Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hah, Tappara ja Ilves joutuu aloittamaan vieraissa kun Tuiskun Antti vetää Tampereella (Areenan täyteen). Eli tänään lähtee välierät käyntiin Lahess... Nyt vaan kunnon taistelua meidän linnut ettei Ilves raatele kunnolla!
Parhaimmat myyntipäivät peleille pe ja la. Niemeläkään ei haitannut :) Tsemppiä peleihin, tästä se alkaa!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kiitos @Krepo symppauksesta. Luin myös, että olitte itärannikolla lomailemassa. Mä en tiedä nähdäänkö joskus vai ei. Luultavasti ei koska en osaa käyttää smliigansivuja tai sos-mediaa. Jatkista tää ukko osaa. Mulla vaikea hetki elämässäni - viimeiset puol vuotta. Olet varmasti kiva ihminen livenäkin.
Tuli oltua juu. Ei tuo Alicanten seutu suuremmin säväyttänyt. Fugeen tekisi kovasti mieli taasen. Harvinaista meille, mutta tällä hetkellä ei ole edes lentoja Malagaan ostettuna, eikä edes ihan lähiaikojen suunnitelmissa. Marraskuussa pitäisi viettää 3 viikkoa Thaimaan viidakossa, johon palaa aikalailla tämän vuoden lomat. Kesällä toki lapinreissu tuloillaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voisi oma vaimo ottaa tuon vittuiluna,
Isäni osti aikoinaan äidilleni ns. varsi-imurin lahjaksi. Taisi olla vielä äitienpäivälahjaksi. Äitini ihastui ikihyvästi laitteeseen jolla voi kepoisasti imuroida monta kertaa päivässä kun jossa näkyy roskia. Nyt taitaa olla neljäs laite menossa heidän taloudessaan.

Äitini nyt on sellainen nysvääjä tuon siivouksen kanssa että tuollainen nysväri sopisi hänelle esim. rakojen ja hanan reunojen putsaukseen. Pitää tietenkin kylkeen ostaa jotain kivaa kuten raaputusarpoja, kuivattuja aprikooseja ja kukkia.
 

Glove

Jäsen
Isäni osti aikoinaan äidilleni ns. varsi-imurin lahjaksi. Taisi olla vielä äitienpäivälahjaksi. Äitini ihastui ikihyvästi laitteeseen jolla voi kepoisasti imuroida monta kertaa päivässä kun jossa näkyy roskia. Nyt taitaa olla neljäs laite menossa heidän taloudessaan.

Äitini nyt on sellainen nysvääjä tuon siivouksen kanssa että tuollainen nysväri sopisi hänelle esim. rakojen ja hanan reunojen putsaukseen. Pitää tietenkin kylkeen ostaa jotain kivaa kuten raaputusarpoja, kuivattuja aprikooseja ja kukkia.
Raaputusarvat kannattaa ostaa itselle ihan sen takia jos niissä sattuu olemaan voitto. Exän eno onnistui ostamaan tyttärelleen 100000 € arvan joululahjaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli oltua juu. Ei tuo Alicanten seutu suuremmin säväyttänyt. Fugeen tekisi kovasti mieli taasen. Harvinaista meille, mutta tällä hetkellä ei ole edes lentoja Malagaan ostettuna
Olin Benidormissa neljä viikkoa maalis- huhtikuussa 1998. Muistan hotellin nimenkin: La Mar. Siitä meren rannalta lähdin lenkille monena aamuna tasan kello 8.00.00. 27 treenipäivää ja 398 km juoksua. En ryypännyt ollenkaan, viimeisenä iltana vähän maistelin. Oli varmaan aika erilainen loma mitä yleensä sillä seudulla ihmisillä on. Härkätaistelua kävin katsomassa, silloin ei vielä sellaista moralisoitu eikä paljoa ajateltu moisia.

Malagassa kävin joulukuussa 2018. Se oli kyllä yllättävän mukava mesta. Ei niinkään turistirysäfiilistä tullut siellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas. Autoni vaihdekeppi on jumittunut kun moottori on käynnissä. Kun auto ei ole käynnissä niin toimii ihan normaalisti, mutta virrat kun lyö päälle niin ainoa vaihde mikä menee silmään on pakki. Vaikuttaa hyvältä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onks sul röökii, tarviitko partateriä. On tää Kallio vaan jännä paikka ensiminuuteista lähtien.
Silti kovin oli Turussa Dynamon kulmat, kun maalaispoika alkoi siellä ensimmäisen kerran ysärin loppupuolella pyöriä.

-Haluuks ostaa heroiinia? Köh köh köh!

Vastasin, että kiitos, en käytä kyseistä tuotetta.
 
Ranet, ranut, tikkupotut, ranskikset. Noi tökkäs itellä tosi pahasti joku aika sitten ja sen ansiosta on tullut otettua erilaisia lisukkeita ravintoloissa eikä niitä ainaisia kebab ranskalaisilla tai burgeri ranskalaisilla. Muunmuassa kebab salaatilla, paistetuilla kasviksilla tai iskender on todella paljon parempi setti kuin ranskiksilla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Huikea fiilis karhupuistossa kun odotetaan Sannaa. Kai täällä 50 ihmistä on.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jahas. Autoni vaihdekeppi on jumittunut kun moottori on käynnissä. Kun auto ei ole käynnissä niin toimii ihan normaalisti, mutta virrat kun lyö päälle niin ainoa vaihde mikä menee silmään on pakki. Vaikuttaa hyvältä.

Katoppas jarru- ja kytkinnesteet. Lisää tarvittaessa.
 

Glove

Jäsen
Ranet, ranut, tikkupotut, ranskikset. Noi tökkäs itellä tosi pahasti joku aika sitten ja sen ansiosta on tullut otettua erilaisia lisukkeita ravintoloissa eikä niitä ainaisia kebab ranskalaisilla tai burgeri ranskalaisilla. Muunmuassa kebab salaatilla, paistetuilla kasviksilla tai iskender on todella paljon parempi setti kuin ranskiksilla.
Ainoa ruoka mihin ranskalaiset sopii hyvin on perinteiset makkaraperunat. Kebabbia en ole tainnut koskaan syödä ranskalaisten kanssa, yleensä syön salaatilla tai sitten otan rullakebun. Eikä se huono olen riisinkään kanssa. Iskender ei oikein iske.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Silti kovin oli Turussa Dynamon kulmat, kun maalaispoika alkoi siellä ensimmäisen kerran ysärin loppupuolella pyöriä.

-Haluuks ostaa heroiinia? Köh köh köh!

Vastasin, että kiitos, en käytä kyseistä tuotetta.
Tapahtui 70-luvulla Asematunnelissa:
- Hei kundi, pistä yks' rööki!
- Mä en polta...
- No, pist' sitte pari lanttii, kato.
- Mä en käytä...
- Kato, kato... Kundi rupee vittuilee.. Haluutsä turpiin!
- Kiitos, mulla on jo... <juoksuaskelia>
Takaa kuuluu:
- Saatanan, vitun mulkku... oota ku tuut vastaan...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikä minussa on vikana, kun olen KooKoon putoamisen jälkeen katsonut enemmän SHL:ää ja Mestistä?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli vastaan eka kerta kun joku suuttui HIFK huivistani vaikka minulla on SaiPa paita. Oli pakko lähteä pois ja vaihtaa baaria kun alkoi käymään käytös aika agressiivisen oloiseksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei mikään, SHL pelit on hyvää lätkää. Mestistä en ole katsonut niin en tiedä onko se hyvää.
SHL:hän on ihan hemmetin hyvää lätkää. Tutustuin siihen 2000-luvun alussa, kun katsoin Frölundan ja Färjestadin finaalikapinoita. Siitä lähtien olen seurannut sitä vaihtelevasti, mutta yleensä aina pleijarivaiheessa. Toki seuraaminen noudattelee vähän sitä, miten Frölundalla menee, mutta pleijareita katson joka tapauksessa. Kunniamaininta pitää antaa Luulajalle, karvaita tappioita ovat kärsineet, mutta kotipeleissä on ihan loistava meininki, näkyy Suomeen saakka.

Mestistä olen katsellut nyt taas satunnaisesti muutaman kauden, kun Ketterällä menee mukavasti. Parhaimmillaan hemmetin viihdyttävää lätkää. Hyökätään reippaasti, eikä kaikki ole niin tarkkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kevään merkkejä...?
Saint Paulia alkaa kukkia (ks. liite).
Ja miehen kaveri tuo moottoripyöränsä pieneen huoltoon&korjaukseen meidän talliin.
 

Liitteet

  • IMG_20230401_105524_HDR.jpg
    IMG_20230401_105524_HDR.jpg
    812,2 KB · kertaa luettu: 53

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hankala jutella näiden kanssa kun ei ole yhteistä kieltä. Mutta meno on ihan mahtavaa. Ja juttelukin siis onnistuu kun olen onneksi tarpeeksi humalassa kuten kaikki muutkin. Ukrainalaisten bileissä siis olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös