Tuolla toisissa ketjuissa on hehkutettu jalkapalloa, huuhkajia ja sitä pöhinää, jota näiden ympärillä on. Itse tykkään kyllä katsoa jalkapalloa. Mestareiden liigaa, maaotteluita. Siltikin pidän itseäni paljon enemmän lätkä ukkona, vaikka seuraan vain SaiPan pelejä, liigaa ja satunnaisesti Nhl ja SHL pelejä.
Pointtini on se, että mielestäni jalkapallossa on miun mielestäni asiat paljon paremmassa jamassa. Maaottelut on oikeasti sitä, että parhaat mittelee toisiaan vastaan. Tätä toivoisin kiekko onkin. Itse jaksan katsoa noita jalkapallon maaotteluita, mutta jääkiekossa ei jaksa kiinnostaa,koska parhaat ei mittele. On se hiton erikoista, että jalkapallossa tämä onnistuu, muttei kiekossa. Toki katsoisin kaikki pelit kiekko turnauksesta, jossa parhaat mittelee. Jalkapallossa kautta linjan liigoista tippumiset ja nousut arkipäivää. Kuten euroopan muissa kiekko sarjoissa. Meillä ei vain onnistu. Ollaan vissiin irrallinen linnake kaikista muista sarjoista. Koska konkurssit ja tasoerot.
Hyviä pointteja nostettu näihin epäkohtiin. Siltikin pientä urheilun seuraajaa ihmetyttää. Urheluromantikko kun olen.