Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 442 097
  • 67 277

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Steril @Ötökkä ja kaikki muut Ben & Jerry's fanit, sopivasti just huomasin mun K-Ruoka sovelluksesta, että Cittareista sais tällä viikolla mobiiliedulla kolme purkkia kympillä. Nyt pakastimet täyteen :D
No pahus, pitääpi harkita. Kiitos vinkistä!

Harvoin tulee hinnan takia syötyä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eikö kukaan mieti Ville Vallattomia?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Just koitan syödä pakkaseen tilaa niille. Kova haaste, kun mansikkatilakin pitää syödä.
Elä hyvä ihminen koko tilaa syö.

Missä ne "luvatut" ukkoset on. Täälläpäin piti olla sekä lauantaina että tänään. Lauanaina tuli sentään pari tippaa vettä, nyt ei sitäkään.

Kyllä mä näistä keleistä nautin, mutta olis se kiva edes yksi ukkonen kesässä nähdä. Onhan tässä vielä aikaa. Ei kun näinhän mä jo Turussa. Mitä mä tässä sit valitan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lauanaina tuli sentään pari tippaa vettä, nyt ei sitäkään.
Kyllä mä näistä keleistä nautin, mutta olis se kiva edes yksi ukkonen kesässä nähdä.
Minä en nyt niin ukkosia kaipaa mutta sade tekis hyvää. Alkaa sadevedenkeräysastioideni pohjat alkavat kuivuuttaan ammottaa. Pitää siirtyä kaivoveteen. Ei silläkään loputtomasti kastella kymmeniä (tai satoja jos laskee kaikki porkkanan taimet tms. mukaan) kukkia ja kasveja. Täällä on pilvistä eli toivossa on hyvä elää että tänään sataisi vähän enemmän kuin muutaman tipan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tuleen kisaan mukaan palstan kovimpina kosmopoliitteinä ja samalla melkein sukua julkkikselle.
Olen kävellyt, pyöräillyt sekä uinut (punaisten lippujen ollessa, mutta minä käännän "pelaaminen kielletty sekä uiminen kielletty kyltit huitsin nevadaan" tuon kadun viereisessä rannassa (oletettavasti fägäreissä) mitä pitkin Pantterien paraati meni!!
Hyvällä tuurilla olen flip flopeilla kävellytkin tuossa siis samassa missä Sasha veti semmoisesta juomaa, varmuudella minulla on ollut Converset jalassa, "silloin varmaan suomen ainot"!!
 

redpecka

Jäsen
Tuleen kisaan mukaan palstan kovimpina kosmopoliitteinä ja samalla melkein sukua julkkikselle.
Olen kävellyt, pyöräillyt sekä uinut (punaisten lippujen ollessa, mutta minä käännän "pelaaminen kielletty sekä uiminen kielletty kyltit huitsin nevadaan" tuon kadun viereisessä rannassa (oletettavasti fägäreissä) mitä pitkin Pantterien paraati meni!!
Hyvällä tuurilla olen flip flopeilla kävellytkin tuossa siis samassa missä Sasha veti semmoisesta juomaa, varmuudella minulla on ollut Converset jalassa, "silloin varmaan suomen ainot"!!
Settisi on hyvä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos lukemastasi: 43 astetta on aika hyvä.
Rinkka-Reppu -reissuilussa tuo oli aika mukava.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on kivat naapurit. Ovat ilmeisesti lomalla ja grillaavat ”tee naapurit kateelliseksi” -grillillä just mun ruokaa. Valkosipuli, korianteri, feta, sienet, parsa, paprika, chili, yms tuoksuu. Lihasta nyt puhumattakaan.
En kehtaa mennä pummimaan.

Mun noi värmeet on mökillä. Pitää varmaan ostaa himaankin. Ja kiusaksi tuoda savustin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuleen kisaan mukaan palstan kovimpina kosmopoliitteinä ja samalla melkein sukua julkkikselle.
Olen kävellyt, pyöräillyt sekä uinut (punaisten lippujen ollessa, mutta minä käännän "pelaaminen kielletty sekä uiminen kielletty kyltit huitsin nevadaan" tuon kadun viereisessä rannassa (oletettavasti fägäreissä) mitä pitkin Pantterien paraati meni!!
Hyvällä tuurilla olen flip flopeilla kävellytkin tuossa siis samassa missä Sasha veti semmoisesta juomaa, varmuudella minulla on ollut Converset jalassa, "silloin varmaan suomen ainot"!!
Suorastaan Nuuskamuikkusmaista anarkiaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En
Tami on tuonkin boomin aloittanyt, että kunnia sinne minne kuuluu!!
Usko. Nuuskamuikkunen teki sen jo 50-luvulla kirjassa Vaarallinen juhannus!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ehkä lähetään faijan kanssa torstaina käymään Tallinnassa, jos sää suosii? Fiilis on tällä hetkellä odottavainen.
Minä taaseen lähden poikani kanssa päiväristeilylle perjantaina. Auto mukaan ja menoksi. Maanantaina poika sitten meneekin armeijan harmaisiin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Audioslavella on yks hyvä biisi, vaikka kova rosteri. Show me how to live.

Eikä ole edes avautumisketju.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä taaseen lähden poikani kanssa päiväristeilylle perjantaina. Auto mukaan ja menoksi. Maanantaina poika sitten meneekin armeijan harmaisiin.
Kauhean vanha se on sinustakin tullut. Poikakin jo ton ikäinen.

Mulla sentään... no ei mitään. Olen isoisä.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja Pearl Jamilla tasan yksi hyvä levy, se eka. Ja voi veljet - se sitten vasta onkin. Miksei muut levyt onnistuneet? Miksi niissä on pääasiassa tyhmiä biisejä?

Jos muita levyjä vertaa siihen ensimmäiseen niin kylmää on kyyti. Jos malttaa olla vertaamatta niin kyllä siellä myöhemmissäkin on joitain valonpilkahduksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös