Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 492 900
  • 67 698

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tulin just paskalle istumaan ja unohdin ostaa vessapaperin eilen kaupasta. Se oli siinä perkeleen kauppalistalla. Ei oo helppoa ihmisen elämä. Oishan tuossa tuota sanomalehteä mutta jos vedetään pideellä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Piti reteenä tehdä kantarellileipiä uunissa kun on emmentalia, paahtoleipää, kermaa sekä "kantarelleja". Enhän minä muistanut, että pakkasesta jo syöty kaikki kantarellit, onneksi on kuivattuja suppiksia ja tatteja, että melkein sama.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onnea herra 79 viestiä palstan parhaimmalle ketjulle!!
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa a, siinä oli kyllä potentiaalia legendaariseksi ketjuksi. Tosin itsellä kävi sama mielessä, että kuinkahan paljon alkoholilla oli osuutta poltergeistin ”vierailuun”, kun vähän joka kohdassa oli napattu olutta tai väkevämpää.
Hyvä, että joku muukin on siis ketjun nähnyt. Vähän alkoi jo huolestuttamaan, että se olikin oma pää, joka alkoi näkemään näkyjä…
 

npc

Jäsen
Tuli mieleen kun tuolla laivamatkustamisesta puhuttiin.. Kaikilla minun ikäluokkalaisilla on kasarin risteilyt eittämättä mielessä... Ehkä taas joku avaisi ketjun meille sinisille enkeleille?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten mä oon voinut elää ilman Airfryeria. Aivan saatanan hyvä masiina.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Miten mä oon voinut elää ilman Airfryeria. Aivan saatanan hyvä masiina.
En tohdi kirota niin tyydympä vaan toteamaan että jäätävän hyvä masiina. Viime vuoden lopulla aloin vasta perehtymään moiseen laitteeseen ja helmikuussa kotiutus pitkän harkinnan jälkeen.
Paino tippunu sen jälkeen kymmenisen kg, enkä muuta syytä keksi kun että aikas paljon on siipiä rehuineen tullut nautittua. Niitä dippejä unohtamatta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hieman aikaa siihen vierähti (tarkkaan ottaen puolitoista viikkoa), mutta nyt se on tehty: tänään vaihdoin palovarottimen pariston ja voin nukkua yöni rauhassa.
Enää runsaat kaksi ja puoli viikkoa iltalukion alkamiseen. Tänä vuonna joudun ottamaan aika monta matikan- ja ruotsintuntia, koska viime vuonna suoritin vain ykköskurssin ruotsista. Keskiarvoa nuo kumpaisetkin tulevat laskemaan, koska en todellakaan ole mikään matikkanero ja suhtaudun ruotsiinkin nihkeästi, mutta sellaista elämä on. Epämukavuusalueelle mars.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Antibiootit tuli borrelioosiin, kahden viikon kuuri ja jos ei ole jälki hävinnyt niin vielä kolmas perään. Toivottavasti ei nyt vatsan tasapaino mene aivan retuperälle, mutta hyvä jos tällä lähtisi.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Paino tippunu sen jälkeen kymmenisen kg, enkä muuta syytä keksi kun että aikas paljon on siipiä rehuineen tullut nautittua. Niitä dippejä unohtamatta.
Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
Rouvasi halusi ne myös itselleen.

Saatan katua kysymystäni myöhemmin, mutta mikä oli kuvien ottamisen ensisijainen tarkoitus, jos niiden lähettäminen rouvalle oli kuvien lisäkäyttöä?
 
Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?
Hyvän aikaa oon jo syönyt mitä/milloin vaan mieli tekee. Siivet vaan sai tuulta alleen fryerin kautta, ja on kyllä tullu syötyä varmasti enempi kun ikänä ennen. Eikä kyllästymistä havaittavissa ole ja alas menee ilman oluita helposti kun ei tohdi noita sekotella ettei ukkovarvasta alkas liiemmin polttelemaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Iisoppi sai taas kukkia kotiin. Kun mies tietää että pidän lilasta ja yksinkertaisuudesta niin tänään tuli tällaista. (Kuvasta ei näy että kimpun käärepaperi on vaalean lila).
 

Liitteet

  • -5886370804109788092_121.jpg
    -5886370804109788092_121.jpg
    138,8 KB · kertaa luettu: 33
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös