Satuin kerran autoilemaan pois päin Helsingin keskustasta kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää kun kaveri asui siinä jossain vierässä. Ihmeteltiin kun joka risteyksessä oli poliisit pysäyttänyt liikenteen ja huitoivat vaan meille, että menkää menkää. Selvisi sitten jossain vaiheessa, että joku valtiovierailija oli tullut perässä.Taitaa Biden olla tulossa, kun helikopteri pörrää tuossa ylhäällä. Vahvasti tulee mieleen edellinen kerta, kun USA:n presidentti kävi täällä, jolloin seurasin kulkuetta Tammistossa Tuusulanväylän vieressä. Nyt ei vaan jaksa lähteä ihmettelemään autoletkaa.
Donald Trump.Kukahan tuolta Bidenin auton etupenkiltä vilkutteli. Luulis itse pressun istuvan takana.
Ei näkynyt punaista lippalakkia, paitsi mun päässä. Make IFK great again. Tai jotain sinne päin.Donald Trump.
Täytyykin mennä väijyyn kunhan himaan ehtii ja tietää mihin aikaan on lähtö.Onnistuisikohan tänään Air Force Onen bongaus kun ainakin koneet nousevat nyt tänne päin.
Voi olla. Olihan tuolla IS:llä vielä äsken otsikkona "Olli Ojanaho voitti EM-Pronssia". Kyseessä ovat kuitenkin suunnistuksen MM-kisat. Nyt ovat sentään korjanneet.Onkohan tämä seipäänheitto, missä Iltasanomien mukaan kisaillaan Leppävaarassa, joku uusi laji?
Sopivasti olin Jokiuoman puistossa lenkillä. Vilkutin.Onnistuisikohan tänään Air Force Onen bongaus kun ainakin koneet nousevat nyt tänne päin.
Miten tuo teillä käytännössä menee? Rouva pitelee imuria ja sinä työntelet pyörätuolia ympäri kämppää?Sinne meni jenkkipressa. Ja jottei nimimerkille @heavy tule paha mieli niin pitää perään todeta, että rouva rupesi imuroimaan täällä kun huono omatunto puistonpenkillä nautittujen alkoholijuomien takia.
Kuulostaa oudolta. Parempi että jättää juomatta jos siitä tulee huono omatunto. Ja miten se imurointi siihen auttaa että on juonut. En vain tajua...rouva rupesi imuroimaan täällä kun huono omatunto puistonpenkillä nautittujen alkoholijuomien takia.
Et tajua eikä moni muukaan. En ihmettele. Löysin todella erikoisen naisen ja löydettyäni hänet tajusin, että tällaista olen etsinyt koko elämäni. Täysi vastakohta lasteni äitiin (jota myös aikoinaan rakastin ettei siinä mitään, nykyään en voi sietää). Ja outo minäkin olen kai kun puoliso luvannut itselleen ettei ikinä ota suomalaista (+sinisilmäistä + vaaleahiuksista) miestä. Nyt asuu kuitenkin moisen kanssa.Kuulostaa oudolta. Parempi että jättää juomatta jos siitä tulee huono omatunto. Ja miten se imurointi siihen auttaa että on juonut. En vain tajua...
Kyllä, siltä vaikuttaa. Erikoiselta nimittäin kuulostaa että hän on kuin kodinhoitajasi, siivoojasi ja keittäjäsi vaikka hän on (jos en ole väärin ymmärtänyt) jokseenkin invalidisoitunut (ainakin selkänsä takia). Mutta kukin tavallaan... Ehkä tulee aika kun hän ei voi enää sinua palvella (leikkauksen toipumisajan takia) ja on sinun aikasi astua enemmän ruoriin...Löysin todella erikoisen naisen
Olet ymmärtänyt ihan väärin, mutta ei siinä mitään. Tätä ei voi ymmärtää kuin kokemalla.Kyllä, siltä vaikuttaa. Erikoiselta nimittäin kuulostaa että hän on kuin kodinhoitajasi, siivoojasi ja keittäjäsi vaikka hän on (jos en ole väärin ymmärtänyt) jokseenkin invalidisoitunut (ainakin selkänsä takia). Mutta kukin tavallaan... Ehkä tulee aika kun hän ei voi enää sinua palvella (leikkauksen toipumisajan takia) ja on sinun aikasi astua enemmän ruoriin...