En tiiä. Mutta Lehterä ja Karalahti on kokkelivekkulit.Jos Anttila on Mörkö, niin kuka on Nuuskamuikkunen?
En tiiä. Mutta Lehterä ja Karalahti on kokkelivekkulit.Jos Anttila on Mörkö, niin kuka on Nuuskamuikkunen?
Löytyykö maajoukkueesta pelaajia jotka eivät käytä nuuskaa?Jos Anttila on Mörkö, niin kuka on Nuuskamuikkunen?
Juu - kyse on odotusarvon ja todellisuuden kontrastista, joka lyö lekan lailla tajuntaan ja syö rotan lailla sisuskuntaa piiiitkäääään... "Miten vitussa noin voi käydä?"Mä en ihan ymmärtänyt tätä. Meinaatko että sä oot ainoana kokenut nää kaikki tappiot katsojan roolissa? Kun muutenhan olet kokenut noi tollee armeliaalla tavalla toisen käden tietona, etkä ole joutunut omilla verkkokalvoillasi ja kuuloluillasi tallentamaan aivoihisi sitä reaaliajassa koettua tuskaa, jonka nuo Masken Karlssonit ja Sundinit ja Tsekki-pelien jatkoaikatappiot ja 5-1 eikäku 5-6 pelit livenä seuranneet ovat joutuneet kokemaan.
Voi kun itsekin olisi saanut noista vaan jonkun tekstiviestin, eikä ois joutunu kuuntelemaan Mertarannan tuskaista määyntää ja katsomaan jonkun vitun Moravecin iloa ja Toni Sihvosen konttailua jatkoajalla, kun oli jo naiivina idioottina ehtinyt makustella uutta kultamitalia Juha Ylösen 2-0 maalin jälkeen.
Kaikkea naiset teettää.Leikkasin hiukset lyhyeksi viimeksi tammi-helmikuussa 2015. Nyt kohta se tapahtui taas.
Naisella ei ole mitään tekemistä hiusteni kohtalon kanssa. Sen päätin minä yksin. Pitää testata, tykkääkö nainen minusta vai minun hiuksista. ;)Kaikkea naiset teettää.
Kesämiitti jäänee välistä ja nyt vielä tämä. Anna mun kaikki kestää.
Onkos arvon neiti muistanut maistella pihlajoiden avautumattomia nuppuja. Maistuu karvasmantelilta aka Dr.Peppersiltä.Vähän on vielä Iisoppilassa kukkia (liite) mutta kesällä on sitten enemmän.
Tuntuu muuten, että on kaksi ääripäätä. Naisten mieleen on joko miehen pitkät kutrit tahi kuulapää.Naisella ei ole mitään tekemistä hiusteni kohtalon kanssa. Sen päätin minä yksin. Pitää testata, tykkääkö nainen minusta vai minun hiuksista. ;)
Molempi parempi, mallia Juice silloin joskus 70-luvun lopulla.Tuntuu muuten, että on kaksi ääripäätä. Naisten mieleen on joko miehen pitkät kutrit tahi kuulapää.
Joo - Juice lanseerasikin itsensä pitkätukkaiseksi kaljuksi...Molempi parempi, mallia Juice silloin joskus 70-luvun lopulla.
Tulee mieleen se, kun joskus teininä kossupullo hinnalla kaveri ajoi miun pitkät hiukset pois, jättäen vain kaljun. Vieläkin harmittaa.Leikkasin hiukset lyhyeksi viimeksi tammi-helmikuussa 2015. Nyt kohta se tapahtui taas.
Muoks. Pitkistä hiuksista lyhkäsiin taas Edellisen kerran syksyllä 2011.
Voi voi. Leijonaharja.Leikkasin hiukset lyhyeksi viimeksi tammi-helmikuussa 2015. Nyt kohta se tapahtui taas.
Muoks. Pitkistä hiuksista lyhkäsiin taas Edellisen kerran syksyllä 2011.
Voinko tehdä etänä?Vaikka vapaapäivä onkin työpaikalta, niin kyllä on saanut töitä tehdä puhelimen välityksellä. Uutta työntekijää yrittänyt rekytoida lähtevän tilalle. Sitten pohjustanut suunnitelmaa b ja c... Ei sillä että olisi epämieluisaa.
Pitäskö mun tulla vaikka oppisopimuksella kouluttautumaan keittiöhommiin? Kun tuo ylempänä kirjoittanutkin sitä on joskus sanonut, että sinne vaan kokkaamaan.Vaikka vapaapäivä onkin työpaikalta, niin kyllä on saanut töitä tehdä puhelimen välityksellä. Uutta työntekijää yrittänyt rekytoida lähtevän tilalle. Sitten pohjustanut suunnitelmaa b ja c... Ei sillä että olisi epämieluisaa.
Ei muuta kuin 550 kilsaa alemmas. Kyll mie siutakin koulutan...Pitäskö mun tulla vaikka oppisopimuksella kouluttautumaan keittiöhommiin? Kun tuo ylempänä kirjoittanutkin sitä on joskus sanonut, että sinne vaan kokkaamaan.
Harvemmin kokkaushommia...Voinko tehdä etänä?
Mulla oli aikoinaan ponnari, joka (ilmeisesti) aiheutti sen, että miehet hakivat tanssimaan usein kapakoissa - sukupuolestani ei silti voinut erehtyä eli...Tulee mieleen se, kun joskus teininä kossupullo hinnalla kaveri ajoi miun pitkät hiukset pois, jättäen vain kaljun. Vieläkin harmittaa.
Hiton pitkään miulla ollut sama tukkatyyli. Sivuilta ja takaa lyhyt, mutta päältä pitkä, joka ponnarilla kiinni pikku myymäisesti. Hyvin harvoin annan vapaana tukan olla.
Tarkoitatko että vientiä ei ole ollut ollenkaan, vai että naisten suhteen ei ole ollut?Mulla oli aikoinaan ponnari, joka (ilmeisesti) aiheutti sen, että miehet hakivat tanssimaan usein kapakoissa - sukupuolestani ei silti voinut erehtyä eli...
Kun leikkautin sen pois erään julkisen lupauksen ja ao. ehdon täyttymisen vuoksi, eipä ollut enää vientiäkään...
Noh... tarkoitin niitä miehiä pääasiassa. Tosin, kyllä se vaikutti hieman naistenkin käytökseen, ainakin "valikoima" muuttui tavanomaisemmaksi.Tarkoitatko että vientiä ei ole ollut ollenkaan, vai että naisten suhteen ei ole ollut?
Kahvin kanssa käyttämäni kaurajuoman korkki oli muutettu "haista vittu" -malliseksi, mutta tämä on ilmeisesti jonkin uuden säännöksen vaatimuksen syytä.