No tämä juhannushan meni sitten vähän pieleen ja täysin omasta syystä. Oli suunnitelmia ja kutsujakin tulla ja mennä vähän sinne sun tänne, mutta kun on ollut koko viikon, tai noh kauemminkin suht veto pois, niin olen sanonut, että en taida nyt jaksaa tulla, katsotaan, ehkä lauantaina jne.. Nyt on sitten ihmiset jo vetäytyneet omiin juttuihinsa ja itse mietin täällä kotona, että mitähän vattua sitä tänään tekisi, vai tekisikö mitään. Korjaamolla olisi tietenkin Tuomari Nurmio klo 20 isolla kokoonpanolla, että ehkä sinne, tai sitten hankin hyvällä (?) omallatunnolla lipun ensin torstain Ismon keikalle Tavastialle ja koitan ottaa tän viikonlopun ihan levon kannalta.
Ohikiitävänä ajatuksena oli keväällä minulle rakkaan rytmiryhmän kanssa, että oltaisiin joku saunamökki vuokrattu jussiksi, mutta se jäi. Että kun samassa päässä tahtoo ja ei tahdo, jaksaisi ja ei sitten kuitenkaan jaksaisi, kropassa tuntuu oudolta ja sitten taas ei tunnu, niin tässä on tulos. Ehkä Niuvanniemessäkin on potilailla selkeämpi ajatuksenkulku. Kaikesta huolimatta, tai ehkä juuri siksi, hauskaa juhannusta. Päivä lyhenee ja kohta kynnämme adventtisohjoa mielessämme kesä 2024 kaikkine suunnitelmineen, uusine mahdollisuuksineen.
Kaveri liittyi seuraan, niin tästähän tuli ihan ok ilta.