Onks se tää?Mulla on treffit. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.
Tämä on vanha tuttu, se joka pääsi karkuun. Nyt otti yhteyttä, vihdoin tajusi että täällä on laatua tarjolla.
Onks se tää?Mulla on treffit. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.
Tämä on vanha tuttu, se joka pääsi karkuun. Nyt otti yhteyttä, vihdoin tajusi että täällä on laatua tarjolla.
Mie en ihan ymmärrä tuota pesäpalloa, kun perse on kokoajan kipeänä. Olen käsittänyt, että on pienempien paikkakuntien laji, jossa nuorempia naaraita ei liiaksi ole, joten peräkammarinpoikien pitää keksiä omaa kivaa. Verkolla olo tarkoittanee jotain aika pahaa? Tarkemmin ajatellen en halua enempää ymmärtääkään tuosta lajista.Olin eilenkin verkoilla, joten huomenna on koko perse kipeänä.
Täältähän näitä tulisi:Kertokaa nyt mikä tää palstameemiksi pyrkivä @Krepo n muijan juttu on. Sitä on alkanut olla. En ymmärrä. Olen tyhmä. Just kun olen ymmärtänyt inttikaverin niin tuli tämä.
Onko tuossa kirjoitusvirhe? Susanna Maine nimellä ei google kerro mitään.
Kiitokset nimimerkille @alwahla kattavasta listauksesta. Ja myös @heketsu88 . Minulle täysin tuntemattomia ihanuuksia. Veikkaan kyllä että jos nimimerkin @Krepo vaimo olisi julkkis niin voittaisi äänestyksen... (tägätään tähän "jostain syystä" @banaaninviljelijä )
@Krepo sta tulee mielen tietenkin kyseisen tyypin vaimo, joka on tässä minun kulmilla lomailemassa. Kai toi tyyppi itse taas jotain kokkailee joskus omissa oloissaan.
Ja muistaakseni myös tällä hetkellä pelikiellossa oleva kouvolasydäminen maailman parhaiden bändien diggailija on tuota emäntää myös hehkutellut.
Kaikenlaista sitä tälle palstalle kirjoitellaankin... Pitänee alkaa seuraamaan tarkemmin tuon rouvan liikkeitä.Täältähän näitä tulisi:
Ja muistaakseni myös tällä hetkellä pelikiellossa oleva kouvolasydäminen maailman parhaiden bändien diggailija on tuota emäntää myös hehkutellut.
Ole hyvä.
Kaikenlaista sitä tälle palstalle kirjoitellaankin... Pitänee alkaa seuraamaan tarkemmin tuon rouvan liikkeitä.
Onneksi asutaan täällä itärajalla kaukana noista rasvaisista tänne kirjoittaneista palstaveljistä. Toki parin tunnin matka junalla sinne pääkaupunkiseudulle.Naisasiat-ketjussa voisi olla jotain palstalegendaarista.
"Eukko lähti palstaveljen matkaan. En tiedä miten suhtautua. Onko kohtalotovereita? Olo on hämmentynyt, pettynyt, vähän vihainenkin en sitä kiellä. Varmaan kannattaa soittaa iltapaskoihin, niitä saattaa kiinnostaa tämä."
Onneksi asutaan täällä itärajalla kaukana noista rasvaisista tänne kirjoittaneista palstaveljistä. Toki parin tunnin matka junalla sinne pääkaupunkiseudulle.
Ei ollut firman bileet vaan pomon omat synttärijuhlat, mitkä järjestettiin viikonloppuna firman tiloissa. Oliko meitä kolme koko työporukasta paikalla. Noh. Jotkut uskaliaimmat taisivat ottaa jopa kolmannenkin lasin viiniä. Villeimmät taisivat jopa hetken ajan käydä tanssilattialla humppaamassa. Kaiken hurjimmat jatkoivat iltaa jopa yhteentoista asti siis voitteks te uskoa. Hienot rouvat. Ja sit siellä oli myös yks, joka heräsi mistä lie viimeisimmästä komerosta klo 04. En kerro kuka. Jäi lahjaviinit antamatta. En kerro miksi. Ei kuulu teille.Tiedän monia, jotka lähtevät firman bileistä heti virallisen osuuden jälkeen. Yli 13v samassa paikassa eikä ole ikinä tullut mieleenkään. Firman bileet voivat myös olla kivoja ja kun on tarpeeksi hyvässä työpaikassa niin voi olla tappiin asti baarissa työkavereiden kanssa. Ei tämä varmaan normaalia ole, mutta ei myöskään mahdotonta.
Vaatinee komerointi muutakin, kuin 2-3 lasia viiniä. Omat piiloeväät kenties.Ei ollut firman bileet vaan pomon omat synttärijuhlat, mitkä järjestettiin viikonloppuna firman tiloissa. Oliko meitä kolme koko työporukasta paikalla. Noh. Jotkut uskaliaimmat taisivat ottaa jopa kolmannenkin lasin viiniä. Villeimmät taisivat jopa hetken ajan käydä tanssilattialla humppaamassa. Kaiken hurjimmat jatkoivat iltaa jopa yhteentoista asti siis voitteks te uskoa. Hienot rouvat. Ja sit siellä oli myös yks, joka heräsi mistä lie viimeisimmästä komerosta klo 04. En kerro kuka. Jäi lahjaviinit antamatta. En kerro miksi. Ei kuulu teille.
Näyttää tuo esikuvake kuin siinä auinkolasinen tyyppi oksentaisi kettinkiä.Lentokoneissa on usein niissä lehdissä American Tourister -laukkujen mainos. Mulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen tuosta merkistä. No sellaisen repun ostin tänään.
En muuten, mutta noi vetoketjun värit tai ei mitään unohtakaa.
Aika pieneltä vaikuttaa, mitä vähän hainkin. Hitusen kettutyttöjen Kånkenia isompi kuitenkin. Itse asiassa edellisessäkin repussa on vielä laput kiinni. Joku teinien skeittimerkki ja nyt eikö toi ole juppien käyttämän Samsoniten omistama merkki. Ai näin nopeastiko tää muuten menee. Seuraavaksi alan varmaan lipittelemään viiniä. Tai vastahan mä joinkin.Ihan miekenkiinnosta: monta nobelaaria mahtuu uuteen reppuun?
Kettutytöttöjä maailmassa tarvitaan. Ei muuten voi tuntea itseään vastuulliseksi aikuiseksi jos ei siis olisi kettutyttöä mihin verrata. Kettutyttö on puhtaus, toivo ja rakkaus - usko, tulevaisuus ja pelastus.Aika pieneltä vaikuttaa, mitä vähän hainkin. Hitusen kettutyttöjen Kånkenia isompi kuitenkin. Itse asiassa edellisessäkin repussa on vielä laput kiinni. Joku teinien skeittimerkki ja nyt eikö toi ole juppien käyttämän Samsoniten omistama merkki. Ai näin nopeastiko tää muuten menee. Seuraavaksi alan varmaan lipittelemään viiniä. Tai vastahan mä joinkin.
Silloin tuli ihmeteltyä että miksihän Alkossa myydään viiniä niissä 0.75 litran miniatyyri pulloissa kun sellainen kolmen litran hanapakkaus on sopivampi kerta-annos yhdelle hengelle, kunhan on ensin vetänyt sopivasti kaljaa pohjille.
Joopa joo, oli sen verran ikimuistoinen loppuratkaisu tässä ensimmäisessä ihanan K-Espoon live-ottelussa vuosikausiin että nyt aukesi korkki la-myöhäisillan ratoksi. Voin aika rinta rottingilla todeta, että te muut ette ole suosikkinne peleissä vastaavaa varmasti nähneet.