Joonas Hytönen Show tuli joskus kauan sitten telkkarista
Se oli hauska, vaikkei talkshow't ole suomalaiseen mieleen hyviä kun liikaa aplodeja ja mainoksia ja taustakaupunkikangasta ikkunoissa. Annettakoon kumminkin Joonakslle kunnia, että veti sen hyvin ja tiimeineen olivat jopa ilkeitä verrattuna nykypäivän lässynlää-mikäs-levy-se-sulta-nyt-tullut -linjaan.
Ulkomuistista:
Tony Halme: Mulla on perseessä tatuointi että "exit only" kun en halua mitään ehdotteluja tai sellasia enää...
Joonas: Hehe! Mikä on ollut tämä tilanne, että on pitänyt ihan kyltti kirjoittaa..?
TH: No kato kun siellä painiliitossa ne suihkussa (jotain epäselvää möminää)...
Laura Pausini: Olen kaunis ja olen laulaja, tulen Italiasta, osta levyni!
Joonas: Miten kun teillä italialaisilla alkaa kolmenkympin jälkeen ne viikset kasvaa että...
Laura: MAMMAMIA111!!!! Merda!
Joonas: Hehheh!
Jimi Pääkallo: Kato tiiätsä Joonas meil o täs tosi kova cd vitu kovaa matskuu me tuotii tää cd sulle lahjaks nimmareilla ja saat tän hikisen paidankin ja nää elefantin esinahasta duunatut aamutossut koska me ollaan niin vitun rok!!!!!
Joonas: Hehheh, jäädään vielä odottelee teidän kivestenlaskua. Ja sitten mainoksiaiin.
- - -
Eihän tuossa ohjelmassa mitään järkeä ollut, mutta kaipaamaan olen jäänyt vittuilevaa otetta. Noh, aika aikaa. Marzi oli ja on kova.