Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 436 352
  • 67 218
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No nyt on sitten alkanut armoton vittuilu ja pään aukominen. Tämä on kyllä melko raskasta. Ei auta kun pitää oma suu supussa ja antaa toisen räksyttää. Varmaan yrittää omaa oloaan helpottaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt on sitten alkanut armoton vittuilu ja pään aukominen. Tämä on kyllä melko raskasta. Ei auta kun pitää oma suu supussa ja antaa toisen räksyttää. Varmaan yrittää omaa oloaan helpottaa.
Peukut sille, että osaat suhtautua tuohon kuten pitäisikin. Pysyt vain itse rauhallisena, niin kyllä se siitä hiljalleen tasoittuu.
 

444

Jäsen
Meillä on muistaakseni aika samaan aikaan syntymäpäivä. Jos tänä vuonna kokeilisi ihan jotain muuta ja jättäisi ne ylimääräisiksi jäävät vaimot tuosta touhusta pois.
No siis mikä nottei. Muutaman kerran sitä vain eletään. Nakataan muijat kimpassa lasten kanssa johonkin kylpylään (itse saavat maksaa, mulla ei ole rahaa) ja lähdetään yhdessä johonkin mutakylpyyn tai sokerointiin. Koska eihän sitä koskaan tiedä, minkälainen vuosituhannen rakkaustarina tästä syntyy.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Sen aina välillä täällä pääkaupunkiseudulla unohtaa, että keskusta-perussuomalainen Suomi alkaa melko pian poispäin lähdettäessä.

Lauantaina saatiin nauttia tästä ihan koko rahalla. Yövyttiin melontareissulla Etelä-Savossa tulipaikalla - en viitsi nyt tässä mainita paikkakuntaa, koska on sen verran pieni. Kymmenkunta nuorison edustajaa saapui kalastelemaan viereiselle järvelle, osa kunnon juubassa. Järvelle lähdettiin tietysti niin, ettei kenelläkään ollut pelastusliivejä, ja mukana oli sellainen metrin korkuinen BT-kajari. Sieltä huudatettiin ihan_vitun_kovaa kaikenlaista skeidaa - ja hoilattiin mukana. Seuraavana päivänä muita melojia haastatellessa olivat kertoneet musiikin kuuluneen usean kilometrin päähän erittäin kovaa - mukavaa mökkijuhannusta vaan paikallisillekin.

Biisivalinnat oli osastoa "vittuillaan erivärisille ja sukupuolivähemmistöille". Toistuvasti piti huutaa "VALKOISEN SUOMEN PUOLESTA" sekä "NEEKERIT VITTUUN SUOMESTA". Jeesus sentään mitä junttireppanoita!
Rantautuessa tietenkin yksi sankari upposi veteen, pääsi sentään omin voimin ylös. Onneksi kasteli itsensä niin, että joutui vetäytymään sen tuomionpäivän kajarin kanssa autoon istumaan.

Onneksi tää jengi häipyi noin kolmen tunnin performanssin jälkeen. Lähtiessä vielä piti paiskoa kaljapurkit järveen, ei helvetti mitä jengiä.


Melontareissu oli muuten kyllä erittäin hyvin onnistunut, ja varmasti mennään uudelleen tuollekin suunnalle ensi keväänä hiukan paremman vesitilanteen aikana. Nyt jäi osa reiteistä käymättä, toukokuulla kuulemma mitä mainioimmat melontakelit.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ananaslonkerolla risteily käyntiin. Kelpaa!
 

Liitteet

  • IMG_20240624_171432.jpg
    IMG_20240624_171432.jpg
    1,1 MB · kertaa luettu: 55
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Minä ostin 10 olutta 7. finaalipeliä silmällä pitäen mutta join jo kaikki kaleksit sekä söin finaalia varten varatut herkut. Mikähän neuvoksi...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Muut minun suosikkijoukkueet ovat mestaruuden saaneet, Panthers nyt viimeisimpänä, paitsi Helsingin Roihuttaret. Varmaan pitää ryhtyä odottelemaan tuota mestaruutta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä ollaan taas...

Ei tämä sinänsä ole pelkkä huviretki vaan ollaan valmistelemassa mökkiä miehen lapsen ja hänen parhaan ystävänsä tuloa varten. Tarkistetaan että puita on saunalla ja tuvassa. Sytykkeitä ja tulitikkuja löytyy. Tämä mökkihän on mallia "mukavuuksia ei löydy". Ei ole sähköä, ei vettä, ulkohuussi on. Mökki on kompakti, pöytä, pari penkkiä, vuodesohva (juuri mahtuu avaamaan kahdelle), takka&kamina. Puulämmitteinen sauna on, kanto vedellä. Jotenkin tämä nyt on vain se "The mökki" (minulle), hienoista huviloista viis.

Tietenkin minua vähän huolestuttaa että miten se "lapsi" selviää täällä (ilman minua). Kun hän ollut aina täällä meidän kanssa. Sen tiedän että kaikki piisit vetää täällä niin hyvin ettei ole huolta savustuksesta. Ja rantautuminen tänne ei ole helppoa koska tämä on kivikkoranta. Eikä tuo miehen lapsi ole edes paljon soutanut. Kun minä olen aina soutanut kun olen sitä tottunut tekemään. Mutta pakko on luottaa että tyypit kyllä selviää tänne. Osaa tehdä tulet kiukaaseen (olen sitä kyllä opettanut). Tai vaikka takkaan jos tekee mieli takkaa lämmittää. Jokin pieni äiti (ja huoli) aina välillä herää vaikka en edes ole lapsen äiti enkä koe olevani kovin äidillinen.

Ja kyllähän täällä on saanut nauttia mökkeilystä. On kiva olla. On oma rauha. Saunaa, uintia (vesi n. 22°C). Jotain pientä naposteltavaa, limsaa ja ihanaa yhdessä oloa. Ei se kummempaa vaadi kun on hyvä olla rakkaansa kanssa.

Edit. Mies on juuri virvelöimässä laiturilla. Minä lämmitin takkaa...
 

Liitteet

  • IMG_20240625_195852_HDR~2.jpg
    IMG_20240625_195852_HDR~2.jpg
    975,5 KB · kertaa luettu: 103
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tänään juttu iltalehdessä Juhani Palmusta. Täyttäisi reilun parin viikon päästä 80v mutta tuskin voimat riittää niin pitkälle. Ikäviä aina nämä lähtöjen lähenemiset.

Ei siinä sitten kauaa mennyt kun nyt lähti taiteileen paremmille apajille R.I.P
 

redpecka

Jäsen
Mökillä ollaan taas...

Ei tämä sinänsä ole pelkkä huviretki vaan ollaan valmistelemassa mökkiä miehen lapsen ja hänen parhaan ystävänsä tuloa varten. Tarkistetaan että puita on saunalla ja tuvassa. Sytykkeitä ja tulitikkuja löytyy. Tämä mökkihän on mallia "mukavuuksia ei löydy". Ei ole sähköä, ei vettä, ulkohuussi on. Mökki on kompakti, pöytä, pari penkkiä, vuodesohva (juuri mahtuu avaamaan kahdelle), takka&kamina. Puulämmitteinen sauna on, kanto vedellä. Jotenkin tämä nyt on vain se "The mökki" (minulle), hienoista huviloista viis.

Tietenkin minua vähän huolestuttaa että miten se "lapsi" selviää täällä (ilman minua). Kun hän ollut aina täällä meidän kanssa. Sen tiedän että kaikki piisit vetää täällä niin hyvin ettei ole huolta savustuksesta. Ja rantautuminen tänne ei ole helppoa koska tämä on kivikkoranta. Eikä tuo miehen lapsi ole edes paljon soutanut. Kun minä olen aina soutanut kun olen sitä tottunut tekemään. Mutta pakko on luottaa että tyypit kyllä selviää tänne. Osaa tehdä tulet kiukaaseen (olen sitä kyllä opettanut). Tai vaikka takkaan jos tekee mieli takkaa lämmittää. Jokin pieni äiti (ja huoli) aina välillä herää vaikka en edes ole lapsen äiti enkä koe olevani kovin äidillinen.

Ja kyllähän täällä on saanut nauttia mökkeilystä. On kiva olla. On oma rauha. Saunaa, uintia (vesi n. 22°C). Jotain pientä naposteltavaa, limsaa ja ihanaa yhdessä oloa. Ei se kummempaa vaadi kun on hyvä olla rakkaansa kanssa.

Edit. Mies on juuri virvelöimässä laiturilla. Minä lämmitin takkaa...
Kivan näköinen mökki. Ja kuvauksen perusteella kaikki tarvittava infrastruktuurikin löytyy. Ymmäsinkö oikein, että veneellä vain pääsee mökille? Kaipa siellä jossain soutumatkan päässä on sitten vedenhakupaikka, joku abc, jossa voi pari kertaa viikossa täydentää kanisterit. Tietty jos olisi lähde jossain lähistöllä...
 

redpecka

Jäsen
No mitä hittå, en kai mä nyt rupee vastailee kun ei ole kutsua kolahtanut postiluukusta.
Kiitti uudestaan tästä hukkaamastani ruottalaisesta oosta, jonka jossain treideissä sain omakseni, laitoin sen allekirjoitukseeni nyt niin tarvittaessa siitä helppo copypastettaa. Iso ruotsalainen oo ei tainnut kuulua kauppaan?

Mulla olisi vaihtarina enje ja se sellainen c missä väkänen pohjassa. En viitti niitä tähän ilmoitukseen laittaa kun saattaisit kopioida ne ihan muina miehinä antamatta mitään takaisin.

Ilmoittele jos olet halukas treideihin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kiitti uudestaan tästä hukkaamastani ruottalaisesta oosta, jonka jossain treideissä sain omakseni, laitoin sen allekirjoitukseeni nyt niin tarvittaessa siitä helppo copypastettaa. Iso ruotsalainen oo ei tainnut kuulua kauppaan?

Mulla olisi vaihtarina enje ja se sellainen c missä väkänen pohjassa. En viitti niitä tähän ilmoitukseen laittaa kun saattaisit kopioida ne ihan muina miehinä antamatta mitään takaisin.

Ilmoittele jos olet halukas treideihin.
Anna hyvä mies joku harvinainen löytyykö mitään kreikkalaista? Ylimääräinen υ tai kenties Irto epsilon?
Mä jätän jo ennakkona tähän parit ÅåÅ ja æ jos tarviit.
Yst. Terv. HN
 

redpecka

Jäsen
Anna hyvä mies joku harvinainen löytyykö mitään kreikkalaista? Ylimääräinen υ tai kenties Irto epsilon?
Mä jätän jo ennakkona tähän parit ÅåÅ ja æ jos tarviit.
Yst. Terv. HN
En tiedä mitä nuo kreikkalaiset ovat. Olis mulla ä ja ö ilman pilkkuja, mutta tuskin olet niistä kiinnostunut. Mutta saat tälläset: º ja ª

Aika cooleja vai mitä? Nuo å:t tulee kyllä hyötykäyttöön minulla kunhan lätkäliiga taas alkaa. Pitänyt kirjoittaa tähän asti Micke ºsten tai Aºsten tai Oosteen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Suomi voisi nostaa hellerajan kolmeenkymppiin. Sen jälkeen olisi kiva lukea otsikoita "Hillitön normaali kesälämpö saapuu Suomeen. Näillä vinkeillä elät ihan normaalia elämää kuten tähänkin asti".
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Työtuttava oli nähnyt tänään kaupungilla jonkun tv-persoonan jonka nimeä ei muistanut. On kuulemma homoseksuaali ja oli värikkäät vaatteet päällä.

Juu...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä seuraavista on Fordin automalli?

a) Valkeang
b) Harmaang
c) Mustang

Oikein vastanneille ei ole luvassa niin minkäänlaisia palkintoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös