Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 186
  • 66 849

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jussi Saarinen kertoi olevansa "Jesus Palacen edustalla" Vegasissa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sähköpostissa tai iimeilissä/meilissä, kuten nuoriso sanoo, oli mainos/tarjous ET Terveys -lehdestä erikoishintaan ja lisänä lukijalahja: aktiivisuusranneke.

Hämmennyin, mutta hetken pohdittuani päädyin seuraavien premissien
* lukemalla muiden vaivoista ei paranna terveyttäni
* lukemalla itsestäänselvyyksiä keinoista, jotka parantavat terveyttä, ei paranna terveyttäni
* tiedän ilman aktiivisuusrannekettakin, että aktiivisuuteni on nolla

kautta johtopäätökseen:
* olen vanha, mutta säästän 59€/v, jonka voin käyttää muuhun hyvinvointiin kuten - no, ostamalla lähes kaksi Jallupulloa/v

Toki päätökselläni on monia sivuvaikutuksia, nk. side effects kuten me ammattilaiset niitä kutsumme. Niistä ehkä lisää myöhemmin (Jope Ruonasuun äänellä: parin jallun jälkeen).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hienoa tekstiähän Tervo on kirjoittanut aina. Yksi parhaista elävistä suomen kielen käyttäjistä. Minuun nyt vaan vetoaa erityisen kovasti nuo Räikkösten, Vartiaisten, Perserkkien ja Lunssiloiden sähläämiset pitkin Lappia. Niiden läpi paistaa aika paljon muutakin. Kokonainen elämänfilosofia, jos sen haluaa siellä nähdä. Pohjan hovi, Poliisin poika, Pyhiesi yhteyteen. Myös runokokoelma Muistoja Pohjolasta kuuluu samaan pakettiin. Siitä moni tykkää vaikka muuten vihaisi runoutta taidemuotona. Se ei ole oikeastaan runokirja ollenkaan, vaan paperille tallennettuja baarijuttuja yhdeltä yöllä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jari Tervo on tiettyyn pisteeseen saakka parasta, mitä tämä maa päällään kantaa. Aina on se mutta. Älä lähde tavoittelemaan palkintoja vaan pysy sillä tiellä, jonka olet itse raivannut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jari Tervo on tiettyyn pisteeseen saakka parasta, mitä tämä maa päällään kantaa. Aina on se mutta. Älä lähde tavoittelemaan palkintoja vaan pysy sillä tiellä, jonka olet itse raivannut.
Joskus olen sanonut, että Tervo on sivistyneen ihmisen artopaasilinna. Taidan sanoa sen taas. Vai kehtaanko?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jussi Saarinen kertoi olevansa "Jesus Palacen edustalla" Vegasissa.
"Jeesus Palacen edustalla" olisi aika hyvä levynnimi. Taitaa hotelli Palacen (Helsingissä) valomainos olla edelleen paikoillaan, vaikka hotelli onkin lopetettu - sinne kuvaamaan kansikuvaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen tänään kuunnellut muutaman kerran läpi Lordin Deadachen. Myöhäisherännäisenä. Minusta se kuulostaa ihan Blue Öyster Cultilta. Ja tämä on kehu. Pidän levystä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt muuten liipaisi Nummiksen poika aika nopeasti Tampereesta takaisin Helsinkiin.

Matka alkoi klo 22:53 ja kotipihassa olin klo 0:17. Sehän tekee 1h 24min. Ihan Pendolinon ja IC:n vauhtia.
 

Glove

Jäsen
Olipas lähellä. Metri, korkeintaan kaksi. Onneksi seurasin muutakin liikennettä niin ehdin jarruttaa ennen kuin autoni keula kohtasi sen vasemmalta kolmion takaa eteeni tulleen Kian kyljen. Toki nopeudet sen verran pieniä, että henkilövahingoilta olisi varmaankin säästytty jos oli osunut.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tuli tuosta tuosta Viaplayn osakesukelluksesta mieleen, että olisi näin penkkiurheilijan näkökulmasta suotavaa että alkuviikollakin olisi urheilutarjontaa. Perjantaille ja lauantaille on kyllä loputtomasti muuta tekemistä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tupla Double Layer Banana. 5/5.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaukopään tehtaalla Imatralla on näköjään ollut hieman actionia tänä iltana. Vuonna 1984 edesmennyt ukkini (faijan faija) työskenteli kyseisessä tehtaassa lähes 40 vuoden ajan insinöörinä alkaen siitä päivästä, jolloin hän kotiutui jatkosodassa saamastaan sirpalevammasta ja setänikin taisi jossain vaiheessa työskennellä siellä insinöörinä jonkun aikaa.

Mummola sijaitsi runsaan neljän kilometrin päässä tehtaalta, joten paperitehtaan lemuun tottui jo hyvin varhaisessa iässä. Noihin aikoihin eli kultaisella kasarilla Imatra ja varsinkin Vuoksenniska oli kovin eläväistä seutua. Nykyään tilanne on hieman toinen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei ole ihmisen hommaa herätä ajoissa, mennäkseen töihin. Ei ole ihmisen hommaa edes mennä töihin. Vaan nälän pelko sinne taas vie.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Ulkona sataa niin ei tartte maalailla. Nyt just ei oo muuta hommaa ni istuskelen vaa työpaikalla traktorihallissa ja palkka juoksee.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tästä viestistä on annettu rikepiste.
Ulkona sataa niin ei tartte maalailla. Nyt just ei oo muuta hommaa ni istuskelen vaa työpaikalla traktorihallissa ja palkka juoksee.
<vähemmistöryhmä-aksentti>
"Hyväää veli! Otaha sie kiinni se palkka justiiiinsa! Se viel juoksee naapuriiii..."
<\vähemmistöryhmä-aksentti>
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Elämä on epäreilua kun molemmissa makuuhuoneissa vedetään hirsiä tyytyväisenä, mutta minä joudun tekemään töitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös