Jaahas... Onnea, vahvaa tahtoa ja kärsivällisyyttä teille!Tuli mentyä naimisiin lauantaina. Naimisiin menosta tulee näköjään krapula ja velkaa.
14 vuotta yhdessä on ihan hyvä koeaika. Minä rakastan tuota naista lopun elämääni
Vantaan sanomilla ei ole resursseja järjestää streamiä tapahtumien keskipisteestä.Meillä sataa Vantaallakin, mutta onko suoraa lähetystä? Saati juttua Hesarissa? Ei ole.
Onnittelut!Tuli mentyä naimisiin lauantaina. Naimisiin menosta tulee näköjään krapula ja velkaa.
14 vuotta yhdessä on ihan hyvä koeaika. Minä rakastan tuota naista lopun elämääni
Juuri kun ajattelin ja toivoin, että pääsisin vihdoin jatkamaan kesken jääneitä lukio-opintojani, minulle iskettiin kierrepallo päin näköä: kannettava tietokone on pakollinen eikä minulla ole tällä hetkellä varaa edes käytettyyn sellaiseen. Vitutus on aikamoinen, sillä sossuiltakaan ei ole apua tulossa.
Kierrätyskeskuksessa huokein tällä hetkellä myynnissä oleva käytetty kannettava maksaa 190 euroa, joten se on auttamatta yli budjettini. Muutenkin noissa tunnetuissa paikoissa on varsin niukahko valikoima.Oletko varma ettei mistään kierrätyskeskuksesta tms saa käytettyä halvalla?
Minä aikoinaan sain yhden kannettavan tietokoneen ostettua edulliseen hintaan eräästä työtoiminnasta jossa ATK-puoli kunnosti vanhoja koneita myyntiin. Maksoin koneesta muistaakseni vain 50 euroa.
Kyllä konetta jonkin aikaa käytti. Nyt se on tosin jo ollut pois käytöstä. Ehkä tuollaisesta voisi ensi hätään olla apua ongelmaan?
Onko tuo edes kahvia?Lidlssä on joku suodatinkahvi 1,19/500g. Onks toi edes laillista?
Nykyaika on hanurista. Vielä kun minä olin lukioteini, niin riitti että lukio-opintoja varten kävi hakemassa tarvittavat lukiokirjat Jamerasta. Nykysin oikeastaan ihan sama missä opiskelee niin läppäri on pakollinen.Juuri kun ajattelin ja toivoin, että pääsisin vihdoin jatkamaan kesken jääneitä lukio-opintojani, minulle iskettiin kierrepallo päin näköä: kannettava tietokone on pakollinen eikä minulla ole tällä hetkellä varaa edes käytettyyn sellaiseen. Vitutus on aikamoinen, sillä sossuiltakaan ei ole apua tulossa.
Juuri kun ajattelin ja toivoin, että pääsisin vihdoin jatkamaan kesken jääneitä lukio-opintojani, minulle iskettiin kierrepallo päin näköä: kannettava tietokone on pakollinen eikä minulla ole tällä hetkellä varaa edes käytettyyn sellaiseen. Vitutus on aikamoinen, sillä sossuiltakaan ei ole apua tulossa.
Nykyään on sellainen järjestelmä, että lukio kustantaa kaikille opiskelijoille läppärin. 2 vuotta sitten tämä otettiin käyttöön. Itse aloitin lukion vuosi sitten ja sain koululta ilmaiseksi läppärin, kuulokkeet ja läppäriä varten laukun. Nyt itseasiassa abeilla, kakkosilla ja ykkösillä on kaikilla koulun kustantamat läppärit. Neljättä vuotta käyvillä on vielä omat läppärit koulupäivinä mukana.Nykyaika on hanurista. Vielä kun minä olin lukioteini, niin riitti että lukio-opintoja varten kävi hakemassa tarvittavat lukiokirjat Jamerasta. Nykysin oikeastaan ihan sama missä opiskelee niin läppäri on pakollinen.
Vielä tuossa vuoden 2015 paikkeilla esimerkiksi Töölön aikuislukiossa oli ihan fyysiset kirjat, joista päntättiin aineita. Ilmeisesti tuo taisi olla niitä viimeisiä kertoja, kun niin tapahtui. Masentava meno tällainen, kun toimivasta konseptista luovutaan ja siirrytään kokonaan verkkoon.Nykyaika on hanurista. Vielä kun minä olin lukioteini, niin riitti että lukio-opintoja varten kävi hakemassa tarvittavat lukiokirjat Jamerasta. Nykysin oikeastaan ihan sama missä opiskelee niin läppäri on pakollinen.
Meille kustansi kans koulu amisopiskelijoille läppärit, kun aloitin merkonomin opinnot ja tämä oli jo syksyllä 2016. Ja saatiin ne läppärit virallisesti omaksi, kun tutkinto oli suoritettu.Nykyään on sellainen järjestelmä, että lukio kustantaa kaikille opiskelijoille läppärin. 2 vuotta sitten tämä otettiin käyttöön. Itse aloitin lukion vuosi sitten ja sain koululta ilmaiseksi läppärin, kuulokkeet ja läppäriä varten laukun. Nyt itseasiassa abeilla, kakkosilla ja ykkösillä on kaikilla koulun kustantamat läppärit. Neljättä vuotta käyvillä on vielä omat läppärit koulupäivinä mukana.
Itse kun aloitin joskus vuosituhannen alussa (2005) amiksessa opiskelut ja vieläpä multimedia -linjalla, ei tullut kuuloonkaan, että koulu olisi tullut vastaan kustannuksissa, vaan jokaisen piti itse hommata välineensä ja laitteensa. Kameroita sai toki koulusta lainata, mutta tietokoneet oheislaitteineen piti itse maksaa ja noihin aikoihin se ei ollut halpaa lystiä. En valmistunut, joten tuokin koulutus jäi kesken.Meille kustansi kans koulu amisopiskelijoille läppärit, kun aloitin merkonomin opinnot ja tämä oli jo syksyllä 2016.
Juuri niin kuin sen pitäisi olla, jos läppäreillä hommia tehdään.Meille kustansi kans koulu amisopiskelijoille läppärit, kun aloitin merkonomin opinnot ja tämä oli jo syksyllä 2016.
Lidlssä on joku suodatinkahvi 1,19/500g. Onks toi edes laillista?