Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Kannattaa polttaa (tupakkaa) niin ei ole hajuaisti niin herkkä.
Vielä kun muistaa kiskoa tarpeeksi alkoholia niin saa ne muutkin aistit turrutettua.
Kannattaa polttaa (tupakkaa) niin ei ole hajuaisti niin herkkä.
Siellä voi olla oikeita duunareitakin, jotka ovat menossa vain kotiin.Nyt kun olen taas joutunut kaupungilla ja sporissa pyörimään tavan kansan parissa niin ihmetyttää, kuinka moni helsinkiläinen ei kaikesta päätellen peseydy tai ainakaan pese vaatteitaan. Hiki haisee.
Aivan oikein, saksalainen Thrashmetal on hienointa musiikkia.Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.
Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.
Hassuja puhutte. Parasta kun on teknisprogressiivinen brutaali death metal. Ja tietty Stone.Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.
Minun mielessäni on ennemminkin 60-luvun lopulla syntynyt yhtye ja soundi, jonka syntyaikoina Whon Keith Moon totesi: "“You guys will go over like a Zeppelin”. Siihen joku toinen Whon jäsen heitti “No, more like a lead balloon...”Kyllä parasta 1970-luvun alun birminghamilainen alkuhevi.
Eka demo oli paras, mutta sit ne meni kaupalliseks.Brittipop on maailman hienointa musiikkia. Jumalten musiikkia.
Jos kerran hengenlähtöä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, itse kyllä luultavasti lähtisin viikon lomalle. Mitään konkreettista et kuitenkaan pysty tekemään millekään jäämällä kotiin eikä mikään siitä muutu, vaikka olisitkin paikalla. Isääsi voit käydä katsomassa sitten, kun tulette lomalta ja voi jopa olla, että parempi niin vointienkin suhteen....
No just kun piti painaa entter niin selvisi että aivoverenvuoto. Lääkäri sanoi että ei ole hengenlähtö lähellä. Mutsi sanoi kans että mene vaan lomalle
Olen kokenut tämän, paljon tsemppiä ja voimia sinulle. Ei ole helppo paikka.Nyt ollaan matkalla sairaalaan sanomaan hyvästit. Jotenkin tiesin että tämä ei pääty onnellisesti tänään
Nyt ollaan matkalla sairaalaan sanomaan hyvästit.
No taisi se hengenlähtö ollakin lähellä jos oikein @Gostisbeheren viestiä tulkitsin.Jos kerran hengenlähtöä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, itse kyllä luultavasti lähtisin viikon lomalle.
2h sitten tuli tieto että isä siirrettiin teholle. Nyt sisko soitti ja sanoi että nyt on syytä lähteä kohti sairaalaa. Lääkärit oli ilmoittanut että nyt kyse on enään muutamasta tunnista. Toivon mukaan tajuaa päästää ajoissa irti. Isoäidin kohdalla seurasin jo yhden hirveän taistelun kuolemaa vastaan.Jos kerran hengenlähtöä ei ole odotettavissa lähitulevaisuudessa, itse kyllä luultavasti lähtisin viikon lomalle. Mitään konkreettista et kuitenkaan pysty tekemään millekään jäämällä kotiin eikä mikään siitä muutu, vaikka olisitkin paikalla. Isääsi voit käydä katsomassa sitten, kun tulette lomalta ja voi jopa olla, että parempi niin vointienkin suhteen.
Hyvää lomaa...
Heh. Päivällä kävin Kontulassa kääntymässä ja Itiksessä pörräsin vähän enemmän. Nyt Malmilla. Scandinavian music group trio tuolla lavalla. Mä täällä takana juon ternimaitoa ja tyrnimehua.Me kävimme tänään Malmilla moikkaamassa tuon kaveria ja shoppailemassa. Kovasti yritin @pettter iä bongata mutta ei näkynyt.
Hop, step and jump. Siltähän se kuullostaa. Eräs valmentamani urheilija on voittanut kolmiloikan piirimestaruuden. Kaikkea ne on saanu aikaan, tämmösen tollon valmennuksessa.Työpaikalla on television kaukosäädin hukassa ja näemmä sitä ennen poistanut selostuksen, niin hauskan kuuloista katsella kolmiloikkaa, kun ne loikkaäänet kuuluu. Toki olisi varmaan ihan kiva kuulla selostuskin.
Saan kyllä alennusta kuljetusmaksuista jotain 2,50 euroa että ei siitä nyt ylimääräistä eli palvelu- ja kuljetusmaksuja tule siihen ostosten päälle maksettavaksi kuin jotain 2,50 euroa. Että ei se nyt niin paljoakaan ole, kun miettii että jos kävisin kaupassa itse niin tulisin varmaan ainakin toisen meno- tai paluumatkan bussilla ja maksaisin siitä sitten 2,28 euroa.