Ruotsin koe palautti minut takaisin maanpinnalle, sillä merkit ovat sille, että arvosanaksi tulee jotain kutosen ja maksimissaan seiskapuolen väliltä, varsin todennäköiset. Noh, semmoista se elämä on. Ei kaikki aina voi mennä putkeen.
Tämähän on yhdessä sovittu. Minä olen Koiras, hän naaras. Kumpaakaan ei haittaa, päinvastoin.Ymmärrän hyvin jos kotioloissakin käytät hänestä nimitystä naaras: Naaras, tuas mulle kaljaa, naaras, oltaisko sillee...
Huomenna on joulukuu… mitä vittua? Tämä vuosi tuntuu menneen ohi hyvin nopeasti.
Se tarkoittaa sitä, että elämäsi on hyvin viihtyisää.
Vähän sama, mutta mulla on ollu toi juomapuoli. Eilenkin unohtu ryypätä, vaikka se oli alunperin tarkoitus.Tajusin juuri että en ole syönyt lämmintä ruokaa kuin viimeksi torstaina. Oon mä aamusin jotain ruisleipää vedellyt mutta tuskin ihan riittää...
Siis miten voi unohtaa syödä? Koko asia ei ole käynyt edes mielessä.
Tästä tulikin mieleen, että luulen oikeasti, että minulla saattaa olla jotenkin fysiologisesti heikompi näläntunne kuin normaalisti ihmisillä on. Koskaan ei ole mitään diagnosoitu, eikä ole mitään syömishäiriötä ikinä ollut ja syön täysin normaalilla rytmillä mutta minun pitää usein erikseen ikään kuin muistuttaa itseäni syömään. Muuten saattaa mennä pitkäkin aika tehden kaikkea muuta, jonka jälkeen huomaan, etten ole syönyt mitään koko päivänä. Tämä verrattuna valtaosaan tuntemistani ihmisistä, joissa alkaa näkyä heti merkkejä kiukusta, kun normaali ruokarytmi venyy pikkuisen. En tiedä tarkoittaako tämä mitään ja varmaan muitakin samanlaisia on paljon.Tajusin juuri että en ole syönyt lämmintä ruokaa kuin viimeksi torstaina. Oon mä aamusin jotain ruisleipää vedellyt mutta tuskin ihan riittää...
Tajusin juuri että en ole syönyt lämmintä ruokaa kuin viimeksi torstaina. Oon mä aamusin jotain ruisleipää vedellyt mutta tuskin ihan riittää...
Vähän sama, mutta mulla on ollu toi juomapuoli. Eilenkin unohtu ryypätä, vaikka se oli alunperin tarkoitus.
Saat ehdottamaasi kolme TTT -kirjainta!!20k viestiä lähenee. Saako palstalta kakkukaffeet? Masaliisa käy myös.
Minä en ainakaan ole omiani vielä saanut joten ei sovi sinullekaan semmoisia tarjota.20k viestiä lähenee. Saako palstalta kakkukaffeet? Masaliisa käy myös.
No ihan samaa tuumailin ja heti perään kun huomasin, että kaveri on hiljattain palstautunut, niin kelailin, että kukas vanha tuttu siellä yrittää paluuta.Piti tarkistaa, että onko @pettter mennyt vaihtamaan nimimerkkiä.