Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 258
  • 68 312

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen tänään kuunnellut muutaman kerran läpi Lordin Deadachen. Myöhäisherännäisenä. Minusta se kuulostaa ihan Blue Öyster Cultilta. Ja tämä on kehu. Pidän levystä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt muuten liipaisi Nummiksen poika aika nopeasti Tampereesta takaisin Helsinkiin.

Matka alkoi klo 22:53 ja kotipihassa olin klo 0:17. Sehän tekee 1h 24min. Ihan Pendolinon ja IC:n vauhtia.

Glove

Jäsen
Olipas lähellä. Metri, korkeintaan kaksi. Onneksi seurasin muutakin liikennettä niin ehdin jarruttaa ennen kuin autoni keula kohtasi sen vasemmalta kolmion takaa eteeni tulleen Kian kyljen. Toki nopeudet sen verran pieniä, että henkilövahingoilta olisi varmaankin säästytty jos oli osunut.

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tuli tuosta tuosta Viaplayn osakesukelluksesta mieleen, että olisi näin penkkiurheilijan näkökulmasta suotavaa että alkuviikollakin olisi urheilutarjontaa. Perjantaille ja lauantaille on kyllä loputtomasti muuta tekemistä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tupla Double Layer Banana. 5/5.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaukopään tehtaalla Imatralla on näköjään ollut hieman actionia tänä iltana. Vuonna 1984 edesmennyt ukkini (faijan faija) työskenteli kyseisessä tehtaassa lähes 40 vuoden ajan insinöörinä alkaen siitä päivästä, jolloin hän kotiutui jatkosodassa saamastaan sirpalevammasta ja setänikin taisi jossain vaiheessa työskennellä siellä insinöörinä jonkun aikaa.

Mummola sijaitsi runsaan neljän kilometrin päässä tehtaalta, joten paperitehtaan lemuun tottui jo hyvin varhaisessa iässä. Noihin aikoihin eli kultaisella kasarilla Imatra ja varsinkin Vuoksenniska oli kovin eläväistä seutua. Nykyään tilanne on hieman toinen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole ihmisen hommaa herätä ajoissa, mennäkseen töihin. Ei ole ihmisen hommaa edes mennä töihin. Vaan nälän pelko sinne taas vie.

Šatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ulkona sataa niin ei tartte maalailla. Nyt just ei oo muuta hommaa ni istuskelen vaa työpaikalla traktorihallissa ja palkka juoksee.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tästä viestistä on annettu rikepiste.
Ulkona sataa niin ei tartte maalailla. Nyt just ei oo muuta hommaa ni istuskelen vaa työpaikalla traktorihallissa ja palkka juoksee.
<vähemmistöryhmä-aksentti>
"Hyväää veli! Otaha sie kiinni se palkka justiiiinsa! Se viel juoksee naapuriiii..."
<\vähemmistöryhmä-aksentti>

Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Elämä on epäreilua kun molemmissa makuuhuoneissa vedetään hirsiä tyytyväisenä, mutta minä joudun tekemään töitä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin tänä iltana kolmen kaverin kanssa synttäri-minigolfaamassa. Oli kivaa ja voitin vieläpä. Lauantaina sit vielä kunnon kaverikemut kerhohuoneella.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olin tänä iltana kolmen kaverin kanssa synttäri-minigolfaamassa. Oli kivaa ja voitin vieläpä. Lauantaina sit vielä kunnon kaverikemut kerhohuoneella.
He antoivat sinun voittaa, olethan synttärisankari.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
He antoivat sinun voittaa, olethan synttärisankari.
Melkeen meni lopussa jännäks ku vikalla radalla pahin ja ainoa kilpakumppanini veti reikään toisella lyönnillä ja ite nappasin vikalta radalta puhtaan seiskan. Onneksi olin kuitenkin tehnyt just riittävän kaulan niin voitin silti kahden lyönnin turvin.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Satakunnan Kansa julkaisi tänään jutun 42-vuotiaasta naisesta, joka ei ollut koskaan eläissään käynyt Helsingissä (on siis suomalainen ja koko ikänsä Suomessa asunut, koska ei ole myöskään koskaan käynyt ulkomailla). Ja jutussa sitten seurattiin sitä kun hän nyt ensimmäisen kerran meni käymään..

Pisti jotenkin miettimään, että enkös minä itse taas ole aika hyvin kiertänyt. Ja tosiaan jos otetaan tuosta vaikka Suomen 15 suurinta kaupunkia, niin joukossa on vain yksi missä en ole koskaan eläissäni käynyt: Oulu. Samoin kun tarkistin, niin Suomessa on vain yksi maakunta jonka alueella en ole koskaan käynyt: Kainuu

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satakunnan Kansa julkaisi tänään jutun 42-vuotiaasta naisesta, joka ei ollut koskaan eläissään käynyt Helsingissä (on siis suomalainen ja koko ikänsä Suomessa asunut, koska ei ole myöskään koskaan käynyt ulkomailla). Ja jutussa sitten seurattiin sitä kun hän nyt ensimmäisen kerran meni käymään..

Pisti jotenkin miettimään, että enkös minä itse taas ole aika hyvin kiertänyt. Ja tosiaan jos otetaan tuosta vaikka Suomen 15 suurinta kaupunkia, niin joukossa on vain yksi missä en ole koskaan eläissäni käynyt: Oulu. Samoin kun tarkistin, niin Suomessa on vain yksi maakunta jonka alueella en ole koskaan käynyt: Kainuu
Piti tarkistaa, miten on omalla kohdalla kotimaan suhteen. Kokkola on asukasluvultaan suurin paikka, jossa en ole käynyt, mikäli ei huomioida pelkästään jonkun kulkuneuvon kyydissä tai ratissa läpi ajamista. Sellaista kuntaa, jonka alueella en ole käynyt ollenkaan, saikin kelata Wikipedian listalta aika pitkälle. Lienee Kontiolahti - kaupungeista suurin on Uusikaupunki.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rovaniemi on asukasluvultaan suurin paikka Suomessa, jossa en ole käynyt. Sen sijaan olen käynyt kaikissa Suomen maakunnissa, tosin suurin osa noista vierailuista on tapahtunut useita vuosia sitten. Lapissa en ole käynyt vuoden 1997 jälkeen, Kainuussa vuoden 1994 jälkeen, Pohjanmaalla suunnilleen vuoden 2006 jälkeen ja Keski-Pohjanmaalla luultavasti vuoden 2005 jälkeen. Ahvenanmaalla olen käynyt viimeksi 80-luvulla, joten minulla ei ole mitään muistikuvia sieltä.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli eilen lenkillä koirapuiston ohittaessa hauska huomata, että myös eläinten piirissä on mulkkuja tyyppejä. Varis pyöri komean susikoiran(?) päällä härnäten tätä. Lopulta lintu asettui aidan reunalle ja aloitti armottoman räkätyksen koiran suuntaan. Vittuili sen verran rohkeasti, että luotto oli ilmeisen kova sille, ettei koira ylettyisi tai ehtisi hyökkäämään.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka olenkin kosmopoliitti maailmankansalainen, olen toki myös käynyt kotimaassani Suomessa matkoilla hyvinkin laajasti. Katsoin tuosta Wikipedian kuntalistasta, että väkiluvulla mitattuna Suomen top40-paikoista olen käynyt kaikkialla paitsi kahdessa paikassa - Kangasala on jäänyt näkemättä, ja lisäksi joku tuollainen paikka kuin Kouvola. Mutta siellä nyt ei varmaan ole kukaan muukaan normaali ihminen koskaan käynyt. Mikä edes on Kouvola?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy