Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 602 483
  • 68 358
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
/aikuisjonnen avautuminen alkaa.

Muistan kun aikoinaan teininä halusin testata läpi kaikki Suomessa myytävät energiajuomat ja jossain vaiheessahan taisin tässä onnistuakin.

Nyt noin 15 vuotta myöhemmin erilaisia energiajuomia on varmaan viisinkertainen määrä ellei enemmänkin eri kauppojen hyllyillä, joten jos nyt yrittäisin maistaa läpi kaikki energiajuomat jota Suomesta pystyy ostamaan, mun täytyisi varmaan vetää niitä sellaisella tahdilla joka ei olisi järin hyväksi sydämelle saati hampaille. Nykyisin nimittäin tuntuu että joku valmistaja julkaisee uuden maun/makuja lähes joka kuukausi.

Nykyisin oon ihan tyytyväinen jos ehdin käymään läpi ainakin lähes kaikki täällä saatavilla olevat Monsterit, koska Monster oli ja on edelleen the merkki mulle.

Eilen löytyi vähän vahingossakin Tampereelta kotiinviemisiksi Ultra Fantasy Ruby Red ja sen inspiroimana kävin hakemassa tänään myös ton uusimman mehumaun Rio Punchin täältä kotiseudulta. Nuohan ovat tällä hetkellä puhtaasti Amerikan tuontimakuja joten hintakin oli sen mukainen. Itse asiassa tuo eilinen juoma oli jostain syystä kyseissä K-kaupassa "jopa" alle neljä euroa. Rio Punch olikin sitten Redissä lähes tuplahintainen.

Tähän mennessä kuluvana vuonna positiivisin uusi Monster maku mulle on ollut Juiced Bad Apple ja pahin pettymys puolestaan Reserve Orange Dreamsicle. Rio Punchin makua mainostetaan trooppisena joten saapi nähä päihittääkö tuo Mango Locon. Saatan testaa ton jo huomenissa.

/aikuisjonnen avautuminen päättyy.

Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuossa kun HPK:n puolella seuraa keskustelua ja sinne tasaisin väliajoin ilmestyy Juuso Ketolan erittäin kova fanboy, niin tuli mieleen, että olisipa nimimerkki Kulpertto vielä palstalla kirjoittamassa Patrik Moisioista. Ah aikoja.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huomenna tulee kuluneeksi 96 vuotta kun ensimmäinen Lapin Kansa julkaistiin. Näköislehti LK:n ensimmäisestä numerosta on vapaasti luettavissa vielä huomisen. Lapin Kansasta alkoi perehtyminen sanomalehtien maailmaan, Kaleva ja HS tullut mukaan myöhemmin.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Tuo se vasta on huvittavaa luettavaa tuo Jokeri-puolen "paras chantti" -tms. ketju. Joo, olen vanha ukko eikä mun tietysti kuulukaan mitään tuosta toiminnasta ymmärtää. Huvittavaa se on silti. Hassua miten hesalaiset pitävät muuta Suomea ja siellä asuvia juntteina, vaikka...no niin.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Voimat lopussa, joka paikkaa särkee, ei jaksa mitään. Onneks ei tarvii tehdä mitään. Saas nähdä miten huominen tulee.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kannattaako ottaa käyttöön Googlen varkaudenesto hässäkät puhelimessa?

Mua hämää kun siinä sanotaan, että pitää käyttää aktiivisesti puhelinta kun se ei ole lukittuna.
Mitä jos se systeemi kelaa etten ole tarpeeksi aktiivinen ja sulkee sen luurin, miten sen saa sit auki?
Olenko turhan arka ottamaan käyttöön tota toimintoa?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuntuipa oudolta kävellä tänä iltana ensimmäistä kertaa puretun Apollon yhteiskoulun ohitse. Paljon jäi mukavia muistoja lukiopäivistäni tuossa rakennuksessa, joka on nyt poissa.

Alejandro

Jäsen
Laura Voutilaisen Rakkautta ei piiloon saa kuulostaa siltä kuin pyytäisi tekoälyä tekemään mahdollisimman stereotyyppisen iskelmän. Kova biisihän tämä on, mutta samalla erittäin korni. Hyvällä tavalla tosin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Wolttasin ikinä ekaa kertaa. Uskotteko kotona.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Niin tällä viikolla ei olekaan liigapelejä. On jotain EHT:a. Kiinnostaako nämä oikeasti jotakuta? Ei tule pieneen mieleenkään katsoa noita pelejä. Ei kiinnosta edes Livescoresta katsoa yhteenvetoa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@vetti kun wolttasi niin mulle tuli mieleen.

Malmille avattiin just joku ravintola, mistä saa viiden eri ravintolan ruokia. Naughty BRGR, Green Hippo, Lie-mi (vietnamilainen), Seksico Tacos, Uuno. Pieni keittiö tai ainakin liiketila niin vähän hassua. Varmaan just kotiinkuljetus suosittua tai siitä toi on lähtenytkin.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
@vetti kun wolttasi niin mulle tuli mieleen.

Malmille avattiin just joku ravintola, mistä saa viiden eri ravintolan ruokia. Naughty BRGR, Green Hippo, Lie-mi (vietnamilainen), Seksico Tacos, Uuno. Pieni keittiö tai ainakin liiketila niin vähän hassua. Varmaan just kotiinkuljetus suosittua tai siitä toi on lähtenytkin.
Mut mikään ei voita Malmin Makalua, se on kyllä paras. Lauantaina taas sinne, hinta-/laatusuhde on erinomainen.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Niin tällä viikolla ei olekaan liigapelejä. On jotain EHT:a. Kiinnostaako nämä oikeasti jotakuta? Ei tule pieneen mieleenkään katsoa noita pelejä. Ei kiinnosta edes Livescoresta katsoa yhteenvetoa.
Sama! Mutta eikös katsomot ole taas pullollaan jengiä, ja satatuhatta katsojaa / matsi tv-lähetyksillekin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vieläkö jotain kiinnostaa liigakiekko? En tiedä syytä, mutta Kerhon toisen mestaruuden minun kiinnostus liigaan loppui kuin seinään. Ehkä korona?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on alkamassa talvi, mutta kesäkin tulee sieltä taas ensi vuonna. Voi varmasti jo suunnata katsetta myös tulevaan kesään ja alkaa haaveilemaan jo tulevasta kesäreissusta. Monena kesänä olen reissussa ollut jossain päin kotimaatamme ja varmaan teen reissun myös tulevana kesänä. Nyt voikin jo alkaa miettimään tulevan kesän reissua ja varsinkin sitä mikä olisi hyvä reissukohde.

Reissun pituus olisi toivottavasti noin viikko ja reissun budjetti sellaiset 800 euroa. Tulevan kesän reissun suunnittelu on vasta alkutekijöissään ja ei ole vielä juurikaan käsitystä siitä mihin päin Suomea lähtisin reissuun. Mutta kotimaan reissu on taas suunnitelmissa, siitä olen melko varma.

Mikäs sen mukavampaa kun kohdistaa ajatuksia pimeinä marraskuun iltoina myös edessä olevaan kesään. Nyt olen viime vuosina ollut reissussa ainakin Naantalissa, Raumalla, Porissa, Turussa, Helsingissä, Kotkassa, Jyväskylässä, Lappeenrannassa ja Savonlinnassa sekä Mikkelissä. Mutta esimerkiksi Porvoo olisi sellainen paikkakunta missä en ole juuri ollut ja joka kiinnostaisi.

Toisaalta, nyt alkaa vähitellen innostumaan myös edessä olevasta joulusta taas. Pitää alkaa suunnittelemaan mitä leipoo jouluksi ja etenkin kuinka paljon ja maistelemaan vähitellen joulun makuja. Posti toi myös tällä viikolla tilaamani joulupuseron ja se on saamieni kommenttien mukaan tyylikäs.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vieläkö jotain kiinnostaa liigakiekko? En tiedä syytä, mutta Kerhon toisen mestaruuden minun kiinnostus liigaan loppui kuin seinään. Ehkä korona?
Pitkästä aikaa kiinnostaa kun pärjätään vaihteen vuoksi. Jo 4 matsia paikan päällä nähnyt (yksi oli tosin ilman SaiPaa kun HIFK-Kärpät kävin nordiksen kuppiloita rahoittamassa viime perjantaina) ja seuraavat kaksi matsiakin jo tiedossa (22.11. SaiPa-Tappara ja 21.12. Tappara-SaiPa). Huomenna 16v täyttävä tytärkin taas ihan innoissaan (seuraa SaiPaa instassa) kun me pärjätään ja haluaa peliin. Sanoin että mennään heti kun sopiva sauma tulee (luultavasti joululomalla).

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Kun on monenlaisia tavarajoulukalentereita (mullakin ollut ainakin tee- ja puurokalenterit), niin sopisiko synkkään vuodenaikaan lääkekalenteri? Koska kyllä taitaa olutkalentereita ainakin löytyä. Mahtaisi olla menekkiä? Joka päivä joku uusi kiva tabu - milloin piristää, milloin rauhoittaa. Yllätysvaikutus! Diapam, Oksepam, Tradolan, Tramal, Rivatril...eikös ihan helposti löytyisi 24 päsäkkää pilleriä? Aattoon tietysti sitten joku kova kombo, joku mikä toimisi glögin kanssa makeasti?

Että tuosta nyt lääkeyhtiöille vähän mietintämyssyyn nytten. Tai katukaupassa vähän uutta kulmaa jyvämyyntiin. Tonttulakki tutisemaan!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joululahjaksi pitäisi ehtiä tämä ristipistotyyny valmistelemaan. Onneksi ei ole enää kuin loppusuora käsillä...

Liitteet

• ruusutyyny.jpg
    ruusutyyny.jpg
    1,1 MB · kertaa luettu: 24

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Melkein 25 vuotta tullut asuttua Helsingissä ja vasta tänään tuli käytyä ensimmäistä kertaa Sinebrychoffin puistossa. Nätti paikka, mutta aivan liian kaukana omilta kulmiltani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy