitannut vaan marraskuu on sujunut hienosti. Marraskuu on mennyt myös nopeasti ja huomenna kuukausi vaihtuu jo joulukuuksi.

Syy miksi pimeä marraskuu on tuntunut mukavalta on se että tässä on ollut kivaa ohjelmaa joka viikko. Enimmäkseen tässä kuussa on ollut musakeikkoja. Ja musiikkiahan on mukava kuunnella livenä. Tässä kuussa olen ollut muun muassa Popedan ja Vesterinen yhtyeineen keikalla ja Johanna Kurkelan joulukonsertissa.

Lisäksi olin katselemassa Badding-musikaalin missä esitettiin myös Somerjoen hittejä ja olin myös Veksi Salmen illassa, siellä Hämeenlinnan kaupunginteatterin näyttelijät lauloivat sellaisia Salmen sanoittamia kappaleita jotka jäi hänen elinaikanaan julkaisematta.

Kyllä sitä mielummin käy musakeikoilla muuten kuin teatterinäytöksissä. Näin olen havainnut. Musiikki kuulostaa vaan livenä esitettynä niin hyvältä. Kun taas liian monesti teatterinäytös mitä olen viime aikoina ollut katselemassa niin on jäänyt epäselväksi.

Vesterisen keikka oli myös Nokia Arenalla hyvä vaikka ei etukäteen suurimpiin suosikkeihini kuulunutkaan. Bändillä on monia hyviä kappaleita. Ja Nokia Areenassa on muuten mukava käydä musakeikoilla, on loistava äänentoisto ja sinne on helppo saapua täältä Hämeenlinnastakin. Lätkää en ole käynyt vielä kertaakaan katselemassa Nokia Areenassa mutta musakeikoilla olen siellä ollut jo kahdesti.

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Äiti on täällä (taas) piirakoita tekemässä. Viimeiset piirakat on nyt uunissa. Tällä kertaa tehtiin pelkästään riisipiirakoita ja niitä tuli sellaiset 80 kpl. Päiväni alkoi kahdeksan aikaan riisipuuron keitolla. Tuli sitä myös vähän syötyä kunnon voisilmällä. Äiti nuo piirakat kaulitsi ja rypytti. Minun tehtävä on sitten paistaa niitä...

Québec

Jäsen
Tajusin juuri että en ole syönyt lämmintä ruokaa kuin viimeksi torstaina. Oon mä aamusin jotain ruisleipää vedellyt mutta tuskin ihan riittää...
Siis miten voi unohtaa syödä? Koko asia ei ole käynyt edes mielessä.

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Santeri Huovila #61. Philadelphia Flyers
Tajusin juuri että en ole syönyt lämmintä ruokaa kuin viimeksi torstaina. Oon mä aamusin jotain ruisleipää vedellyt mutta tuskin ihan riittää...
Vähän sama, mutta mulla on ollu toi juomapuoli. Eilenkin unohtu ryypätä, vaikka se oli alunperin tarkoitus.

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Tästä tulikin mieleen, että luulen oikeasti, että minulla saattaa olla jotenkin fysiologisesti heikompi näläntunne kuin normaalisti ihmisillä on. Koskaan ei ole mitään diagnosoitu, eikä ole mitään syömishäiriötä ikinä ollut ja syön täysin normaalilla rytmillä mutta minun pitää usein erikseen ikään kuin muistuttaa itseäni syömään. Muuten saattaa mennä pitkäkin aika tehden kaikkea muuta, jonka jälkeen huomaan, etten ole syönyt mitään koko päivänä. Tämä verrattuna valtaosaan tuntemistani ihmisistä, joissa alkaa näkyä heti merkkejä kiukusta, kun normaali ruokarytmi venyy pikkuisen. En tiedä tarkoittaako tämä mitään ja varmaan muitakin samanlaisia on paljon.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Vähän sama, mutta mulla on ollu toi juomapuoli. Eilenkin unohtu ryypätä, vaikka se oli alunperin tarkoitus.

Piti tarkistaa, että onko @pettter mennyt vaihtamaan nimimerkkiä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
20k viestiä lähenee. Saako palstalta kakkukaffeet? Masaliisa käy myös.
Minä en ainakaan ole omiani vielä saanut joten ei sovi sinullekaan semmoisia tarjota.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäisen kerran kuukausiin tuli otettua päiväunet ja kylläpä ne tulivat tarpeeseen. Heti paljon freesimpi ja ennen kaikkea fiksumpi olo.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään olis päässyt Ilmailumuseoon ilmaiseksi tai sinne aina välillä pääsee, mutta tänään olis päässyt myös samoissa tiloissa toimivan tahon Boeing 737 Max ja Airbus A320 -lentokoneiden simulaattoreihin. Tai varmaan halukkaita oli enemmän kuin mitä pääsi, veikkasin.

Ja huomenna taas Korkeasaaressa on ilmaispäivä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy