Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 593 762
  • 68 311

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken liikenteessä ollessa sain kuunnella jonkin sortin hoitajien keskustelua. Hyvä muistutus taas itselle, että kannattaa kuolla joko nuorena ja terveenä tai vanhana, terveenä ja rikkaana. Jos aikoo kuolla vanhana ja ei-niin-terveenä, niin sitten pitää olla sekä hynkkyä että sellaisia nuorempia läheisiä, jotka haluavat oikeasti pitää huolta eivätkä ole vain kiinnostuneita rahasta.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна

Olihan se nyt Iltikseen soitettava, että oltiin menossa muttei menty, koska mentiinkin Skansenilla ja oltaisiin menty vuoristorataan ja oltaisiin voitu olla juuri tuolla kierroksella mukana.

Esko Aho -Trophyn tavoittelua.

Mietin kyllä itsekin miten pienistä valinnoista kaikki voi olla kiinni.

"Käydään eka hei kusella", niin ainakaan tämä kyseinen henkilö ei olisi kuollut. Vaunu olisi luultavasti suistunut raiteelta samalla tavalla.

Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Viime yönä oli tullut videotervehdys eräältä palstalaiselta Fuengirolasta. Videolla paikallisessa suomimetallibaarissa kuunneltiin Teuvo Lomanin Helsinki City boyta. Kuulemma vain sen takia, että saatiin miulle kunnon videoterveiset. Arvostan!

Viimeeksi kun vierailin kyseisessä juottolassa, niin yht äkkiä pyytämättä alkoi soimaan kesken metallimusiikin edellä mainittu kappale... Sama nimimerkki oli toki tuolloinkin taustapiruna. Kaikenlaista sitä..

Haha... En oo ollu mä kun en oo Espanjassa ikinä käyny.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Juhannusreissulta kotiuduttu. Puolisollani hirveä paniikki ennen reissua kun joutuu tapaamaan perheeni (äitini, siskoni perheineen ja vielä serkkuni lapsineen kaupan päälle), mutta nyt on todella onnellinen että tapasi.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Voi helvetti, jääkaapissa oli kylmäsavulohikeitto jonka viimeinen käyttöpäivä oli 26.6. Kello on nyt kolme minuuttia 27.6 puolella eli poishan tuo pitää heittää.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäisi muuttaa useammin niin tulee joskus käytyä tavaroita läpi ja heitettyä turhat menemään. Neljä jätesäkillistä olen jo kantanut täysin turhaa roinaa roskiin ja varmaan ainakin pari kolme tulee vielä lisää. Kivasti vapautunut kaapeista tilaa uudelle asukkaalle.

4

444

Noh, se oli vitsi. Huiviin meni että heilahti eikä ainakaan vielä lähtenyt henki!!
Noin viikko sitten oksensin ensimmäistä kertaa sitten syksyn 2010. Syynä todennäköisesti useita päiviä aiemmin paistettu lohi tai sen kyytipoikana ollut perunamuusi. Veikkaan jälkimmäistä, koska puoliso söi pelkästään sitä lohta samana iltana ilman mitään seuraamuksia. Hyvällä ruokahalulla mussutin tuon menemään ja hetkeä myöhemmin juoksin vessaan. Harmitti niin vietävästi, sillä samaan aikaan join myös kesän ensimmäisen oluen, joka tuli siinä samalla ylös. Tuskin oli alkoholimyrkytys kuitenkaan.

Yleensä mulla on aika tarkka nokka noiden ruokien suhteen; jos se ei näytä pilaantuneelta, ei haise pilaantuneelta eikä edes maistu pilaantuneelta, niin se todennäköisesti on kunnossa. Nyt päättelyketjussa jokin kohta petti ja koko annos tuli raivolla samaa kautta ulos kuin meni sisäänkin. Näköjään jokaisella vuosikymmenellä pitää oksentaa kerran, eli seuraavaan kertaan on aikaa vielä vähintään seitsemisen vuotta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäisi muuttaa useammin niin tulee joskus käytyä tavaroita läpi ja heitettyä turhat menemään. Neljä jätesäkillistä olen jo kantanut täysin turhaa roinaa roskiin ja varmaan ainakin pari kolme tulee vielä lisää. Kivasti vapautunut kaapeista tilaa uudelle asukkaalle.
Vähän olet turhaa kerännyt jos noin vähällä pääset. Tuleeko herrasta simpeleen asukas? Vai pysyttekö kuntarajojen (pks) sisällä?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän olet turhaa kerännyt jos noin vähällä pääset. Tuleeko herrasta simpeleen asukas? Vai pysyttekö kuntarajojen (pks) sisällä?
Juu en minä siis muuta mihinkään vaan hän muutti tänne. Sama vaikutus kuitenkin eli turhasta roinasta eroon. Ja häneltä toki myös lähtenyt roinaa ihan hyvin suoraan roskiin.

Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Bond-ketjussa olisi taas uutta liveseurantaa kohta tulilla. Kaikille viime viikon ihmettelijöille on myönnetty yleinen armahdus á la Wagner ja osallistumiseen kannustetaan.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jos kyse on parisuhteesta, niin toivottavasti kohta ei ole rojuja ikävä ja tee mieli kantaa uusi asukas jätesäkissä roskikseen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos kyse on parisuhteesta, niin toivottavasti kohta ei ole rojuja ikävä ja tee mieli kantaa uusi asukas jätesäkissä roskikseen.
Rojuja ei tule kyllä ikävä kun suurin osa jotain ex vaimon hankkimaa aivan turhaa kaapintäytettä. Toivottavasti uudella (avo)vaimolla on vähemmän tarvetta turhan tavaran hankkimiselle, mutta voi olla turha toivo kun naisesta kuitenkin kyse.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kävin tänään paikallisessa Jungle Juice Barissa hakemassa vain tänään ja eilen myynnissä olleen Pride smoothien. Hehän lahjoittavat jokaisesta myydystä Pride smoothiesta yhden euron Seta Ry:n työhön. Voin siis sanoa osallistuneeni tänään hyväntekeväisyyteen! Olihan tuo itse smoothiekin ihan hyvänmakuinen ja jännä sekoitus eri makuja.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kävin tänään paikallisessa Jungle Juice Barissa hakemassa vain tänään ja eilen myynnissä olleen Pride smoothien. Hehän lahjoittavat jokaisesta myydystä Pride smoothiesta yhden euron Seta Ry:n työhön. Voin siis sanoa osallistuneeni tänään hyväntekeväisyyteen! Olihan tuo itse smoothiekin ihan hyvänmakuinen ja jännä sekoitus eri makuja.
Siis tuo ei ole sitä ylikallista sanonko mitä, mielestäni se alkoi P-kirjaimella :D

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on tuollainen Ice Power roll-on kylmägeeli. Oikein kätevä keksintö. Minulle aikoinaan kertoi vaatemalli, jolla oli jotain ongelmia kropan kuumenemisen ja hikoilun kanssa muotiesityksissä, että hän hieroi tarvittaessa kylmägeelillä tyyliin koko yläkroppansa viilentääkseen itsensä. Ihan mielenkiintoinen ratkaisu; en tiedä laskeeko kylmägeeli oikeasti lämpötilaa vai luoko se vain sellaisen tunteen. En myöskään tiedä, onko tuollainen erityisen terveellistä; kai tuosta jotain imeytyy kroppaan.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jostain käsittämättömästä syystä johtuen olen tykästynyt youtubessa aina silloin tällöin näkyviin useamman minuutin pituisiin mainoksiin, joissa esitellään jotain täyttä humpuukia olevia tuotteita robottiäänen lukiessa huonosti suomennettua mainostekstiä.

Noita mainoksia yhdistää se, että niissä on aina pari suomalaista tyyppiä, jotka ovat keksineet jonkun laitteen, joka helpottaa suuresti ihmisten arkea, mutta jossa joku suuri firma ei ole nähnyt mitään tulevaisuutta, jolloin nuo kaksi tyyppiä ovat rohkeasti lähteneet tekemään bisnestä omin päin ja tehneet sen ansiosta kymmenien tai jopa satojen miljoonien eurojen voitot. Joskus mainoksissa vilahtaa joku doctor tai muu vastaava nimike, jonka pitäisi tuoda uskottavuutta tuotteelle. Videot tuovat mieleen vanhat TV-Shopin mainokset, mikä lienee ollut tarkoituskin.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Toffifee. Sain näitä lapsena aina jouluisin lahjaksi sukkien kanssa, nyt lähti vuosien tauon jälkeen boxi kaupasta mukaan ja on kyllä hyviä yhä edelleen.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Missä suomalaisessa kappaleessa lauletaan "Sytytit mentolsavukkeen"? Tuo kohta soi päässäni, mutta en millään muista mikä kappale on kyseessä. Muistaakseni naislaulaja oli kyseessä.

EDIT: No nyt perkele muistui, Alla vaahterapuun ja Aikakone.

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toi mun kummitytön mies on komea. Siis KOMEA. Toisaalta, on tyttökin kaunis. Näillä mennään.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyttö kaverinsa luona Tuusulassa. Oli tarkoitus hakea kuudelta, mutta halusi tunnin lisäaikaa ja juuri ennen kuin ehdin lähteä hakemaan niin halusikin vielä lisätunnin. No ollaan sitten korkkaamatta johonkin yhdeksään asti kun silloin kotiin pääsen suunnilleen. Outoa olla perjantaina tähän aikaan selvin päin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy