Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 818
  • 66 869

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sukukokouksesta kotiuduttu. Suku ei ole pahin vaan ihan parasta seuraa. Nyt äkkiä pari kaljaa huiviin ja sitten pitää siirtyä Steve Vaita ihmettelemään Kulttuuritalolle.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@-FNM-, @CuJo#31, @Roger Moore
Mulla on karmeet statsit näistä muutamasta arvokisatappiosta:

1986 olin matkalla Helsingistä Ouluun koneella, kun kapteeni ilmoitti hyväntuulisena, että Suomi on juuri siirtynyt Ruotsia vastaan 4-2 johtoon - taputuksia...
Finnairin bussissa Oulunsalon kentällä kuului lopputulos 4-4 - kiroilua...

1999 istuttiin kaverin kanssa kaljapullot käsissä Pietarin kämpillä jännittämässä Suomi-Tsekki ottelun jatkoaikkaa, kun ruutuun pamahti klo 21:00 uutislähetys - sitä ei siirretä minkään syyn takia...
Lopulta saimme Suomesta tiedon, että Tsekki oli tehnyt voittomaalin jossain ajassa - kiroilua...

2003 olimme kollegan kanssa matkalla Helsingista Pietarin kautta Arkangeliin, kun Pietarissa sain tiedon, että Suomi johti Ruotsia 5-1 - ylimielistä naureskelua...
Perillä Arkangelissa hotellissa kysyin kotoa, kuinka se peli lopulta meni ja sain viestin: 5-6... En uskonut ennekuin kaverini varmisti asian pojaltaan Suomesta - epäuskoista kiroilua...

Niin, että kysykääpä vielä vitutuksesta...

2003 katsoin peliä silloisen tyttökaverin kanssa. Hän oli tuolloin vielä 17-vuotias, joten hain punaviiniä hänelle Alkosta, minulle keppanaa lähikaupasta ja pizzat lähipizzeriasta.

No se peli meni miten meni ja tyttökaverini, joka ei niin jääkiekosta välittänyt, vittuuntui niin pahasti vitutukseeni, että nukuin seuraavan yön sohvalla. No vielä vajaan vuoden jatkoimme yhteiseloamme.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
2003
...
No se peli meni miten meni ja tyttökaverini, joka ei niin jääkiekosta välittänyt, vittuuntui niin pahasti vitutukseeni, että nukuin seuraavan yön sohvalla. No vielä vajaan vuoden jatkoimme yhteiseloamme.
Tuo vuoden 2003 surullinen ottelu pelattiin 7.5.

Seuraavien MM-kisojen puolivälierätappio Kanadalle (6.5.2004) siis päätti lopullisesti suhteenne?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sukukokouksesta kotiuduttu. Suku ei ole pahin vaan ihan parasta seuraa. Nyt äkkiä pari kaljaa huiviin ja sitten pitää siirtyä Steve Vaita ihmettelemään Kulttuuritalolle.
Siskon miehen kommentti sukukokouksesta: "Te ootte kyllä outo suku ku kaikki halailee"
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tulipa taas kielikylpyä töissä, kun asiakkaaksi tuli tosielämän Action Man. Sellanen 170cm. roteva punapää isoilla etuhampaillaan varustettuna. Siinä sitten jutusteltiin...kysyi oonko originaali ja ovatko vanhempani myös. Ollaanhan me ja vastaukseni miellytti häntä suuresti. Hän oli U.S.A .sta. Paljon siinä kaikenlaista heiteltiin, ja multa meni toki paljon ohi, mutta kun alkuun kysymykseensä englanniksi puhumisesta vastasin että litlle bit, hän ehkä puhui selkeemmin ja hyvin juttu luisti.
Texasista oli hän 2kk. komennuksella, selvisi kun kysyin. Halusi sitten näyttää videoita puhelimestaan, ja mikä ettei kun ei ollut kiire jus silloin. Siellä se sitten huristeli aavikolla jonku hirviö panssarivaunun kyydissä tähtääjän paikalla.
Yhden päivän visiitillä sanoi Tampereessä olevan ja kyseli mitä hän voisi tehdä. Näsinpuistoon nyt ainakin neuvoin solttupojan. Noista sähkölaudoista ja säännöista niillä ajelusta oli myös kiinnostunut. Sanoin tyyliin että ajella voi melkeempä missä vaan, mutta iisisti kannattaa ottaa ja use u brain. Enempiä en ois osannutkaan.

Viimesen parin viikon aikana joutunut, tai oikeestaan saanut puhua tuota lontoota enempi kun varmaan ikinä.
Johtunee osittain varmaan siitäkin että jotenkin jopa tykkään siitä. Ensimmäinen asiakas tulee aina muistumaan mieleen, kun tuli kauniille tsekittärelle todettua suunsa avattua tyyliin että "mitä vittua". Saatto olla joku muukin kirosana. Koitan opetella kettua. Tuli vaan niin puskista tuo että nyt pitäis puhua kielillä.

Mielenkiinto kun meni aikanaan kieliin kun tuli ne kieliopit mukaan, joita en suomeksikaan hallinnut täysin, niin aika helvetin iso käsi lähtee täältä NetFlixille ja muille. Ei oo turhaan avuillansa pukamia hankittu. Sillä saatiinhan tänään aidon punaniskan kanssa puuttinit ja ne r.......t haukuttua sekä todettua ettei ne kaikki, kun kerroin naapureistani jotka ovat ihan kelpo venäläisiä. Sitten tilanteeseen tuli uusi asiakas ja jäädyin. Piti sanoman "have nice time in Tampere", ja jotain sain mongerrettua ja perään texasilainen kättely sanoilla nice to meet u.

Kiitos tämänpäiväisen osaan seuraavalle tsekittärelle vastata "nainti maistuis".
Alkas jo ne kiekkokisat. Ralli englantini on valmis.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kahvin kanssa käyttämäni kaurajuoman korkki oli muutettu "haista vittu" -malliseksi, mutta tämä on ilmeisesti jonkin uuden säännöksen vaatimuksen syytä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, että kysykääpä vielä vitutuksesta...
Mä en ihan ymmärtänyt tätä. Meinaatko että sä oot ainoana kokenut nää kaikki tappiot katsojan roolissa? Kun muutenhan olet kokenut noi tollee armeliaalla tavalla toisen käden tietona, etkä ole joutunut omilla verkkokalvoillasi ja kuuloluillasi tallentamaan aivoihisi sitä reaaliajassa koettua tuskaa, jonka nuo Masken Karlssonit ja Sundinit ja Tsekki-pelien jatkoaikatappiot ja 5-1 eikäku 5-6 pelit livenä seuranneet ovat joutuneet kokemaan.

Voi kun itsekin olisi saanut noista vaan jonkun tekstiviestin, eikä ois joutunu kuuntelemaan Mertarannan tuskaista määyntää ja katsomaan jonkun vitun Moravecin iloa ja Toni Sihvosen konttailua jatkoajalla, kun oli jo naiivina idioottina ehtinyt makustella uutta kultamitalia Juha Ylösen 2-0 maalin jälkeen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos Anttila on Mörkö, niin kuka on Nuuskamuikkunen?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mä en ihan ymmärtänyt tätä. Meinaatko että sä oot ainoana kokenut nää kaikki tappiot katsojan roolissa? Kun muutenhan olet kokenut noi tollee armeliaalla tavalla toisen käden tietona, etkä ole joutunut omilla verkkokalvoillasi ja kuuloluillasi tallentamaan aivoihisi sitä reaaliajassa koettua tuskaa, jonka nuo Masken Karlssonit ja Sundinit ja Tsekki-pelien jatkoaikatappiot ja 5-1 eikäku 5-6 pelit livenä seuranneet ovat joutuneet kokemaan.

Voi kun itsekin olisi saanut noista vaan jonkun tekstiviestin, eikä ois joutunu kuuntelemaan Mertarannan tuskaista määyntää ja katsomaan jonkun vitun Moravecin iloa ja Toni Sihvosen konttailua jatkoajalla, kun oli jo naiivina idioottina ehtinyt makustella uutta kultamitalia Juha Ylösen 2-0 maalin jälkeen.
Juu - kyse on odotusarvon ja todellisuuden kontrastista, joka lyö lekan lailla tajuntaan ja syö rotan lailla sisuskuntaa piiiitkäääään... "Miten vitussa noin voi käydä?"
En toki vähättele teidän kärsimyksiänne, arvoisat palstaveljeni, toin vain esiin ehkä ikävimmät omat kokemukseni. Näissä minun tapauksissani väkisinkin alitajunta alkaa työskennenllä siihen suuntaan, että jotakin olisi voinut mennä toisin, kun sen olisi nähnyt... Joo - kummallista...
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänä kesänä varmaan kärsitään Itä-Suomessa Venäjältä tulevasta savusta, vaikuttaa tilanne siltä että paljon on metsäpaloja luvassa tänä kesänä naapurissa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Raju viikko edessä. Ensin säätytalon somekamppailut seurannassa, tiistaina joutuu jo pukemaan vihreän boleron päälle ja viikonloppuna joutuu vuorottelemaan hassun sinisen peruukin ja vihreän boleron kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Leikkasin hiukset lyhyeksi viimeksi tammi-helmikuussa 2015. Nyt kohta se tapahtui taas.

Muoks. Pitkistä hiuksista lyhkäsiin taas Edellisen kerran syksyllä 2011.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaikkea naiset teettää.

Kesämiitti jäänee välistä ja nyt vielä tämä. Anna mun kaikki kestää.
Naisella ei ole mitään tekemistä hiusteni kohtalon kanssa. Sen päätin minä yksin. Pitää testata, tykkääkö nainen minusta vai minun hiuksista. ;)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vähän on vielä Iisoppilassa kukkia (liite) mutta kesällä on sitten enemmän.
 

Liitteet

  • IMG_20230509_113538_HDR~2.jpg
    IMG_20230509_113538_HDR~2.jpg
    616,6 KB · kertaa luettu: 31

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Naisella ei ole mitään tekemistä hiusteni kohtalon kanssa. Sen päätin minä yksin. Pitää testata, tykkääkö nainen minusta vai minun hiuksista. ;)
Tuntuu muuten, että on kaksi ääripäätä. Naisten mieleen on joko miehen pitkät kutrit tahi kuulapää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Leikkasin hiukset lyhyeksi viimeksi tammi-helmikuussa 2015. Nyt kohta se tapahtui taas.

Muoks. Pitkistä hiuksista lyhkäsiin taas Edellisen kerran syksyllä 2011.
Tulee mieleen se, kun joskus teininä kossupullo hinnalla kaveri ajoi miun pitkät hiukset pois, jättäen vain kaljun. Vieläkin harmittaa.

Hiton pitkään miulla ollut sama tukkatyyli. Sivuilta ja takaa lyhyt, mutta päältä pitkä, joka ponnarilla kiinni pikku myymäisesti. Hyvin harvoin annan vapaana tukan olla.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vaikka vapaapäivä onkin työpaikalta, niin kyllä on saanut töitä tehdä puhelimen välityksellä. Uutta työntekijää yrittänyt rekytoida lähtevän tilalle. Sitten pohjustanut suunnitelmaa b ja c... Ei sillä että olisi epämieluisaa.
 

redpecka

Jäsen
Leikkasin hiukset lyhyeksi viimeksi tammi-helmikuussa 2015. Nyt kohta se tapahtui taas.

Muoks. Pitkistä hiuksista lyhkäsiin taas Edellisen kerran syksyllä 2011.
Voi voi. Leijonaharja.

Minähän tuossa muutama vuosi sitten pidin Jatkoajan epävirallisimman hiustenleikkuuskaban tai tarkemmin parturissakäymättömyyskisan. Olin itse ihan pohjilla kun edellinen kerta oli 80-luvulla ja siinä oli jotain tyyppejä jotka oli käynyt hyvä ettei just sinä päivänä.

Tänä vuonna kävin parturissa sitten kasarin. Jos joku laittaa kisan pystyyn niin mulla olis mielestäni ihan hyvät saumat sijoittua top10:iin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaikka vapaapäivä onkin työpaikalta, niin kyllä on saanut töitä tehdä puhelimen välityksellä. Uutta työntekijää yrittänyt rekytoida lähtevän tilalle. Sitten pohjustanut suunnitelmaa b ja c... Ei sillä että olisi epämieluisaa.
Voinko tehdä etänä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös