Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 397 496
  • 67 062

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No nyt on joku raja ylitetty. Onko maikkarin ideapankki näin tyhjä: "Missä olit kun, pesiksen sopupelit pelattiin?"

Voi ristus sentään. Jaa-a? Enpä kyllä nyt osaa sanoa Missä olin kun, pesiksen sopupelit pelattiin?!?

Siispä, tämäkin spektaakkeli parhaaseen katseluaikaan; lauantai illassa 20:00
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enpä kyllä nyt osaa sanoa Missä olin kun, pesiksen sopupelit pelattiin?!?

Jos olisit ollut veikkauksen pelipisteen luukulla, niin muistaisit kyllä! Kovimmat sankarit taisi tehdä jopa kuusinumeroisen tilin. Kymppitonneja ainakin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin sukukokouksessa Imatran kylpylässä. Parilta tädiltä puolisot kuolleet vuoden aikana, mutta muuten jengi ei tietenkään ollut juuri muuttunut. Ainoa uusi ihminen siellä oli minun puolisoni kun emme vielä vuosi sitten olleet yhdessä (vaikka olimme jo tavanneet kuukautta aiemmin). Sai rouva paljon huomiota kun järjestäjä (naispuolinen serkkuni) on myös täysin ihastunut puolisooni.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Käytiin sukukokouksessa Imatran kylpylässä. Parilta tädiltä puolisot kuolleet vuoden aikana, mutta muuten jengi ei tietenkään ollut juuri muuttunut. Ainoa uusi ihminen siellä oli minun puolisoni kun emme vielä vuosi sitten olleet yhdessä (vaikka olimme jo tavanneet kuukautta aiemmin). Sai rouva paljon huomiota kun järjestäjä (naispuolinen serkkuni) on myös täysin ihastunut puolisooni.
Kolmen kimppa? Käsittääkseni serkun kanssa saa mennä naimisiinkin, niin ei varmaan tuo kolmen kimppa olisi mitenkään paha asia!!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuo olisi sellainen win now, lose later- tilanne, jos naiset huomaisivat että eihän tähän mitään miestä jatkossa enää tarvita. Mä en sellaista riskiä ottaisi.
Melkoinen loser mentaliteetti kyllä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eilen illalla oli kauris pihassa. Eipä tuo mikään ihme sinänsä ole. Olen nähnyt niitä livenä ja jälkiäkin on niin kesällä kuin talvellakin. Ja jyrsihän joku kaveri omenapuutakin vaikka oli verkko ympärillä (yllättäviä olentoja, perkuleet). Mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun kauris päätyi riistakameran kuviin (ks. liite).
 

Liitteet

  • 2024-05-18_19_21_37~2.jpeg
    2024-05-18_19_21_37~2.jpeg
    70,1 KB · kertaa luettu: 78

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua kun ei toi joku ihmeen urheilu niinkään kiinnosta vaan lasten sadut niin tänään hain Vantaan kirjastosta ilmaisliput Ronja, ryövärintytär -näytelmään, vaikka Helsingin puolen kirjastoihin palautetaan tänään HJK:n, Gnistanin ja Roihuttarien kausarit. Trikooperseitä on kyllä aina olo seurata.

Ja toki oon uusinut IFK:n lätkäkausarin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Vaaaarrrallinen tilanne", eli normipäivä ringissä, kun jollain on taas pää auki.
No ei ole yli kahteen vuorokauteen tarvinnut soittaa ambulanssia, tosin eilisen päivän olin yksikseni tuolla luonnon keskellä, enkä mä lauantainakaan itse soittanut vaan se joku ohikulkeva nainen. Joo silleen kesä tullut, kuuma päivä ja auringossa plus Koskenkorva. Vähän yllättää, kuten talvi autoilijat. Mutta yleensä ne herää parin tunnin päästä, hoipertelee kotiin ja seuraavana päivänä on jokerifaneillakin ehkä nuppi vähän IFK:n värinen.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jos olisit ollut veikkauksen pelipisteen luukulla, niin muistaisit kyllä! Kovimmat sankarit taisi tehdä jopa kuusinumeroisen tilin. Kymppitonneja ainakin.
Tämä oli jopa meillä maalaiskunnassa tiedostettu asia. Eräskin pelaaja soitti pilapuheluja toisille pelaajille, että: "Rikospoliisista päivää..."
 

Descent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alan olla päätelmäni kanssa siinä vaiheessa, että tämä on pian jo tieteellinen fakta: Maustetut kivennäisvedet ovat homeopaattien salakavala tapa koettaa ujuttautua arkielämään. Eiväthän ne litkut nyt hyvänen aika maistu millekään, saati miellyttävälle, tai kunnolla sen epämääräisen makunsa vuoksi sammuta janoakaan, aivan kuten homeopaattiset avutkin.

Pettymys on luitteni ytimiä jäytävä ja jäätävä, kun otan janooni uuden kylmän pullon jääkaapista katsomatta ja se paljastuu ensipuraisulla joksikin noista tiskivesistä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä yhtäkään Taylor Shiftin biisiä. En itse asiassa varmaan edes tunnistaisi, jos kävelisi kadulla vastaan.

Ed Sheeran sama homma.
Kuumaa -bändin keikalla kävi eilen samoin. En tunnistanut ainuttakaan biisiä enkä ollut ennen nähnyt niiden pärstöjä missään. Ympärillä ihmiset lauloivat mukana ja heiluttelivat käsiä jne. Tai ehkä mä olin jossain piilokamerassa ja joskus näette telkkarista. Tulee mieleen se kuva Janne Niinimaasta Montrealin paidassa. Tonnin setelikin jää kakkoseksi mulle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Höh, ensimmäistä kertaa ei mennyt auto katsastuksesta heittämällä läpi kun oli kuulemma takajarru jumissa. Huoltoliikkeen ukkeli (joka auton käytti katsastuksessakin) soitti äsken että saavat huomenaamuna korjattua ja käytettyä uudestaan katsastuksessa. Sanoin että pistäkää kuntoon, mutta en pääse huomenna autoa hakemaan vaan tulen maanantaiaamuna sitten.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Autokolari oli tossa. Paloautot hinasi molemmat autot jalkakäytävälle että ratikat pääsi jatkaa matkaa. Joo on typerää jäädä pällistelemään tilannetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös