Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 343 943
  • 66 863

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.
Minun mielessäni on ennemminkin 60-luvun lopulla syntynyt yhtye ja soundi, jonka syntyaikoina Whon Keith Moon totesi: "“You guys will go over like a Zeppelin”. Siihen joku toinen Whon jäsen heitti “No, more like a lead balloon...”
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Voihan peppu sanon minä. Sunnuntaina tarkoitus lähteä perheen kans Turkkiin viikon lomalle. Tänään sitten aamulla mutsi soitti että faijalla ilmeisesti jonkinlainen ”aivohalvaus” menossa. Koko vasen puoli lakannut toimimasta. Viety Hyvinkäälle sairaalaan tutkimuksiin. Ukko muutenkin sairastaa jo aika pitkälle edennyttä Parkinsonin-tautia. Siinä kyselin mutsilta että pitääkö tulla käymään ja katsoo miten homma etenee. Mutsi sanoi että eipä tässä nyt voi kuin odotella ja ihmetellä. Sitten otin puheeksi tuon meidän tulevan loman. Itselläni pikkaisen 2piippuiset tunnelmat nyt loman suhteen. Mieli/kroppa sanoo että lämpöön vain. Sitten jotenkin alitajunnassa junnaa ajatus että ehkä sitä pitäisi sitten jäädä kotio. Pahalle tuntuisi lähettää puoliso yksin 3lapsen kans reissuun. Tuskin puoliso siinä yhtään omasta lomasta nauttisi. Kauan ollaan odotettu juuri tätä reissua. Nyt vain mielessä pyörii ajatus että kuuluuko minun edes lähteä tuonne. Muistan kun isoäiti joutui aikoinaan leikkaukseen josta selviäminen oli luokkaa 10-15% niin kyllä mun vanhemmat silloin reissuun lähtivät.
No just kun piti painaa entter niin selvisi että aivoverenvuoto. Lääkäri sanoi että ei ole hengenlähtö lähellä. Mutsi sanoi kans että mene vaan lomalle
 
Viimeksi muokattu:
Pienet on omat ongelmat ylläolevan kirjoittajan vastaaviin mutta täytyy itsekin avautua.

Paikallisesta pizzeriasta hain lätyn ja kassahenkilö sanoi että salaattia saa ottaa. Noh, otin rasian ja menin salaattien ääreen josta pöllähti kymmeniä banaanikärpäsiä tjsp parvena ilmaan. Onko tuo ihan normaalia? Jäi salaatti ottamatta ja nyt mietin syönkö tota pizzaakaan.

Miksi en mennyt kotipizzaan.... En edes tykkää näistä turkkilaisten rasvakäntyistä...
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Nyt ollaan matkalla sairaalaan sanomaan hyvästit. Jotenkin tiesin että tämä ei pääty onnellisesti tänään
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
No just kun piti painaa entter niin selvisi että aivoverenvuoto. Lääkäri sanoi että ei ole hengenlähtö lähellä. Mutsi sanoi kans että mene vaan lomalle
Jos kerran hengenlähtöä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, itse kyllä luultavasti lähtisin viikon lomalle. Mitään konkreettista et kuitenkaan pysty tekemään millekään jäämällä kotiin eikä mikään siitä muutu, vaikka olisitkin paikalla. Isääsi voit käydä katsomassa sitten, kun tulette lomalta ja voi jopa olla, että parempi niin vointienkin suhteen.
Hyvää lomaa...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Jos kerran hengenlähtöä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, itse kyllä luultavasti lähtisin viikon lomalle. Mitään konkreettista et kuitenkaan pysty tekemään millekään jäämällä kotiin eikä mikään siitä muutu, vaikka olisitkin paikalla. Isääsi voit käydä katsomassa sitten, kun tulette lomalta ja voi jopa olla, että parempi niin vointienkin suhteen.
Hyvää lomaa...
2h sitten tuli tieto että isä siirrettiin teholle. Nyt sisko soitti ja sanoi että nyt on syytä lähteä kohti sairaalaa. Lääkärit oli ilmoittanut että nyt kyse on enään muutamasta tunnista. Toivon mukaan tajuaa päästää ajoissa irti. Isoäidin kohdalla seurasin jo yhden hirveän taistelun kuolemaa vastaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna muuten olis joka paikassa taas jotain. Jos pari tapahtumaa valitsis, esim. vaikka ton Kontufestarin. Pappikin on paikalla vihkimässä pareja. Vähän on vaan kiire löytää tsirbu, mutta ei hätää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tsemiä Gostisbehere.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Klo 20 alkoi Oulussa ilmakitaran MM-kisa ja suora lähetys näkyy täältä.

Oliko se 2017 kun olin kisailtana jatkoilla baarissa, niin huomasin vasta muutaman päivän päästä katsoa kännykkäni kuvia. Siinä oli vissiin useamman kerran kisan voittanut Airistotle mun kanssa kuvassa ja toisessa olin Kari Tykylevits Tykkyläisen kanssa. Ei oltu kukkamekossa hiihtämässä vaan ryypättiin. Mitään en muista, mutta vissiin meillä oli kivaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Työpaikalla on television kaukosäädin hukassa ja näemmä sitä ennen poistanut selostuksen, niin hauskan kuuloista katsella kolmiloikkaa, kun ne loikkaäänet kuuluu. Toki olisi varmaan ihan kiva kuulla selostuskin.
 

Glove

Jäsen
Työpaikalla on television kaukosäädin hukassa ja näemmä sitä ennen poistanut selostuksen, niin hauskan kuuloista katsella kolmiloikkaa, kun ne loikkaäänet kuuluu. Toki olisi varmaan ihan kiva kuulla selostuskin.
Hop, step and jump. Siltähän se kuullostaa. Eräs valmentamani urheilija on voittanut kolmiloikan piirimestaruuden. Kaikkea ne on saanu aikaan, tämmösen tollon valmennuksessa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Turhan usein olen viime viikkoina tilannut ihan tavalliset ruokaostokset Woltin kautta. Kai sitä on laiskistunut ja sitten tekee ruokaostostilaukset tuolta Woltista. Saan kyllä alennusta kuljetusmaksuista jotain 2,50 euroa että ei siitä nyt ylimääräistä eli palvelu- ja kuljetusmaksuja tule siihen ostosten päälle maksettavaksi kuin jotain 2,50 euroa. Että ei se nyt niin paljoakaan ole, kun miettii että jos kävisin kaupassa itse niin tulisin varmaan ainakin toisen meno- tai paluumatkan bussilla ja maksaisin siitä sitten 2,28 euroa.

Tuo kauppa vaan mistä nuo ostokset tulee tuon Woltin kautta on aika kallis kauppa. Kalliimpi missä kävisin jos kaupassa henkilökohtaisesti asioisin. Mutta noh, ei tuo ostosten tekeminen Woltin kautta nyt niin kalliiksi tule. Niistä kuljetus- ja palvelumaksuista ei tule ylimääräistä maksettavaa tosiaan kuin jotain 2,50 euroa kun on se pieni alennus siinä.

Se on vaan aika helppoa se ostosten tekeminen Woltista. Kai sitä on mukavuudenhaluinen ja laiskahko niin hyödyntää tuota palvelua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Saan kyllä alennusta kuljetusmaksuista jotain 2,50 euroa että ei siitä nyt ylimääräistä eli palvelu- ja kuljetusmaksuja tule siihen ostosten päälle maksettavaksi kuin jotain 2,50 euroa. Että ei se nyt niin paljoakaan ole, kun miettii että jos kävisin kaupassa itse niin tulisin varmaan ainakin toisen meno- tai paluumatkan bussilla ja maksaisin siitä sitten 2,28 euroa.

Eli menetit vajaan Ron Jeremyn verran. Vai miten pitkä meisseli Ronniella onkaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Joko siitä Cheekin lopettamisesta tuli tosiaan 5 vuotta...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lopettanut Keekki on paras Keekki.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kuten varmaan monessa muussakin paikassa, niin Lappeessakin juhlitaan tänään. Ei Venetsialaisia vaan sataman valot tapahtumassa. Poika, rouva ja reilumpi porukka työkavereita lähtee satamaan pussikaljoittelemaan. Miutakin houkuttelevat mukaan. Aamuvuoroon pitäisi huomenna mennä, joten on uhka, että ilta venyy. Mennä, vai eikö mennä, siinäpä kysymys?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös