Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 545 413
  • 67 943

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En nyt sano tai väitä yhtään mitään, mutta Naisasiat-ketjussa tuore nimimerkki on kirjoittanut viestin ja jotenkin näissä herää epäilykset. Ei nyt siis muuten mitään, mutta mua aina vähän ihmetyttää että joku rekisteröityy varta vasten JÄÄKIEKKOpalstalle ja alkaa paluuttamaan heti ekana aiheenaan ihan jostain muusta kuin jääkiekosta. Yleensä tällaisilla nimimerkeillä on aika lyhyt palstaura ja usein kyseessä on myös ns. vanha tuttu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En nyt sano tai väitä yhtään mitään, mutta Naisasiat-ketjussa tuore nimimerkki on kirjoittanut viestin ja jotenkin näissä herää epäilykset. Ei nyt siis muuten mitään, mutta mua aina vähän ihmetyttää että joku rekisteröityy varta vasten JÄÄKIEKKOpalstalle ja alkaa paluuttamaan heti ekana aiheenaan ihan jostain muusta kuin jääkiekosta. Yleensä tällaisilla nimimerkeillä on aika lyhyt palstaura ja usein kyseessä on myös ns. vanha tuttu.
Corey Elkins ja jääkiekko!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin muutaman päivän vanhempien luona Lappeenrannassa ja Imatralla, näin myös veljiä. Tänään soitettiin ihan yllättäen, että Iskä otetaan sairaalaan sisään ja ehkä leikataan nopeasti. Olen yrittänyt kysyä Iskältä terveystilanteesta mahdollisimman paljon, mutta hänhän kertoo vain sen, mitä haluaa. Mutsikaan ei tiedä. Iskän kertoman perusteella ei ole suurta hätää, mutta kyllä tämä nyt vähän huolestuttaa.

Iskän kanssa ollaan kierretty lenkkiä Lappeenrannassa niin hemmetisti. Isä ja poika. Ja siinä ollaan puhuttu paljon myös Iskän terveydestä. Ilmeisesti ei tarpeeksi.

Nyt Iskä sitten komennetaan sisään sairaalaan. Ei tästä tehty mitään katastrofia, en minä, ei mutsi, ei veljet, mutta lääkäri kuulemma sanoi, että kannattaa pakata sitten pidemmän ajan tavarat, sinne jää.

Silti on niin sekopäinen tunnelma. Haluaisin niin olla siellä, mutta pitää olla Stadissa. Lähden kyllä Kaakkoon juhannukseksi. Haluan olla vanhempieni kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaahans. Olipa mukava herätä jo klo 2, vaan syyhän tähän on mukava, koska tiemme vie tänään kohti Fuengirolaa, jossa viime vuoden keväällä vietin pari kuukautta hellan ääressä, nyt ihan puhtaasti lomareissulla kavereita moikkaamassa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ensimmäinen kerta tänä vuonna kun lähdin toimistolle lyhythihaisessa paidassa ilman takkia. Voi olla myös viimeinen, jos seuraava toimistopäivä on elokuun puolivälissä. Saatan kyllä käydä heinäkuun 2 viikon työssäolopätkälläni myös toimistolla, jos tekee mieli olla hetki rauhassa.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Viikonloppuna tuli instassa vastaan Raision Kuninkojan K-raudan tarjous.
Eli teräskaasupullon vaihto komposiittiin pelkän täytön hinnalla. Oli eilen vielä voimassa. Näin juhannuksen alla kun monella varmaan tuo kaasun hankkiminen ajankohtaista niin kannattaa varmaan käyttää hyväkseen.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kuuntelin eilen toukokuista Kiekkokiuas-podcastia. Samuel Savolainen lausui lauseen, joka alkoi: "Kai Sakari Manninen...".

Tuosta juolahti mieleen, että jos Kai-Sakari Manninen -niminen henkilö menisi naimisiin Kaisa Kari -nimisen henkilön kanssa ja Kaisa Kari ottaisi yhdistelmänimen, niin sen jälkeenhän molempien nimi olisi tavallaan sama?

Sulhanen olisi Kai-Sakari Manninen ja morsian Kaisa Kari-Manninen.

Näinkin voi käydä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joonas Hytönen Show tuli joskus kauan sitten telkkarista, siitä minulla on jäänyt mieleen vain se että Lenni-Kalle Taipale ja Marzi Nyman sekä muut taustabändimuusikot soittivat aina ohjelman lopuksi tymäkän coverin jostain biisistä, sekä yksi Joonas Hytösen kertoma katsojapalaute, joka kuului näin:

Jos Matti-Esko Hytönen ja Matti Esko menisivät naimisiin, ja ottaisivat yhdistelmäsukunimet, heistä tulisi Matti-Esko Hytönen-Esko ja Matti Esko-Hytönen.

Jos Kaisa Kari ja Kai-Sakari Manninen tekisivät samoin, heistä tulisi Kaisa Kari-Manninen ja Kai-Sakari Manninen-Kari.

Sitten jos he kaikki eroaisivat, mutta pitäisivät silti uudet sukunimensä, ja menisivät toistensa kanssa ristiin uusiin naimisiin, ja ottaisivat taas yhdistelmäsukunimet, heistä tulisi:

Kaisa Kari-Manninen-Esko-Hytönen ja Matti Esko-Hytönen-Kari-Manninen, sekä Kai-Sakari Manninen-Kari-Hytönen-Esko ja Matti-Esko Hytönen-Esko-Manninen-Kari.
 

Glove

Jäsen
Joonas Hytönen Show tuli joskus kauan sitten telkkarista, siitä minulla on jäänyt mieleen vain se että Lenni-Kalle Taipale ja Marzi Nyman sekä muut taustabändimuusikot soittivat aina ohjelman lopuksi tymäkän coverin jostain biisistä, sekä yksi Joonas Hytösen kertoma katsojapalaute, joka kuului näin:

Jos Matti-Esko Hytönen ja Matti Esko menisivät naimisiin, ja ottaisivat yhdistelmäsukunimet, heistä tulisi Matti-Esko Hytönen-Esko ja Matti Esko-Hytönen.

Jos Kaisa Kari ja Kai-Sakari Manninen tekisivät samoin, heistä tulisi Kaisa Kari-Manninen ja Kai-Sakari Manninen-Kari.

Sitten jos he kaikki eroaisivat, mutta pitäisivät silti uudet sukunimensä, ja menisivät toistensa kanssa ristiin uusiin naimisiin, ja ottaisivat taas yhdistelmäsukunimet, heistä tulisi:

Kaisa Kari-Manninen-Esko-Hytönen ja Matti Esko-Hytönen-Kari-Manninen, sekä Kai-Sakari Manninen-Kari-Hytönen-Esko ja Matti-Esko Hytönen-Esko-Manninen-Kari.
Matti-Esko Hytönen esiinty Viking Linen laivalla nimellä Hytti-Esko Matonen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Niinhän siinä sitten kävi, että minulta evättiin jälleen oikeus työmarkkinatukeen, koska minut tulkitaan edelleen täysipäiväiseksi yrittäjäksi jonkun teknisen syyn takia. Käsittelyssä meni reilusti yli kuukausi, joten ei kun vaan uutta hakemusta vireille, sillä ei tämä erikoinen tilanne voi ikuisesti jatkua. Onneksi ei ole omaa perhettä, niin se vähäinen taloudellinen turva, jota toimeentulotuki minulle suo, ei mene kuin minulle.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Niinhän siinä sitten kävi, että minulta evättiin jälleen oikeus työmarkkinatukeen, koska minut tulkitaan edelleen täysipäiväiseksi yrittäjäksi jonkun teknisen syyn takia. Käsittelyssä meni reilusti yli kuukausi, joten ei kun vaan uutta hakemusta vireille, sillä ei tämä erikoinen tilanne voi ikuisesti jatkua. Onneksi ei ole omaa perhettä, niin se vähäinen taloudellinen turva, jota toimeentulotuki minulle suo, ei mene kuin minulle.
Tuo on kyllä ihan perseestä. Kuullut ennenkin moista samanlaista juttua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niinhän siinä sitten kävi, että minulta evättiin jälleen oikeus työmarkkinatukeen, koska minut tulkitaan edelleen täysipäiväiseksi yrittäjäksi jonkun teknisen syyn takia. Käsittelyssä meni reilusti yli kuukausi, joten ei kun vaan uutta hakemusta vireille, sillä ei tämä erikoinen tilanne voi ikuisesti jatkua. Onneksi ei ole omaa perhettä, niin se vähäinen taloudellinen turva, jota toimeentulotuki minulle suo, ei mene kuin minulle.
Siis eikö sinulla ole joku liiketoimintakielto päällä? Eli et edes voi olla yrittäjänä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Niinhän siinä sitten kävi, että minulta evättiin jälleen oikeus työmarkkinatukeen, koska minut tulkitaan edelleen täysipäiväiseksi yrittäjäksi jonkun teknisen syyn takia. Käsittelyssä meni reilusti yli kuukausi, joten ei kun vaan uutta hakemusta vireille, sillä ei tämä erikoinen tilanne voi ikuisesti jatkua. Onneksi ei ole omaa perhettä, niin se vähäinen taloudellinen turva, jota toimeentulotuki minulle suo, ei mene kuin minulle.
Tokihan on ihan täysin vitun väärin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Siis eikö sinulla ole joku liiketoimintakielto päällä? Eli et edes voi olla yrittäjänä?
En ole yrittäjä enkä voi siis sellaisena toimia, mutta silti työkkäri on löytänyt jonkun teknisen yksityiskohdan, jonka johdosta minut tulkitaan yrittäjäksi. Olen selittänyt heille asiasta jo pariinkin otteeseen, joten kolmas kerta toden sanoo, toivon mukaan. Onneksi sentään en joudu kadulle, sillä vuokrat olen maksanut ajoissa ja onneksi olen sellaisessa tilanteessa, että ainakin toimeentulotukea myönnetään, mutta työkkärin mokahan tämä selkeästi on.
 

npc

Jäsen
Joonas Hytönen Show tuli joskus kauan sitten telkkarista
Se oli hauska, vaikkei talkshow't ole suomalaiseen mieleen hyviä kun liikaa aplodeja ja mainoksia ja taustakaupunkikangasta ikkunoissa. Annettakoon kumminkin Joonakslle kunnia, että veti sen hyvin ja tiimeineen olivat jopa ilkeitä verrattuna nykypäivän lässynlää-mikäs-levy-se-sulta-nyt-tullut -linjaan.

Ulkomuistista:

Tony Halme: Mulla on perseessä tatuointi että "exit only" kun en halua mitään ehdotteluja tai sellasia enää...
Joonas: Hehe! Mikä on ollut tämä tilanne, että on pitänyt ihan kyltti kirjoittaa..?
TH: No kato kun siellä painiliitossa ne suihkussa (jotain epäselvää möminää)...

Laura Pausini: Olen kaunis ja olen laulaja, tulen Italiasta, osta levyni!
Joonas: Miten kun teillä italialaisilla alkaa kolmenkympin jälkeen ne viikset kasvaa että...
Laura: MAMMAMIA111!!!! Merda!
Joonas: Hehheh!

Jimi Pääkallo: Kato tiiätsä Joonas meil o täs tosi kova cd vitu kovaa matskuu me tuotii tää cd sulle lahjaks nimmareilla ja saat tän hikisen paidankin ja nää elefantin esinahasta duunatut aamutossut koska me ollaan niin vitun rok!!!!!
Joonas: Hehheh, jäädään vielä odottelee teidän kivestenlaskua. Ja sitten mainoksiaiin.
- - -

Eihän tuossa ohjelmassa mitään järkeä ollut, mutta kaipaamaan olen jäänyt vittuilevaa otetta. Noh, aika aikaa. Marzi oli ja on kova.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Telialta tuli sähköpostia: "Lue vinkit etätöihin mökillä". Joo joo, teidän typerä liittymänne ei edes toimi mökillä enää (aikoinaan toimi tosi hyvin). Eli paras vinkki on hankkia Elisan liittymä (DNA ei myöskään toimi koska samassa tolpassa kuin Telia).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta kertaa päivässä keskimäärin teillä käy poliisit? Täällä vaan kerran päivässä. Tai ainakin eilen ja tänään. Auto tossa pihalla vielä möllöttää.
 

npc

Jäsen
Monta kertaa päivässä keskimäärin teillä käy poliisit? Täällä vaan kerran päivässä. Tai ainakin eilen ja tänään. Auto tossa pihalla vielä möllöttää.
Kerran on käynyt. Se oli yö. Asuin pienessä mökissä. Heräsin kun joku hakkasi ovea ja verhojen takana vilkkui sininen valo.

- Poliisista hyvää yötä.
- Aha, okei, mikä homma?
- Näyttäisitkö henkilöllisyyspaperit.
- Pikku hetki... Tuossa. Ei kai tää ole siitä tv-lupajutusta?
- Okei, kaikki kunnossa, anteeksi häiriö, hyvää yötä.
- Mitä mitä, mikä juttu nyt tässä?
- Ei mitään, sairaalasta on vain karannut yksi potilas ja saimme vinkin että olisi täällä.
- Kiitti nyt kun kerroitte... Onko se siis tänne tulossa tänä yönä?
- Tuskin. Hyvää yötä.
- Terve!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Telialta tuli sähköpostia: "Lue vinkit etätöihin mökillä". Joo joo, teidän typerä liittymänne ei edes toimi mökillä enää (aikoinaan toimi tosi hyvin). Eli paras vinkki on hankkia Elisan liittymä (DNA ei myöskään toimi koska samassa tolpassa kuin Telia).
...och samma här med Telia och DNA!
Eli - ainoa operaattori, jonka yhteydet toimivat täällä meidän korvessa, on Elisa - valitettavasti, sillä mitään kilpailutusta ei voi edes harkita. Aika ohuen... eeeehh... "virtuaalilangan" varassa on toki tuokin yhteys, kun lähimmälle (Elisa) mastolle on yli neljä kilometria ja siellä yksi ainoa 4G-solu on suunnattu tännepäin. Ristipolarisaatio-suunta-antenniparilla eli haravasysteemillä mennään ja on toiminut kohtuullisesti...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulipa tehtyä viime viikolla tunteja sisään ja pidän jo huomisesta alkaen juhannusvapaata. Ei tässä toki vielä huomiseksi mihinkään sen kummemmin lähdetä, KuPS:n Suomen cupin peli on siinä alkuillasta niin sitä käy väijymässä. Perjantaina sitten juhannuksen viettoon maaseudulle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Eipä tule tänäkään vuonna juhlistettua juhannusta sen enempää. Perjantai toki viikon ainoa vapaa ja meinasin ämpäreissä kasvattamiani perunoita keitellä. Possun potkia meinasin kaveriksi tehdä. Jos vaikka dr. Pepper pullon kävisi ostamassa juhlan kunniaksi. Lauantaina ja sunnuntaina 10 tuntiset työpäivät odottavat.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tänään kahdestaan puolison kanssa mökillä. Huominen vielä työpäivä, mutta sitten pari viikkoa lomaa. Äiti tulee tänne huomenna ja sisko perheineen perjantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös