Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 366 378
  • 66 907

Glove

Jäsen
Sähkönkulutuksen riemujuhlaa. Tietokone päällä, tiskikone käy, pseukone käy, kohta myös kuivausrumpu kun saan ekat pyykit sinne ja toisen koneellisen pesuun. Laittasinko saunan ja telkkarinkin vielä päälle?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vanhempi tyttö lähti rippileirille pari tuntia sitten. Minäkö muka vanha? Mihin tämä aika oikein katoaa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki noi teidän ”ongelmat” välttää, kun ei hanki lapsia. Tajusin broidin kanssa pari kuukautta sitten, että olen nyt samanikäinen, kun meidän äiti oli tullessaan vanhemmaksi. Hän ei mikään juniori ollut, mutta eipä minulla ole mielessäkään, että haluaisin vanhemmaksi, eikä ole vanhemmalla veljellänikään.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tollasta Hartwallin ananas lonkkua tuli ostettua, kun jossain niin kehuivat. Ja onhan tuo ihan jäätävän hyvää ahtojäillä nautittuna parveke infernossa.
Ensimmäinen hujahti viisaudenhampaan reikään, mutta onneks on vielä muutama ni riittää vatsan painikkeeksikin...
Viime lauantaina nautin yhden tuollaisen. Oli niin hyvää, ettei jäänyt kyllä viimeiseksi.
Ostin viikolla sixpackin ao. juomaa, mutta kyllä meillä ilmeisesti pysytellään jatkossa sinisessä purkissa eli greipissä - ei silti mikään ehdoton ei tuolle ananaksellekaan...
 

Glove

Jäsen
Ostin viikolla sixpackin ao. juomaa, mutta kyllä meillä ilmeisesti pysytellään jatkossa sinisessä purkissa eli greipissä - ei silti mikään ehdoton ei tuolle ananaksellekaan...
Ei kyllä tuo ananaslonkero minulle maistunut. Toki minä sen join kun kerran ostinkin. Mutta enpä osta toista kertaa. Betonivettä vaan. Ja karpalo on semmonen joka menee myös, vaikka harvoin sitä tulee ostettua.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kyllä tuo ananaslonkero minulle maistunut. Toki minä sen join kun kerran ostinkin. Mutta enpä osta toista kertaa. Betonivettä vaan. Ja karpalo on semmonen joka menee myös, vaikka harvoin sitä tulee ostettua.
Mä luulen, että tuo "lonkeron asema" sotii jonkin verran ananaslonkeroa vastaan. Lonkerolta kun odotetaan yleensä sitä tietynlaista makua ja "kirpeyttä", mitä aito greippilonkero tarjoaa. Ananaslonkero on kuitenkin hyvin erilaista.

Itse tykkäsin tuosta, oikein pätevää kesäjuomaa. Ananaksen maku on jopa vähän lievempi kuin odotin, eli olisi saanut olla enemmänkin, kun siitä mausta tykkään.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pipo, paksu takki ja housut tällä kelillä on… mielenkiintoinen ratkaisu.

Tosin ihmisillähän on erilaisia lämmönsäätelyyn vaikuttavia sairauksia, ken tietää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kattelin Italian futismajun kokoonpanoa ja on taas niin italialaisia (daa) nimiä, että huomasin jo jonkun kolmannen nimen kohdalla käyttäväni sellaista pastamainoksen Mario-ääntä.

Gianluigi Donnarumma, Alessandro Buongiorno, Giacomo Raspadori…
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei kyllä tuo ananaslonkero minulle maistunut. Toki minä sen join kun kerran ostinkin. Mutta enpä osta toista kertaa. Betonivettä vaan. Ja karpalo on semmonen joka menee myös, vaikka harvoin sitä tulee ostettua.
Jos tuo Suomen alkoholipolitiikka olisi erilaista, meillä juotaisiin vain "talon lonkeroa" ginistä ja greippilimusta tehtynä - siihen vielä verigreippiviipale ja jäitä niin on hyvää...
 

Glove

Jäsen
Nyt on sattunut Borgin Björnillä pakkauskämmi. Ostin kolmen kappaleen pakkauksen boksereita ja yhdet on näköjään yhtä pykälää pienemmät kuin muut kaksi.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juoksin Mäkelänkadulla ja äsken tuli lähettirobotti(?) vastaan. Kehitys kehittyy, vähän oli r2d2 eksyneen oloinen… ei kuitenkaan huutanut ”mis vitus mä oon?”
 

Glove

Jäsen
Ensimmäinen työpaikkahakemus lähetetty. Vielä seitsemän jäljellä. Kahtoo nyt, mitä tästäkin tulee, mutta olo on helpottunut.
Toivottavasti menee yhtä hyvin kuin minulla viime syksynä. Ekasta paikasta töitä. Tosin vain vuodeksi, josta on nyt reilu 4 kk jäljellä. Laitoin kyllä viime viikolla yhden hakemuksen. Meinaavat olla nopeita siellä kun hakuaika päättyy tulevana perjantaina ja työt alkaisi 1.7.
 
Nykyään ainakin käyttämistäni sivustoista suurimmalle osalle saa käyttöön tumman teeman. Sitten, kun käy vaalean teeman sivustoilla, niin ne tuntuvat todella kirkkailta. Tänään Iltalehti on vihdoin saanut tumman teeman. Vielä, kun Foreca, Yle ja Ilmatieteenlaitos tekisivät saman palveluksen, niin turhaa vaaleutta ei tarvitsisi enää paljon tuijotella. Forecalla on vielä semmoinen outous, että valitsemalla kieleksi englannin saa tumman teeman käyttöön.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen työpaikkahakemus lähetetty. Vielä seitsemän jäljellä. Kahtoo nyt, mitä tästäkin tulee, mutta olo on helpottunut.
Tuo kahdeksan hakemuksen vaatimus olikin voimassa vasta seuraavalla kierroksella eli ylihuomisesta heinäkuun 20. asti olevalla ajanjaksolla, joten tällä kertaa riitti neljä hakemusta. Sain kuin sainkin lähetettyä ne (kolme kaupalliselle alalle ja yksi palvelualalle tai oikeastaan kunnan palvelukseen), joten päätin juhlistaa tätä saavutusta neljällä bostoninpullalla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olihan tuo upea tunne kun sai odottaa töissä lomalle pääsyä sekä sitten se kun sai olla lomalla. Oli suunnitelmia loman viettoon ja toteutti niitä. Kyllä nytkin pidän heinäkuun lähes kokonaan lomaa Klubitalolta mutta ei se ole sama asia, kun en kuitenkaan ole ollut Klubitalolla niin montaa päivää viikossa.

Ehkä tässä on Uuno Turhapuromaista ajatteluakin nyt kun sanon että töitä pitäisi olla sen verran että pääsisi lomalle.

Ja muutenkin olen alkanut ikävöimään työelämää. Olihan se työnteko raskastakin enkä tiedä onko minulla jopa noiden jalkakipujen takia vielä joku uudelleen opiskelu, alan vaihtokin edessä. Mutta kaipaan työelämästä sitä että se rytmitti elämää, oli sisältöä elämässä, sai kokea onnistumisen tunteita ja työelämä oli melko sosiaalinen paikka.

No, ei tässä nyt kannata kovin isoon epätoivoon vaipua. Työelämään paluu pitäisi olla kyllä ihan mahdollista, ehkä jo ensi vuonna siitä aletaan enemmän puhumaankin. Jos ei sitten ole paluukin ajankohtainen jo ensi vuoden puolella. Nyt on ollut jo puhetta että voisin palata työelämään takaisin Klubitalon siirtymätyö-ohjelman kautta.

Se hyvä puoli tässä nyt on että taloudellinen tilanne on ihan ok, pärjään kyllä ja jää joskus rahaa säästöönkin. Sen takia ei tarvitse työelämää niin paljoa ikävöidä.
 

Glove

Jäsen
Jäätelöauto on jossain lähellä. Tunnari soi. Eipä sinne enää, ehdi, se ehtii lähteä ennen kuin olisin sen pysäkillä. Hain muuten joskus kauan sitten jäätelöauton kuskiksi. "Kiitos kiinnostuksesta yritystämme kohtaan, mutta valinta ei kohdistunut sinuun." Ihan hyvä niin, en olisi tullut toimeen sen pomon kanssa joka minua haastatteli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös