Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 837
  • 66 880

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En sinuna ainakaan Helsingin hanavettä joisi, sehän muuttaa testosteronin estrogeeniksi.
Ja sen lisäksi se vesi on vielä hämäläistä (tulee putkea pitkin Päijänteestä)... Voi vaikka muuttua hitaaksi jos sitä erehtyy juomaan.
No joo, on se hämäläinen vesi kuitenkin parempaa kuin se "varavesi" (en tiedä mistälie Vantaanjoesta otettua) jota kerran jouduin maistamaan kun Päijännetunneli oli rempassa. Siinä "varavedessä" oli sen verran tuhdisti klooria että nenään kävi...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Työkkäri ilmoitti, etten ole täyttänyt työnhakuvelvollisuutta, joten työmarkkinatukea ei taida tulla ihan lähiaikoina. Lievästi vituttaa, sillä olen jo työvoimapoliittisessa koulutuksessa. Noh, toimeentulotukea pitää sitten hakea taas kerran.
 

Glove

Jäsen
Työkkäri ilmoitti, etten ole täyttänyt työnhakuvelvollisuutta, joten työmarkkinatukea ei taida tulla ihan lähiaikoina. Lievästi vituttaa, sillä olen jo työvoimapoliittisessa koulutuksessa. Noh, toimeentulotukea pitää sitten hakea taas kerran.
Joo töitähän pitää hakea. Minäkin joudun hakemaan, vaikka olen töissä. Koska olen osa-aikainen, niin pitäisi hakea täyden työajan töitä. No, siihen täyteen työaikaan tuskin pystyn kun tämä 25 h/vko on jo aika raskas. Onneksi antoivat sen verran myöten, ettei tarvi hakea kuin kahta paikkaa/kk. En tosin tiedä haittaisiko se mitään vaikken mitään hakisi. Karenssin paukauttaisivat, mutta kun en minä sieltä muutenkaan mitään saa, niin ei kai sillä olisi väliä, vaikka olisi karenssissa.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tällaisena vitun vapaana taiteilijana sitä on aina ihmeissään näiden työnhakujen kanssa ja on tuurista kiinni, miten asiat ymmärretään siellä toisessa päässä. Viime aikoina on ymmärretty, mistä kiitos. Joskus ei ole ymmärretty, mistä keskisormea. Tulispa jo lottovoitto. Metätkin myyty.

Musiikkina Piece of Me by the American hard rock band Skid Row.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Työkkäri ilmoitti, etten ole täyttänyt työnhakuvelvollisuutta, joten työmarkkinatukea ei taida tulla ihan lähiaikoina. Lievästi vituttaa, sillä olen jo työvoimapoliittisessa koulutuksessa. Noh, toimeentulotukea pitää sitten hakea taas kerran.
Tuo lihavoitu tekstinosa saa multa jotenkin karvat pystyyn... työvoima, politiikka ja koulutus... kätkee sisäänsä nimettömän ja määräämättömän uhkan, joka luultavasti tuottaa aivopestyjä robotteja valtion salaisiin masentavan harmaisiin virastoihin. Pelottava termi kaiken kaikkiaan - onneksi oon jo eläkkeellä...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Työkkäri ilmoitti, etten ole täyttänyt työnhakuvelvollisuutta, joten työmarkkinatukea ei taida tulla ihan lähiaikoina.
Olen siinä uskossa että työvoimakoulutuksen aikana maksetaan aina työttömyysetuutta.

Voit saada työvoimakoulutukseen osallistumisen aikana sitä työttömyysetuutta mihin sinulla on oikeus työttömänä ollessa mahdollisine korotuksineen ja kulukorvauksen. Esimerkiksi korvaukseton määräaika (eli karenssi) tai työssäolovelvoite ei estä työttömyysetuuden saamista työvoimakoulutukseen osallistumisen aikana.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Työvoimapoliittinen kastike?
No, on kai se tuo palkkatukityökin tietynlainen työvoimapoliittinen toimenpide. Tosin olen nyt lomalla kun täytyy pitää nuo lomapäivät ennen kuin sopimus loppuu. Työpaikalla odottanee uusi lappu puoleksi vuodeksi kunhan sinne maanantaina menen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, on kai se tuo palkkatukityökin tietynlainen työvoimapoliittinen toimenpide. Tosin olen nyt lomalla kun täytyy pitää nuo lomapäivät ennen kuin sopimus loppuu. Työpaikalla odottanee uusi lappu puoleksi vuodeksi kunhan sinne maanantaina menen.
OK, juu - tuo mainittu kastike jäi vain vähän mietityttämään, mutta pantakoot se minun rajoittuneisuuteni piikkiin, ei mopolla mahottomiin...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä te yleensä säilytätte vaatteita? Jossain vaatekaapissa vai. Mä nykyään tuolla rappukäytävässä. Tossa yks kerros alempana. Tai vois niitä ylempänäkin säilöä. Ei muistikuvia kotimatkasta. Tänään joskus kahdentoista aikaan lähdin kotoa verkkareissa kun farkkuja ei löytynyt. Oon sit vissiin riisunut itseni alastomaksi tuolla. Niin ja kämpän ovi oli yöllä auki kun heräsin, mutta silloin en vielä etsinyt vaatteita.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olisi taas yhdet ilmaisen viinan bileet. En tälläkään kertaa osallistu.

Pirjo ja Petter vielä yritti tuossa viimeisiä houkutuksia, mutta himaan tie miehen vie.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Västäräkki nähty pihassa.
Krookukset alkaa kukkimaan meidänkin pihassa (liite).
 

Liitteet

  • IMG_20230414_135709_HDR.jpg
    IMG_20230414_135709_HDR.jpg
    622,5 KB · kertaa luettu: 28

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Västäräkki nähty pihassa.
Krookukset alkaa kukkimaan meidänkin pihassa (liite).
Meillä on puolestaan näkynyt lokkeja reippaanlaisesti.

Yläkerrassa asuva vanhempi rouvashenkilö kasvattaa aina kesäisin ilmeisesti pelargonioita pihalla (oikeastaan parkkipaikalla) olevissa pienissä puulaatikoissa, jotka eittämättä tekevät ympäristöstä viihtyisämmän. Vielä hän ei ole ehtinyt niitä kylvämään, mutta eiköhän tuo kevään merkki tapahdu viimeistään ensi viikolla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihminen, kun elää elämässään aika monta elämää, niin on uskomatonta ajatella, että olen kauan sitten tehnyt yhdessä jääkiekkopelissä yhdeksän maalia. Palokan Pakin voitimme 10-5.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sanotaan, että suomalainen mies ei juttele, muuta kuin kaljapäissään. Kyllä tuossa totuuden siemen saattaa ollakin, ainakin karjalan ulkopuolella? Poikkeuksena on kyllä se, että kalavesien äärellä tarinaa riittää loputtomiin tuiki tuntemattomienkin kanssa. Tänään tuli itse juteltua varmaan lähes tunti täysin ennalta tuntemattoman kanssa kalastajan kanssa. Käytiin Lappeen lähialueiden kalapaikat läpi ja kuinka uittaa perhoa juurikin sen kiven vierustasta virran reunaa pitkin. Ja missä olikaan se mehevä akanvirta, jossa siiat odottavat vesiperhosia... Esiteltiin omia otti perhoja... Toki oltiin molemmat puheliaita Lappeelaisia. Vaikka Imatra ei kovin kaukana ole, mutta hieman erilaisia ovat he. Kyllä heidät erottaa Lappeelaisista kohtuu helposti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Seuraan erästä Kroatiassa järjestettävää urheilukilpailua ja tekisi mieli kirjoittaa livechattiin I LOVE SERBIA. Ei muuta tällä kertaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Krepo Minä kyllä juttelen kovin helposti kenen tahansa kanssa selvinpäin, jos tulee semmoinen tunne, että pitää puhua. Silloin pitää vain puhua, vaikka vastustajaa hämääkin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@Krepo Minä kyllä juttelen kovin helposti kenen tahansa kanssa selvinpäin, jos tulee semmoinen tunne, että pitää puhua. Silloin pitää vain puhua, vaikka vastustajaa hämääkin.
Mie oon aina ounastellutkin, että jotain sukujuurta siulla on pakko olla karjasta, koska ethän muuten olisi tuollainen höpöttäjä. Eihän sinulta saa sanansijaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös