Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 035
  • 68 358

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kerrohan minkä puljun kassalla olet niin tulen maksamaan ostokseni viisisenttisillä!
Jos ovella ei ole kieltoa yksi- ja kaksisenttisille niin maksa mieluummin niillä!
Onneksi hän ei tiedä lakia/asetusta, että kaupan ei tarvi vastaanottaa metallirahoja kuin x-määrä kerrallaan, oliko 20?

Glove

Jäsen
Jos ovella ei ole kieltoa yksi- ja kaksisenttisille niin maksa mieluummin niillä!
Onneksi hän ei tiedä lakia/asetusta, että kaupan ei tarvi vastaanottaa metallirahoja kuin x-määrä kerrallaan, oliko 20?
Kyllä tuonne s-markettiin kelpasi tuossa joku aika sitten kun säästöpossun tyhjensin ja kävin niillä kolikoilla kaupassa.

Kerran taksia ajaessani asiakas maksoi parin kympin kyytinsä pussillisella kolikoita. En jaksanut alkaa siinä niitä laskemaan ja otin tieten pienen riskin, ettei siinä ole tarpeeksi. Mutta sain viitisen euroa ylimääräistäkin.

Edit: Ja vaihtorahaa joksikin aikaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tuonne s-markettiin kelpasi tuossa joku aika sitten kun säästöpossun tyhjensin ja kävin niillä kolikoilla kaupassa.

Kerran taksia ajaessani asiakas maksoi parin kympin kyytinsä pussillisella kolikoita. En jaksanut alkaa siinä niitä laskemaan ja otin tieten pienen riskin, ettei siinä ole tarpeeksi. Mutta sain viitisen euroa ylimääräistäkin.

Edit: Ja vaihtorahaa joksikin aikaa.
Mulle tuli joskus grilliin heti aamulla joku 500mk:n setelin kanssa ostamaan jotain hikistä hampurilaista, oiskos mega mitä hän aina söi, onneks oli eilisillan kassa viel siellä, että pystyi myymään, mutta annoin tuolle vähän vihaisen katseen.
Muutenkin oli ihme tyyppi ja kun toisen kerran teki jotain tyhmää niin sama vihainen katse ja hän alkoi pyytämään anteeksi!!
Warpuli - Asiakas 1-0!!

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Minulla on tänään syntymäpäivät. Onnea minä. Kipaisin Lidlissä tarkoituksena hakea niitä punaisia halpoja hyviä Olut -oluita, mutta olivat loppuneet niin piti tyytyä nyt Sandelsiin. Sitähän tuntee itsensä melkein rikkaaksi kuin tuommoisia kalliita litkuja ostellee.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minulla on tänään syntymäpäivät. Onnea minä. Kipaisin Lidlissä tarkoituksena hakea niitä punaisia halpoja hyviä Olut -oluita, mutta olivat loppuneet niin piti tyytyä nyt Sandelsiin. Sitähän tuntee itsensä melkein rikkaaksi kuin tuommoisia kalliita litkuja ostellee.
Onnea! Rapakon takanakin juhlivat sinun syntymäpäivääsi.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kesäflunssaa pukkaa tai ainakin sellaiset merkit ovat vahvasti esillä. Onneksi jääkaapissa on ruokaa, buranaa ja mustaherukkamehua löytyy sekä tilillä on sen verran rahaa, että jos paska osuu tuulettimeen ja oikea flunssa iskee todella päälle, en tule kuolemaan nälkään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pari viikkoa sitten vietin kivan kesä-illan. Olin silloin Tampereella Viikinsaaren kesäteatterissa. Siellä pyöri vielä silloin sellainen näytelmä kuin Vanhoja poikia viiksekkäitä joka perustui Junnu Vainion kappaleisiin. Olin katselemassa kyseisen teatterinäytöksen viimeistä esityskertaa.

Viikinsaari on pieni saari Tampereella jonne mennään Hopealinjan lautoilla. Eli jo sinne kulkiessa sai kivan, pienen kokemuksen vesielämästä. Vaikka ei matka sinne kestänytkään kuin parikymmentä minuuttia.

Mutta näytelmä oli tosi hyvä. Lavalla nähtiin kovia nimiä kuten etenkin Taneli Mäkelä ja Esko Roine. Tykkään aina katsella lavalla näitä tunnettuja nimiä kun niitä harvakseltaan näkee. Mäkelä ja Roine vetivät kyllä roolinsa hyvin. Ja lavalla nähtiin hienoja tulkintoja Junnu Vainion kappaleista. Parhaiten mieleen jäi Roineen tulkinta näytelmän nimikkokappaleesta Vanhoja poikia viiksekkäitä. Ja esityksen lopuksi vetivät yleisön kanssa yhteislauluna rempseästi Käyn Ahon laitaa.

Nyt kesällä olen käynyt jo kahdessa kesäteatterissa kun tuli käytyä myös Pyynikin kesäteatterissa. Kokemus sekin oli pyörivine katsomoineen. Vielä pitäisi Hämeenlinnan kesäteatteriin mennä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnea, älä sit kaikki ajuo kerralla kun nuorelle ihmiselle pienikin määrä alkoholia voi tehdä tepposet.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eilen palasin 3 päivää kestäneeltä Kuusamon kala reissulta, jossa tuli kalastettua kovin. Mutaiset rannat, pajupuskat ja kivikkoinen jokipohja tuli tutuksi.

Tänään kovasti lepoa kotona lappeessa ja huomis aamupäivällä siirtyminen Tampereelle musiikki festivaaleille. Eipä käy loman ensimmäinen viikko ainakaan tylsäksi.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äiskä joutui sitten sairaalaan kovaksi äityneen kuumeen vuoksi. Kolme kertaa on tullut eilisillan ja tämän aamupäivän välisenä aikana nostettua hänet kämppänsä lattialta, jonne tämä oli tuupertunut, koska jalat olivat pettäneet alta eikä käsistäkään ollut pahemmin apua. Ilmeisesti oli vielä saanut pari kunnon tälliä päähänsä eli toisen otsaan ja toisen lähelle takaraivoa, kun oli kaatunut, sillä aristeli kumpaakin kohtaa. Kun vielä ruokailustakaan ei tullut mitään käsien helvetillisen vapinan vuoksi, ei ambulanssikuskeilla ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa hänet mukaansa ja viedä toipumaan sairaalaan. Nyt äiti pääsee ammattilaisten hoiviin ja itsekin voin olla rauhassa.

Viimeksi muokattu:

godspeed

Jäsen
Aika hurjaa, että Michael Schumacher on ollut nyt apaut 10 vuotta ilmeisesti enemmän tai vähemmän vihannes ja kaikesta voidaan päätellä, ettei tilanne siitä muuksi muutu. Mitä asiasta voidaan sanoa? Tai tarvitseeko sanoa mitään?

Asia kiinnostaa minua, koska olen taipuvainen kehittelemään painajaisskenaarioita päässäni, että Schumacher tiedostaa enemmän kuin miltä näyttää, mutta ei kykene ilmaisemaan sitä ulospäin. Tällainen "jumiudu kehosi/pääsi sisään" -tyyppinen juttu tuo aika vaikeita ajatuksia mieleeni, kun hieman eri tavalla tiedän miltä tuntuu, kun tällainen vankila on kyseessä ja sinne on tuomittu pitkäksi aikaa.

Kammottavaa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Äsken kun tulin metrolla Helsingistä kotiinpäin, vastapäätäni istui siististi pukeutunut, ehkä noin 40-45-vuotias nainen joka itki hiljaa koko matkan ajan. Hän puhui jonkin aikaa puhelimessa matkan alussa, en kuunnellut tarkemmin mutta jotain itkuisella äänellä sopersi että puhutaan myöhemmin, nyt ei pysty tms.

Mielessä kävi monta kertaa että olisin kysynyt mikä on ja haluaako hän kenties puhua murheistaan, mutta en sitten kuitenkaan lopulta sanonut hänelle mitään ennen kuin lopulta jäi pois ennen minua. Jäi hieman vaivaamaan tuo tilanne, olisiko sittenkin pitänyt jotain sanoa. En minä kuitenkaan mikään terapeutti ole enkä tiedä miten olisin osannut tilanteessa olla vaikka tietynlainen halu oli auttaa ja vähintään olla läsnä. Ei täpötäydessä vaunussa kukaan muukaan mitään sanonut tai edes noteerannut, liekö edes huomannut koko asiaa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minulla ollut ajokortti vuodesta 1994. Ensimmäisen kerran jouduin puhallutusratsiaan 2007, toisen kerran tämän vuoden toukokuussa ja kolmannen kerran tänään. Jos nuo ratsiat kiihtyy tuota tahtia niin kohta joutuu puhaltelemaan joka kerran kun ratin taakse istahtaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tänään on ollut hieno päivä, tai no eilen ja tänään, koska vrk on vaihtunut ja pitää lisätä yö. Oltiin pojan kanssa lyhyellä risteilyllä. Tultiin autolla mun kotiin ja haettiin myös mun tytär täällä käymään, olin nähnyt tyttäreni viimeksi huhtikuun alussa. Katsottiin futista ja pojan kanssa otettiin/otetaan vähän häppää.
Emäntä on hommannut meille enkelikortit, joo pidin itsekin humppana, vaan saatana kun osuvat. Lapset ottivat summassa kortit ja voi kuinka osuivat kohtiille. Ensiksi tytär, oli osuva. Sitten poika, kun luin sen, niin itkin. Niin täydellinen. Ja siellä jo moni miettiin, että bansku vaan kännissä sekoilee. Ei, osaan itkeä selvinpäinkin lasten läsnäollessa, jos itkettää.
No, hieno päivä.

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä en aina ymmärrä ihmisiä.

Meillä oli "reunion" tyyppinen ilta vanhan lätkäporukan kanssa eilen illasta ja tietysti syötiin, saunottiin, yövyttiinkin samassa mestassa.

Ja mies, jonka olen tuntenut ehkä noin 3-v (eli 48 vuotta) alkaen ja noin 7v alkaen pelattu 15 vuotta samassa joukkueessa (satunnaisesti vaihdellen, saattoi vuosi-kaksi olla väliä) ei suostu mun kanssa saunomaan?

"Mä en homon kanssa sauno"

En mitenkään ole koskaan lähennellyt (ehkä pikkasen vilkaissut). Nyt, kun hän tietää että olen ihan avoimesti homo, niin samaan saunaan ei sitten tulla. Missään tekemisissä ei olla oltu noin 18 vuoteen.

Mä olen kuule "Riku" (nimi muutettu) nähnyt kun sä vedät käteen.

e. Typot

Viimeksi muokattu:

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mä en aina ymmärrä ihmisiä.

Meillä oli "reunion" tyyppinen ilta vanhan lätkäporukan kanssa eilen illasta ja tietysti syötiin, saunottiin, yövyttiinkin samassa mestassa.

Ja mies, jonka olen tuntenut ehkä noin 3-v (eli 48 vuotta) alkaen ja noin 7v alkaen pelattu 15 vuotta samassa joukkueessa (satunnaisesti vaihdellen, saattoi vuosi-kaksi olla väliä) ei suostu mun kanssa saunomaan?

"Mä en homon kanssa sauno"

En mitenkään ole koskaan lähennellyt (ehkä pikkasen vilkaissut). Nyt, kun hän tietää että olen ihan avoimesti homo, niin samaan saunaan ei sitten tulla. Missään tekemisissä ei olla oltu noin 18 vuoteen.

Mä olen kuule "Riku" (nimi muutettu) nähnyt kun sä vedät käteen.

e. Typot
Jos sitä pelottaa, että jollain saunakaverilla olisi seksuaalisia ajatuksia häntä kohtaan. Tokko sitten olisi valmis saunomaan naisten kanssa, niistähän joku voisi vaikka yritellä jotain…

Aika jännä, muutoin sopii saunoa alastomien miesten kanssa, mutta jos joku onkin homo, niin sitten ei. Ei ihan logiikka pelaa tuossa. No eipä homofobiassa logiikka toimi muutenkaan.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jos sitä pelottaa, että jollain saunakaverilla olisi seksuaalisia ajatuksia häntä kohtaan. Tokko sitten olisi valmis saunomaan naisten kanssa, niistähän joku voisi vaikka yritellä jotain…

Aika jännä, muutoin sopii saunoa alastomien miesten kanssa, mutta jos joku onkin homo, niin sitten ei. Ei ihan logiikka pelaa tuossa. No eipä homofobiassa logiikka toimi muutenkaan.
Ihan sama mitä ko ihminen miettii. Lukemattomia kertoja kuitenkin aikoinaan oltu alasti.
Ja nuorena nähnyt siltä muutakin.

Kun nyt vaan ihmettelin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy