Ihminen on kekseliäs eläin. Helsingissä on löytynyt väärennettyjä pysäköintivirhemaksuja. Onhan tuokin tapa yrittää saada rahaa itselleen kepulikonsteilla.
Pallot vai bokserit?Ikävässä kohdassa reikä boksereiden pohjassa, vasen pallo yrittää pihalle. Täytyy varmaan saunaan mennessä kiskaista nää roskikseen.
Tästä tuli mieleen lähinnä, että hyvin harvoin noteeraan naisten kynsiä missään leffoissa. Pitää olla todella erikoisen näyttävät kynnet, että osuvat silmiin.Subilta John Candyn leffa ja se perus minkä huomaan aina.
Naisnäyttelijän kynnet kasvoi aika pirusti alle tunnissa :D
Kiinnitän noihin aina huomiota ja yleisestikin pikkuasioihin, siis joskus. En aina kuten olette huomanneet :DTästä tuli mieleen lähinnä, että hyvin harvoin noteeraan naisten kynsiä missään leffoissa. Pitää olla todella erikoisen näyttävät kynnet, että osuvat silmiin.
Huomannet kuitenkin varsin helposti, jos kynnet sitten lopulta osuvat silmiin.Tästä tuli mieleen lähinnä, että hyvin harvoin noteeraan naisten kynsiä missään leffoissa. Pitää olla todella erikoisen näyttävät kynnet, että osuvat silmiin.
Huomaan, mutta en näe.Huomannet kuitenkin varsin helposti, jos kynnet sitten lopulta osuvat silmiin.
Minulla oli tämä sama ongelma, päädyin loppujen lopuksi vaihtamaan koko auton.Koitan vältellä auton pesemistä sillä verukkeella että kohta sataa kuitenkin, mutta tämä kuivuus alkaa olemaan vähän ongelmallista kun auto on enemmän tai vähemmän siitepölyn peitossa ja sille pitäisi tehdä jotain. Noh, eiköhän joskus vielä sada. Onhan se pakko.
Eilen olin näemmä televisiossa, nyt olen alastomana krapulassa sängyssä.
Näytti vaatteet olevan päällä.Olitko alasti myös tv:ssä?
Enneuni? No joo hyvää kirjottelua sulta niin ei pitäis olla pelkoa peli- tai porttikiellosta.Tiiättekö, mä nään melko usein sellaisen pahan unen että modesedät ovat langettaneet minulle pelikiellon tänne, viime yönä just viimeksi. Siihen nähden miten usein tämä paha uni toistuu, se että olen tasan kerran (neljä vuotta sitten) istunut penaltia ja syylistynyt rikepisteeseenkin vain kolmesti, niin Uotisen Jorman sanoin ei huano! Ehkäpä tämä alitajuinen pelkoni pelikiellosta jatkoaikaan on irrealistinen.
Olisin huolistunut ihan siitä, että näet jostain fukin foorumista unta!!Tiiättekö, mä nään melko usein sellaisen pahan unen että modesedät ovat langettaneet minulle pelikiellon tänne, viime yönä just viimeksi. Siihen nähden miten usein tämä paha uni toistuu, se että olen tasan kerran (neljä vuotta sitten) istunut viikon jäähyllä ja syyllistynyt rikepisteeseenkin vain kolmesti, niin Uotisen Jorman sanoin ei huano! Ehkäpä tämä alitajuinen pelkoni pelikiellosta jatkoaikaan on irrealistinen.