Alkon kassassa?Missä minun vappusatanen on
Miestensuojeluvaltuutettua ei liene olemassa. Ehkä tasa-arvovaltuutettu hoitaisi asiasi?Pojan kanssa ihan rauhassa katseltiin ja kuunneltiin Arch enemyä, kunnes nais osasto saapui paikalle. Kuulemma tämä ei ole hevidisko ja pakottivat kuuntelemaan Benjaminia ota mut kappaletta. Mihin suojeluvaltuutettuun olen yhteydessä?
Tää ilta eikun pahenee.. Tultiin baariin. Unohdin lompakon kotia... Nyt piti nöyristellä, että rouva maksaisi yhteiseltä tililtä fisut ja oluet miulle ja pojalle. Painajaismainen tilanne.Pojan kanssa ihan rauhassa katseltiin ja kuunneltiin Arch enemyä, kunnes nais osasto saapui paikalle. Kuulemma tämä ei ole hevidisko ja pakottivat kuuntelemaan Benjaminia ota mut kappaletta. Mihin suojeluvaltuutettuun olen yhteydessä?
Mitä olette mieltä, onko halvahkoa tahatonta huumoria vai oikeasti ihan koskettava kappale? Minusta ihan oikea biisi esittäjän taustasta huolimatta. Eihän huumorimiehet oikeasti pelkkiä pellejä ole. Huumorin takaakin voi löytyä jotain selittämätöntä.
Aloitin The Walking Deadin alusta. Työmaa.
VilleGalle on pelaajien kaveri ja silloin 2016 junnukisoissa pelanneillle (tuolloinhan se otettiin käyttöön) varmasti hyvin merkityksellinen artistikin. Minusta ko. kappale on jo aikansa elänyt ja ihan tolkuttoman aneeminen.Tsiigailin eilisen Suomen pelin maalikoosteen ja pakko ihmetellä, miksi tuosta "aina kun mä lämmääään" -biisistä on tullut joku pysyvä maalibiisi Suomelle.
En ihan ymmärrä tätä naisjääkiekkoilun pakotusta, mitä tuntuu tulevan joka tuutista. Että mikä juoni tässä on oikein taustalla, kun eihän nuo pelaajat ja mitkään joukkueetkaan ole kellekään tuttuja. Mutta tuntuu siltä, että tässä väkisin pientä ihmistä yritetään pakottaa seuraamaan naisten jääkiekkoa ja ehkä jopa pitämään siitä! Silloin kun olin nuori, niin jos nainen halusi pelata jotain jääurheilujoukkuepeliä, niin sitä varten kehitettiin ringette. Harva kyllä halusi, koska jokin kaunoluistelu onkin feminiinisempi ja täten naisille sopivampi laji.
Ymmärrän jos nainen pelaa pesäpalloa, vesipalloa, jalkapalloa tai lentopalloa, mutta naisjääkiekkoilua en oikein tajua. Siinä on niin paljon varusteita ja suojia päällä, että joutuu käyttämään kaiken energiansa ja mielikuvituksena pohtiessaan, miltä kysyinen jääkiekkoileva neitokainen näyttäisi ilman noita varusteita päällään! Niin tämä sotii mielestäni kaikkea sitä vastaan, minkä vuoksi on aikoinaan keksitty naisurheilu.
Olen siis tässä vain tarjoamassa näkökulmaa, enkä vielä kieltämässä naisten jääkiekon peluuta. Hämmästelen vain tätä pakotusta ja se aiheutti tällaisen purkautumisen.
@OopiYmmärrän jos nainen pelaa pesäpalloa, vesipalloa, jalkapalloa tai lentopalloa, mutta naisjääkiekkoilua en oikein tajua. Siinä on niin paljon varusteita ja suojia päällä, että joutuu käyttämään kaiken energiansa ja mielikuvituksena pohtiessaan, miltä kysyinen jääkiekkoileva neitokainen näyttäisi ilman noita varusteita päällään! Niin tämä sotii mielestäni kaikkea sitä vastaan, minkä vuoksi on aikoinaan keksitty naisurheilu.
Kolmas kausi lopuillaan. Nyt on semmoinen meininki, että en muista pätkääkään näistä jaksoista.Oh Lord.
Kolmas kausi lopuillaan. Nyt on semmoinen meininki, että en muista pätkääkään näistä jaksoista.
En ihan ymmärrä tätä naisjääkiekkoilun pakotusta, mitä tuntuu tulevan joka tuutista. Että mikä juoni tässä on oikein taustalla, kun eihän nuo pelaajat ja mitkään joukkueetkaan ole kellekään tuttuja. Mutta tuntuu siltä, että tässä väkisin pientä ihmistä yritetään pakottaa seuraamaan naisten jääkiekkoa ja ehkä jopa pitämään siitä! Silloin kun olin nuori, niin jos nainen halusi pelata jotain jääurheilujoukkuepeliä, niin sitä varten kehitettiin ringette. Harva kyllä halusi, koska jokin kaunoluistelu onkin feminiinisempi ja täten naisille sopivampi laji.
Ymmärrän jos nainen pelaa pesäpalloa, vesipalloa, jalkapalloa tai lentopalloa, mutta naisjääkiekkoilua en oikein tajua. Siinä on niin paljon varusteita ja suojia päällä, että joutuu käyttämään kaiken energiansa ja mielikuvituksena pohtiessaan, miltä kysyinen jääkiekkoileva neitokainen näyttäisi ilman noita varusteita päällään! Niin tämä sotii mielestäni kaikkea sitä vastaan, minkä vuoksi on aikoinaan keksitty naisurheilu.
Olen siis tässä vain tarjoamassa näkökulmaa, enkä vielä kieltämässä naisten jääkiekon peluuta. Hämmästelen vain tätä pakotusta ja se aiheutti tällaisen purkautumisen.