Viina ja maito ei sovi yhteen.Eikö kukaan mieti Ville Vallattomia?
Viina ja maito ei sovi yhteen.Eikö kukaan mieti Ville Vallattomia?
Mä tiedän sen!!Settisi on hyvä.
Äläs nyt, kokeilin joskus olutta ja maitoa eikä se edes ollut pahaa, en kyl uudestaan kokeile.Viina ja maito ei sovi yhteen.
Kaikkea voi kokeilla kerran, paitsi kansantanhua ja sukurutsaa.Äläs nyt, kokeilin joskus olutta ja maitoa eikä se edes ollut pahaa, en kyl uudestaan kokeile.
Haha, varmaan nimeltään valkoturkulainen.Äläs nyt, kokeilin joskus olutta ja maitoa eikä se edes ollut pahaa, en kyl uudestaan kokeile.
Suorastaan Nuuskamuikkusmaista anarkiaa.Tuleen kisaan mukaan palstan kovimpina kosmopoliitteinä ja samalla melkein sukua julkkikselle.
Olen kävellyt, pyöräillyt sekä uinut (punaisten lippujen ollessa, mutta minä käännän "pelaaminen kielletty sekä uiminen kielletty kyltit huitsin nevadaan" tuon kadun viereisessä rannassa (oletettavasti fägäreissä) mitä pitkin Pantterien paraati meni!!
Hyvällä tuurilla olen flip flopeilla kävellytkin tuossa siis samassa missä Sasha veti semmoisesta juomaa, varmuudella minulla on ollut Converset jalassa, "silloin varmaan suomen ainot"!!
En lue Muumeja ja itse punkki ei ole mielimusaani, hoocee kyl menee 24/7 kunhan rässiätyylistä!!Suorastaan Nuuskamuikkusmaista anarkiaa.
Nuuskamuikkunen poisti kaikki "on kielletty" taulut. Hieno mies.En lue Muumeja ja itse punkki ei ole mielimusaani, hoocee kyl menee 24/7 kunhan rässiätyylistä!!
Tami on tuonkin boomin aloittanyt, että kunnia sinne minne kuuluu!!Nuuskamuikkunen poisti kaikki "on kielletty" taulut. Hieno mies.
Usko. Nuuskamuikkunen teki sen jo 50-luvulla kirjassa Vaarallinen juhannus!Tami on tuonkin boomin aloittanyt, että kunnia sinne minne kuuluu!!
Minä taaseen lähden poikani kanssa päiväristeilylle perjantaina. Auto mukaan ja menoksi. Maanantaina poika sitten meneekin armeijan harmaisiin.Ehkä lähetään faijan kanssa torstaina käymään Tallinnassa, jos sää suosii? Fiilis on tällä hetkellä odottavainen.
Kauhean vanha se on sinustakin tullut. Poikakin jo ton ikäinen.Minä taaseen lähden poikani kanssa päiväristeilylle perjantaina. Auto mukaan ja menoksi. Maanantaina poika sitten meneekin armeijan harmaisiin.
Ja Pearl Jamilla tasan yksi hyvä levy, se eka. Ja voi veljet - se sitten vasta onkin. Miksei muut levyt onnistuneet? Miksi niissä on pääasiassa tyhmiä biisejä?Audioslavella on yks hyvä biisi, vaikka kova rosteri. Show me how to live.
Ja Pearl Jamilla tasan yksi hyvä levy, se eka. Ja voi veljet - se sitten vasta onkin. Miksei muut levyt onnistuneet? Miksi niissä on pääasiassa tyhmiä biisejä?
Kerrohan minkä puljun kassalla olet niin tulen maksamaan ostokseni viisisenttisillä!7/8
Vähän alkoi tänään jo työväsymys näkymään allekirjoittaneella otteissa. Jokunen moka tulikin tehtyä tänään kassalla mutta ei onneksi mitään kuolemanvakavaa.
Huomenna pistetään sit vihdoin tämä kahdeksan päivän ja yhteensä 54 työtunnin mittainen työputki pakettiin. Ei se kahdeksan jäljellä olevaa tuntia enää tässä vaiheessa tunnu niin isolta urakalta, kun on jo kokonainen viikko ilman vapaapäiviä paiskittu duunia.
Mitä huomiseen iltaan tulee, onneksi jääkaapissa on olutta :)
No nyt en ainakaan halua kertoa!!Kerrohan minkä puljun kassalla olet niin tulen maksamaan ostokseni viisisenttisillä!