Pääset itte *********.Aamulla katselin netistä kun ihmiset hässii. Sitten menin jokivarteen katsomaan kun taimenet kutee. Mitähän seuraavaksi.
Pääset itte *********.Aamulla katselin netistä kun ihmiset hässii. Sitten menin jokivarteen katsomaan kun taimenet kutee. Mitähän seuraavaksi.
Älä nyt ainakaan mihinkään puskaan mee ittees kokeilemaan.Aamulla katselin netistä kun ihmiset hässii. Sitten menin jokivarteen katsomaan kun taimenet kutee. Mitähän seuraavaksi.
Mut mikään ei voita Malmin Makalua, se on kyllä paras. Lauantaina taas sinne, hinta-/laatusuhde on erinomainen.@vetti kun wolttasi niin mulle tuli mieleen.
Malmille avattiin just joku ravintola, mistä saa viiden eri ravintolan ruokia. Naughty BRGR, Green Hippo, Lie-mi (vietnamilainen), Seksico Tacos, Uuno. Pieni keittiö tai ainakin liiketila niin vähän hassua. Varmaan just kotiinkuljetus suosittua tai siitä toi on lähtenytkin.
Sama! Mutta eikös katsomot ole taas pullollaan jengiä, ja satatuhatta katsojaa / matsi tv-lähetyksillekin.Niin tällä viikolla ei olekaan liigapelejä. On jotain EHT:a. Kiinnostaako nämä oikeasti jotakuta? Ei tule pieneen mieleenkään katsoa noita pelejä. Ei kiinnosta edes Livescoresta katsoa yhteenvetoa.
Joo mun vakkarimesta. Tai ei toi ravintola, mut kulman takaa kun menee sisään niin löytyy sossu!Mut mikään ei voita Malmin Makalua, se on kyllä paras. Lauantaina taas sinne, hinta-/laatusuhde on erinomainen.
Miten kuvailisit hinta-/laatusuhdetta siellä?Joo mun vakkarimesta. Tai ei toi ravintola, mut kulman takaa kun menee sisään niin löytyy sossu!
Vieläkö jotain kiinnostaa liigakiekko? En tiedä syytä, mutta Kerhon toisen mestaruuden minun kiinnostus liigaan loppui kuin seinään. Ehkä korona?Niin tällä viikolla ei olekaan liigapelejä. On jotain EHT:a. Kiinnostaako nämä oikeasti jotakuta? Ei tule pieneen mieleenkään katsoa noita pelejä. Ei kiinnosta edes Livescoresta katsoa yhteenvetoa.
No mulla ei oo ollut koronaa niin varmaan siksi vielä jaksaa kiinnostaa.Vieläkö jotain kiinnostaa liigakiekko? En tiedä syytä, mutta Kerhon toisen mestaruuden minun kiinnostus liigaan loppui kuin seinään. Ehkä korona?
Sun mielipiteitä en laske tässä tapauksessa.No mulla ei oo ollut koronaa niin varmaan siksi vielä jaksaa kiinnostaa.
Pitkästä aikaa kiinnostaa kun pärjätään vaihteen vuoksi. Jo 4 matsia paikan päällä nähnyt (yksi oli tosin ilman SaiPaa kun HIFK-Kärpät kävin nordiksen kuppiloita rahoittamassa viime perjantaina) ja seuraavat kaksi matsiakin jo tiedossa (22.11. SaiPa-Tappara ja 21.12. Tappara-SaiPa). Huomenna 16v täyttävä tytärkin taas ihan innoissaan (seuraa SaiPaa instassa) kun me pärjätään ja haluaa peliin. Sanoin että mennään heti kun sopiva sauma tulee (luultavasti joululomalla).Vieläkö jotain kiinnostaa liigakiekko? En tiedä syytä, mutta Kerhon toisen mestaruuden minun kiinnostus liigaan loppui kuin seinään. Ehkä korona?