Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 383 704
  • 66 968

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tyttären muutto hoidettu. Näin ne on molemmat lapset saateltu maailmalle ja elämän suurin urakka saatu tietyllä tapaa päätökseensä. Mahtaapi olla erikoista, kun nyt koko talo miun, rouvan, kanin ja kissan käytössä.
Onnea @Krepo !
Tuli pieneksi aikaa melkoinen ahaa-elämys, kun kuvittelin sinun tarkoittavan itselläsi kania ja rouvallasi kissaa... vai menikö se sittenkään ihan pieleen....
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Melko nuorena tämä vapaus lapsista kotinurkista sitten koitti, kun olen vasta 42 vuotta nuori. Tuli lapset tehtyä melko varhaisessa vaiheessa kyllä. Kovin on kyllä nyt tilaa talossa temmeltää.

Tuli tehtyä lohikeittoa eilen pilkkimästäni kirjolohesta, niin piti heti sitten kutsua poika syömään, jottei liian yksinäiseksi elo käy.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Melko nuorena tämä vapaus lapsista kotinurkista sitten koitti, kun olen vasta 42 vuotta nuori. Tuli lapset tehtyä melko varhaisessa vaiheessa kyllä. Kovin on kyllä nyt tilaa talossa temmeltää.

Tuli tehtyä lohikeittoa eilen pilkkimästäni kirjolohesta, niin piti heti sitten kutsua poika syömään, jottei liian yksinäiseksi elo käy.
Niin se aika menee. Kymmenisen vuottahan tässä ollaan jo kahdestaan ihmetelty ja aluksihan se tuntui aika oudolta. Tosin muutamana ensimmäisenä vuotena tuli välillä niitä tuttuja pyyntöjä "tarviisin vähän rahaa ja uuden tietokoneen tms.".

Nopeasti tähän kuitenkin tottui ja mukavahan se on ollut kauempaa seurata, kun ovat päässeet hyvin eteenpäin elämässään ja on jo kaksi lapsenlastakin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Miksi muuten nykyjunnut puhuvat, että joivat lavallisen eeässää? Ei kai kukaan jaksa niin montaa tölkkiä?

Omassa nuoruudessa se oli 24-pack. Laatikko. Loora.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos joku keksii katujen hiekoitukselle jonkun luontoystävällisen "itsestäänhajoavan" korvaavan vaihtoehdon, niin hän nousee suoraan kaikkien aikojen suurimmat henkilöt rankingissa TOP5:n joukkoon.
Koiranpaska.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ja sitä ennen oli kori.

Aivan totta. Omasta nuoruudesta jo aikaa, niin unohtui. Mäyräkoira legendaarinen myös, kuten em. kori.

Kuinka kätevä kaljakoppa olikaan! Pullonavaajana ja istuimena mm.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuinka kätevä kaljakoppa olikaan!
Kyllä se varmaan olisi ollut tosi kätevä mutta veljeni halusi ystävänsä kanssa korillisen kaljaa ilman koria vanhojenpäivän jatkoille. Siellä ne 24(?) kaljapulloa iloisesti kilisi muovikasseissa Unon takakontissa kun kuskasin mummoa ja äitiä katsomaan veljen tansseja. En tiedä tajusiko äiti mikä siellä selän takana kilisi... Sanoin veljelle että se oli vika (ja eka) kerta kun ostin korillisen kaljaa ilman koria. Ja en ole vielä sanojani tuossa syönyt...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onpa ollut hyvä keksintö alkaa käyttämään tavallisen maidon sijaan laktoositonta maitoa. Laktoositon maito on varmaan kyllä hieman kalliimpaa mutta tavallinen maito ehti minun yhden hengen taloudessa usein pilaantumaan ennen kuin ehdin käyttämään litran purkin loppuun. Käytän maitoa kuitenkin sen verran vähän.

Mutta koska minulla kuitenkin on päivittäistäkin käyttöä maidolle koska sitä menee muun muassa kahviin niin maitoa pitää olla. Hyvä ratkaisu on ollut ruveta käyttämään laktoositonta maitoa. En tiedä miksi näin on mutta laktoositon maito säilyy pidempään. Ja yleensä ehdinkin kuluttamaan laktoositonta maitoa litran purkin verran loppuun ennen kuin maito pilaantuu.

Ja eilen söin Klubitalolla ruokana sellaista ruokaa jota harvemmin syön ja jota en varmaan koskaan ole itse tehnyt. Mielikuvat kyseisestä ruoasta eivät olleet järin hyvät koska siitä on saanut kuulla paljonkin huonoja arvosteluita ja ikimuistoisena HPK:n mestaruuskeväänä vuonna 2019 ruoka leimattiin sitkeäksi. Mutta olipas sitten kuitenkin mukava juttu kun ruokaa söi että se olikin todella hyvää eikä yhtään sitkeää. Eli kirjoitan nyt tillilihasta.

Eilen lounas Klubitalolla oli 70-luvun teeman mukainen. Lisäksi soitettiin 70-luvun musiikkia ja käytiin samalla teemalla tietokilpailu. Ruokana oli sitten tillilihaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitkä hiton suomiräppi-iltamat täällä on, ja kaiutin suoraan korvan juuressa. Oonks mä nyt scenessä, pitääks laittaa lippis vinoon. Tässähän nuorentuu hetkessä 20 vuotta. Ei hitto mä isken akan täältä ai niin en oo hetkeen käynyt pesulla. No en mitään pikkutarkkaa nipottajaa etsikään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisikohan Suikkanen Pelicansin finaalipaikan kunniaksi vihdoin paljastaa, että onko hän koskaan polkenut polkupyörää tässä rakennuksessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös