Tai Bukowskin runokirjalta.Kuulostaa joko Juicen tai Kari Peitsamon levyltä.
Tai Bukowskin runokirjalta.Kuulostaa joko Juicen tai Kari Peitsamon levyltä.
Tupla double, eikös se ole neljä kerrosta banaania?Tupla Double Layer Banana. 5/5.
Ihan älyttömän hyvä! Toivottavasti ei koskaan poistu valikoimasta.Tupla Double Layer Banana. 5/5.
<vähemmistöryhmä-aksentti>Ulkona sataa niin ei tartte maalailla. Nyt just ei oo muuta hommaa ni istuskelen vaa työpaikalla traktorihallissa ja palkka juoksee.
He antoivat sinun voittaa, olethan synttärisankari.Olin tänä iltana kolmen kaverin kanssa synttäri-minigolfaamassa. Oli kivaa ja voitin vieläpä. Lauantaina sit vielä kunnon kaverikemut kerhohuoneella.
Melkeen meni lopussa jännäks ku vikalla radalla pahin ja ainoa kilpakumppanini veti reikään toisella lyönnillä ja ite nappasin vikalta radalta puhtaan seiskan. Onneksi olin kuitenkin tehnyt just riittävän kaulan niin voitin silti kahden lyönnin turvin.He antoivat sinun voittaa, olethan synttärisankari.
Piti tarkistaa, miten on omalla kohdalla kotimaan suhteen. Kokkola on asukasluvultaan suurin paikka, jossa en ole käynyt, mikäli ei huomioida pelkästään jonkun kulkuneuvon kyydissä tai ratissa läpi ajamista. Sellaista kuntaa, jonka alueella en ole käynyt ollenkaan, saikin kelata Wikipedian listalta aika pitkälle. Lienee Kontiolahti - kaupungeista suurin on Uusikaupunki.Satakunnan Kansa julkaisi tänään jutun 42-vuotiaasta naisesta, joka ei ollut koskaan eläissään käynyt Helsingissä (on siis suomalainen ja koko ikänsä Suomessa asunut, koska ei ole myöskään koskaan käynyt ulkomailla). Ja jutussa sitten seurattiin sitä kun hän nyt ensimmäisen kerran meni käymään..
Pisti jotenkin miettimään, että enkös minä itse taas ole aika hyvin kiertänyt. Ja tosiaan jos otetaan tuosta vaikka Suomen 15 suurinta kaupunkia, niin joukossa on vain yksi missä en ole koskaan eläissäni käynyt: Oulu. Samoin kun tarkistin, niin Suomessa on vain yksi maakunta jonka alueella en ole koskaan käynyt: Kainuu