Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 443
  • 66 870

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääseeks näillä katkorannekkeilla Lintsille? Mut jos keräisi ison kasan. Eiks jotkut nuoret silloin joskus keräillyt festareilta noita. Mä vaan luin Siionin kevättä ja salaa Jallua ja Kallea. Joskus ehkä Valittuja paloja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on treffit. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.

Tämä on vanha tuttu, se joka pääsi karkuun. Nyt otti yhteyttä, vihdoin tajusi että täällä on laatua tarjolla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haalariväkeä taas liikenteessä viikolla ja tänään siinä määrin, että AMK(?)-väellä menossa perinteinen parin viikon vappu. Noi haalarit on kyllä aika vitsi, kun jollain kymmenellä eri porukalla ties mistä laitoksista voi olla samanvärinen haalari. Joskus kattelin, että onpahan oman tiedekuntani nykyisillä opiskelijoilla outoja sponsoreita haalareissa, kunnes tajusin, että olivatkin jotain AMK-hörhöjä.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kertokaa nyt mikä tää palstameemiksi pyrkivä @Krepo n muijan juttu on. Sitä on alkanut olla. En ymmärrä. Olen tyhmä. Just kun olen ymmärtänyt inttikaverin niin tuli tämä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haalariväkeä taas liikenteessä viikolla ja tänään siinä määrin, että AMK(?)-väellä menossa perinteinen parin viikon vappu. Noi haalarit on kyllä aika vitsi, kun jollain kymmenellä eri porukalla ties mistä laitoksista voi olla samanvärinen haalari. Joskus kattelin, että onpahan oman tiedekuntani nykyisillä opiskelijoilla outoja sponsoreita haalareissa, kunnes tajusin, että olivatkin jotain AMK-hörhöjä.
Haaga-Helian perinteinen 8 Päivän Wappu kestää tänä vuonna 15 päivää. Toki olihan tuossa myös Hesarin approt joissa on sitten väkeä ihan huolella eri kouluista.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kertokaa nyt mikä tää palstameemiksi pyrkivä @Krepo n muijan juttu on. Sitä on alkanut olla. En ymmärrä. Olen tyhmä. Just kun olen ymmärtänyt inttikaverin niin tuli tämä.
Itsekin tätä ihmettelen. Toki olen rouvani maininnut jokusessa viestissäni. Jokunen nimimerkki on hänet tavannutkin. Näemmä on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen joihinkin. On kyllä melko valloittava persoona näyttävällä ulkomuodolla varustettuna. Vieläkin näin 22 aviovuoden jälkeenkin sanottuna.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itsekin tätä ihmettelen. Toki olen rouvani maininnut jokusessa viestissäni. Jokunen nimimerkki on hänet tavannutkin. Näemmä on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen joihinkin. On kyllä melko valloittava persoona näyttävällä ulkomuodolla varustettuna. Vieläkin näin 22 aviovuoden jälkeenkin sanottuna.

No sitten!

En kuitenkaan vaadi kuvaa. Edes liikkuvaa. Yritän saatella viestini kunnialla maaliin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olin eilenkin verkoilla, joten huomenna on koko perse kipeänä.
Mie en ihan ymmärrä tuota pesäpalloa, kun perse on kokoajan kipeänä. Olen käsittänyt, että on pienempien paikkakuntien laji, jossa nuorempia naaraita ei liiaksi ole, joten peräkammarinpoikien pitää keksiä omaa kivaa. Verkolla olo tarkoittanee jotain aika pahaa? Tarkemmin ajatellen en halua enempää ymmärtääkään tuosta lajista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kertokaa nyt mikä tää palstameemiksi pyrkivä @Krepo n muijan juttu on. Sitä on alkanut olla. En ymmärrä. Olen tyhmä. Just kun olen ymmärtänyt inttikaverin niin tuli tämä.
Täältähän näitä tulisi:
Onko tuossa kirjoitusvirhe? Susanna Maine nimellä ei google kerro mitään.

Kiitokset nimimerkille @alwahla kattavasta listauksesta. Ja myös @heketsu88 . Minulle täysin tuntemattomia ihanuuksia. Veikkaan kyllä että jos nimimerkin @Krepo vaimo olisi julkkis niin voittaisi äänestyksen... (tägätään tähän "jostain syystä" @banaaninviljelijä )

@Krepo sta tulee mielen tietenkin kyseisen tyypin vaimo, joka on tässä minun kulmilla lomailemassa. Kai toi tyyppi itse taas jotain kokkailee joskus omissa oloissaan.

Nyt olen kade.

Tai en mä muuten, mutta @Krepo n vaimo.
Ja muistaakseni myös tällä hetkellä pelikiellossa oleva kouvolasydäminen maailman parhaiden bändien diggailija on tuota emäntää myös hehkutellut.

Ole hyvä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaikenlaista sitä tälle palstalle kirjoitellaankin... Pitänee alkaa seuraamaan tarkemmin tuon rouvan liikkeitä.

Naisasiat-ketjussa voisi olla jotain palstalegendaarista.

"Eukko lähti palstaveljen matkaan. En tiedä miten suhtautua. Onko kohtalotovereita? Olo on hämmentynyt, pettynyt, vähän vihainenkin en sitä kiellä. Varmaan kannattaa soittaa iltapaskoihin, niitä saattaa kiinnostaa tämä."
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Naisasiat-ketjussa voisi olla jotain palstalegendaarista.

"Eukko lähti palstaveljen matkaan. En tiedä miten suhtautua. Onko kohtalotovereita? Olo on hämmentynyt, pettynyt, vähän vihainenkin en sitä kiellä. Varmaan kannattaa soittaa iltapaskoihin, niitä saattaa kiinnostaa tämä."
Onneksi asutaan täällä itärajalla kaukana noista rasvaisista tänne kirjoittaneista palstaveljistä. Toki parin tunnin matka junalla sinne pääkaupunkiseudulle.

Ihmeen vähän täällä kirjoitellaan siitä kuinka komea itse olen. Mikäli enemmän olisi palstalla naisia, niin noita lainauksia olisi enemmän ja niissä kerrottaisiin siitä, kuinka komea mie olen.

Ja onneksi täällä ei tiedetä kuinka komeita ja kauniita meidän lapset ovat.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi asutaan täällä itärajalla kaukana noista rasvaisista tänne kirjoittaneista palstaveljistä. Toki parin tunnin matka junalla sinne pääkaupunkiseudulle.

Mites se menikään, sanonta Muhammedista ja vuoresta?

Kannattaa olla tarkkana, tällä palstalla on outoa porukkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään oli kyllä hyvä päivä...
Siivosin terassin, pesin talvitakkeja ja kuivatin ne ulkonaruille (jotka asensin tänään), toin terassilaatat (12 kpl) terassin edustalle. Kävin myös kävelylenkillä vanhassa mummolassani kuvaamassa sinivuokkoja. Ihania kukkia kyllä näin kevääseen. Ja kerkesin mä ruokaakin laittaa. Uunissa hautui lihapata. Illalla käytiin vielä miehen kanssa yhdessä lenkillä. Ei meitä vauhti huumannut kun katseltiin erilaisia keväänmerkkejä kuten perhosia, puroja, leskenlehtiä ja vuokkkoja. Kotona, keväänmerkeissä, huumannuttiin toisistamme. Kun kahden oltiin...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tiedän monia, jotka lähtevät firman bileistä heti virallisen osuuden jälkeen. Yli 13v samassa paikassa eikä ole ikinä tullut mieleenkään. Firman bileet voivat myös olla kivoja ja kun on tarpeeksi hyvässä työpaikassa niin voi olla tappiin asti baarissa työkavereiden kanssa. Ei tämä varmaan normaalia ole, mutta ei myöskään mahdotonta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sen verran oli kroppa ja naama punaisena eilisen auringonoton jäljiltä, että piti käydä ostamassa aurinkorasvaa aamuisella kävelylenkillä. Tulikin tehtyä ihan reilu parin tunnin lenkki kierrellen Lappeen sataman ja torin kautta muunmuassa. Hieman teki mieli piipahtaa vedylle, mutta kojut olivat aivan tupaten täynnä.

Useamman tunnin oon tänäänkin istuskellut pihalla aurinkotuolissa nauttimassa auringosta. Onhan ihan mahtavaa pitkän pimeyden ja kylmyyden jälkeen nauttia lämmöstä.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Monenlaisia kerrostaloja sitä varmaakin on. Yhdessä nukuin viime yönä. Alkuillasta oli jotain ääntä ja ovien paiskomista. Joidenkin kun on pakko lyödä se ovi kiinni, ei painauttaa. Kertovat naapurille, että täällä liikutaan. Ehkä ryyppäämistä ja kavereita oli liikkeellä. Sitten olikin taukoa keskiyöllä. Aamulla 04.30 taisi olla baarista kotiinpaluu. Oven paiskontaa, kovaäänistä pulinaa ja kolinaa. No sitten seurasi nuoren parin nussimis hetki. Onneksi poika ei osaa pidätellä, ja vain puolisen minuuttia kuului sängyn kolinaa. Jatkossa jotain pulinaa ja kolinaa klo 06 asti, ja sitten hetki hiljaisuutta. Kunnes koitti aamu, ja muidenkin herääminen.
Mites sulla, kuuletko herkästi naapureidesi elämää?

@Krepo ihon toistuvaa palamista kannattaa varoa, tai aurinkoa iholla muutenkin, kannaattaa maltilla ottaa. Vittumaista jos tulee tilanne, että jatkuvasti melonooman kanssa ihmettelyä. Useita luomien poistoa, onko melanoomaa vai ei? Melanooma kun on, niin onko edennyt pinnallisesta eteenpäin, vai ei?. Ja ei voi tietää, että lähteekö vain se yksi pinnallinen melanooma, ärhäkäksi ja moniongelmaiseksi syöväksi.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedän monia, jotka lähtevät firman bileistä heti virallisen osuuden jälkeen. Yli 13v samassa paikassa eikä ole ikinä tullut mieleenkään. Firman bileet voivat myös olla kivoja ja kun on tarpeeksi hyvässä työpaikassa niin voi olla tappiin asti baarissa työkavereiden kanssa. Ei tämä varmaan normaalia ole, mutta ei myöskään mahdotonta.
Ei ollut firman bileet vaan pomon omat synttärijuhlat, mitkä järjestettiin viikonloppuna firman tiloissa. Oliko meitä kolme koko työporukasta paikalla. Noh. Jotkut uskaliaimmat taisivat ottaa jopa kolmannenkin lasin viiniä. Villeimmät taisivat jopa hetken ajan käydä tanssilattialla humppaamassa. Kaiken hurjimmat jatkoivat iltaa jopa yhteentoista asti siis voitteks te uskoa. Hienot rouvat. Ja sit siellä oli myös yks, joka heräsi mistä lie viimeisimmästä komerosta klo 04. En kerro kuka. Jäi lahjaviinit antamatta. En kerro miksi. Ei kuulu teille.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
Ei ollut firman bileet vaan pomon omat synttärijuhlat, mitkä järjestettiin viikonloppuna firman tiloissa. Oliko meitä kolme koko työporukasta paikalla. Noh. Jotkut uskaliaimmat taisivat ottaa jopa kolmannenkin lasin viiniä. Villeimmät taisivat jopa hetken ajan käydä tanssilattialla humppaamassa. Kaiken hurjimmat jatkoivat iltaa jopa yhteentoista asti siis voitteks te uskoa. Hienot rouvat. Ja sit siellä oli myös yks, joka heräsi mistä lie viimeisimmästä komerosta klo 04. En kerro kuka. Jäi lahjaviinit antamatta. En kerro miksi. Ei kuulu teille.
Vaatinee komerointi muutakin, kuin 2-3 lasia viiniä. Omat piiloeväät kenties.
Osalla se on niinkin, että kun väsymystä/ikää/keho hajoaa/sairauksia, niin vähäisestäkin nukkumatti kutsuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös