Aamusta töiden jälkeen nukkumaan toviksi. Nainen teki "aamiaiseksi" munakkaan. Sen jälkeen kellumaan yhdessä suolavesikammioon. Nyt Nollassa syömässä ja juomassa maistelumenut. Kun syömingit on syöty, mennään Clarioniin syömään kolmen lajin illallinen ja toki nukumme siellä yön, ensiksi ammeessa toki lilluen. Voisin epäillä, että päivä jää mieleen.
Tänään puhuttu Mattiesko Hytösestä. Katsoin että päivän lööppi tuli vuosina 1997-1998. Miten voi tuostakin olla jo noin kauan.
Elämänkerta "Rinnanympärys 106" löytyy hyllystä.
Hän on toiminut FremantleMedia Finland Oy:n toimitusjohtajana vuodesta 2017 lähtien.Mutta mitä tapahtui Joonas Hytöselle?
Hoppoti hoppoti hoi!
Nyt aihellinen kysymys: Mites ne hevoset? Kas kuidas ne hobused?
Se olin minä.Joku huuteli Tavastialla nummenkallio. Kyllä olin, ilmoittaudu itse!
Laajentaisin tuon käytännön koskemaan kaikkia mahdollisia onnettomuuksia, joissa on uhreja, ei pelkästään kolareita. Sairasta touhua mennä kuvaamaan kuolleita tai pahoin loukkaantuneita ihmisiä kuin jotkut korppikotkat. Ei vaan mene jakeluun sellainen.Ihan oikein sakottaa tuollaista idioottia. Saisi ottaa ihan vakiokäytännöksi.
Kolaripaikalla kuvanneelle isot sakot – näin poliisi perustelee
Poliisi määräsi 12 päiväsakkoa onnettomuuspaikalla ajaessaan kuvanneelle autoilijalle.www.mtvuutiset.fi
Olenkohan ihan väärässä siitä, että mekin tänään kohdattiin?Se olin minä.
Se olin minä.Olenkohan ihan väärässä siitä, että mekin tänään kohdattiin?
Joku tänään Kyyrian keikan jälkeen tuli kertomaan, että tunnisti miut Krepoksi. Aika hämmentävä tilanne kieltämättä.
Menikö ihon alle?Tuo huutelu on noloa. @Krepo'llekin oltiin huudeltu. Kyllä, me olimme siellä, ihan oikein näit. Seuraan saa liittyä, jos uskaltaa. Emme me pure. Tosin tuollaisen nolon huutelun jälkeen saatamme purrakin.
Luulen että tässä on kyseessä yksi tietty tyyppi, joka ei uskalla tavata, vaikka häntä on monesti pyydetty siihen. Huutelee mieluummin.
Voi nämä tehdä tyylikkäästikin. Muistelen että @Moto bongasi minut joskus Tamaran keikalta ja kertoi siitä jälkeenpäin silleen aika siististi. Tule toki vetämään hihasta, samoilla keikoilla näköjään pyöritään. En minä pure.