Mikäs se saksalainen näyttelijä olikaan joka aina saa näytellä natsiuoseeria kaikissa elokuvissa... Götz Otto taitaa olla nimi. Siinä on kaveri joka univormun päälle vetäessään näyttää enemmän natsilta kuin kukaan aito natsi koskaan näytti.SS-joukoissa taistelleen Max Wünschen naama oli kyllä suunniteltu jossain natsien arjalaisgeenilabrassa.
Juu ja näytteli toki myös Jameksi-elokuvassa Huominen ei koskaan kuole saksalaista goonia nimeltä Stamper. Oli aikalailla tehty siihenkin rooliin.Mikäs se saksalainen näyttelijä olikaan joka aina saa näytellä natsiuoseeria kaikissa elokuvissa... Götz Otto taitaa olla nimi. Siinä on kaveri joka univormun päälle vetäessään näyttää enemmän natsilta kuin kukaan aito natsi koskaan näytti.
Minulla oli tapana kulkea Lahden torilta Paavolaan kaupoille bussilla. Matkaa on sellaiset 900 m. Ja matka oli kaksi pysäkin väliä. Minulla oli kuukausikortti joten sinänsä matka ei maksanut oikeastaan mitään. Loppujen lopuksi olen varsin laiska ihminen.Mies matkustaa bussilla n.800m sitten jää pois. Tietysti tuohon 800m matkaan kuuluu yksi isompi ylämäki. Mutta luulis että tuon nyt mielellään kävelisi ihan kuntoilun takia. Ei tulisi itselle edes mieleen että maksaisin 2e noin lyhyestä matkasta
Itse aina oudoksunut, kun ihmiset seisoo rullaportaissa, viimeiseen pariin vuoteen en ole oudoksunut asiaa, sillä oma polvi ei nykyisin portaista tykkää. Tosin suurin osa rullaportaissa seisojista on vaan laiskoja.Pikkaisen on naurattanut tämä yksi työmatkalainen. Aikuinen mies joka hyppää joka aamu tähän samaan bussiin millä itse kuljen. Mies matkustaa bussilla n.800m sitten jää pois. Tietysti tuohon 800m matkaan kuuluu yksi isompi ylämäki. Mutta luulis että tuon nyt mielellään kävelisi ihan kuntoilun takia. Ei tulisi itselle edes mieleen että maksaisin 2e noin lyhyestä matkasta kun kävelisin tuon muutamassa minuutissa nauttien ulkoilmasta samalla. Jokainen vetää omalla tyylillään ja siihen jokaisella on tietysti oikeus. Vähän vain huvittavaa matkustaa julkisilla noin lyhyt matka jonka voisi helposti kävellä.
Elämä on lyhyt. Pitää tarttua hetkeen ja nauttia ilmaisesta kyydistä kun sellainen osuu kohdalle.Itse aina oudoksunut, kun ihmiset seisoo rullaportaissa, viimeiseen pariin vuoteen en ole oudoksunut asiaa, sillä oma polvi ei nykyisin portaista tykkää. Tosin suurin osa rullaportaissa seisojista on vaan laiskoja.
Teillä etelän vetelillä on se sisäänrakennettu kiire joka paikkaan. Ottakaa rennosti.Itse aina oudoksunut, kun ihmiset seisoo rullaportaissa, viimeiseen pariin vuoteen en ole oudoksunut asiaa, sillä oma polvi ei nykyisin portaista tykkää. Tosin suurin osa rullaportaissa seisojista on vaan laiskoja.
Hyötyliikuntaa ei ole koskaan liikaa. Nykyään viruttaa, kun ei kykene rappusia kunnolla kävellä.Teillä etelän vetelillä on se sisäänrakennettu kiire joka paikkaan. Ottakaa rennosti.
Voisi oma vaimo ottaa tuon vittuiluna, joten jää tähän talouteen hankkimatta. Joutunee tyytymään kukkiin. Taas.Nyt mä keksin mitä ostan äidille äitienpäivälahjaksi... ;-)
SINI Nysväri on kapeiden kolojen ja rakosten puhdistamisen täsmäharja. Sillä voi puhdistaa hanojen ympärykset ja pesualtaitten pienet koloset. Nysväri käy myös tiski- ja pyykinpesukoneiden tiivisteiden puhdistamiseen. Nysväri on tarpeeksi pieni ja kapea, jotta sillä pääsee puhdistamaan kapeat koloset. Napakka harjas kestää kovankin jynssäämisen.
Nysväri
SINI Nysväri on kapeiden kolojen ja rakosten puhdistamisen täsmäharja. Sillä voi puhdistaa hanojen ympärykset ja pesualtaitten pienet koloset. Nysväri käy myös tiski- ja pyykinpesukoneiden tiivisteiden puhdistamiseen. Nysväri on tarpeeksi pieni ja kapea, jotta sillä pääsee puhdistamaan kapeat...sinituote.fi
Minä tyydyn yleensä merkkipäivinä antamaan pussillisen siemeniä.Voisi oma vaimo ottaa tuon vittuiluna, joten jää tähän talouteen hankkimatta. Joutunee tyytymään kukkiin. Taas.
MInun siemenetkään eivät kuulemma enää kelpaa. Neljä vahingonlaukausta ilmeisesti riittää.Minä tyydyn yleensä merkkipäivinä antamaan pussillisen siemeniä.
Parhaimmat myyntipäivät peleille pe ja la. Niemeläkään ei haitannut :) Tsemppiä peleihin, tästä se alkaa!Hah, Tappara ja Ilves joutuu aloittamaan vieraissa kun Tuiskun Antti vetää Tampereella (Areenan täyteen). Eli tänään lähtee välierät käyntiin Lahess... Nyt vaan kunnon taistelua meidän linnut ettei Ilves raatele kunnolla!
Tuli oltua juu. Ei tuo Alicanten seutu suuremmin säväyttänyt. Fugeen tekisi kovasti mieli taasen. Harvinaista meille, mutta tällä hetkellä ei ole edes lentoja Malagaan ostettuna, eikä edes ihan lähiaikojen suunnitelmissa. Marraskuussa pitäisi viettää 3 viikkoa Thaimaan viidakossa, johon palaa aikalailla tämän vuoden lomat. Kesällä toki lapinreissu tuloillaan.Kiitos @Krepo symppauksesta. Luin myös, että olitte itärannikolla lomailemassa. Mä en tiedä nähdäänkö joskus vai ei. Luultavasti ei koska en osaa käyttää smliigansivuja tai sos-mediaa. Jatkista tää ukko osaa. Mulla vaikea hetki elämässäni - viimeiset puol vuotta. Olet varmasti kiva ihminen livenäkin.
Isäni osti aikoinaan äidilleni ns. varsi-imurin lahjaksi. Taisi olla vielä äitienpäivälahjaksi. Äitini ihastui ikihyvästi laitteeseen jolla voi kepoisasti imuroida monta kertaa päivässä kun jossa näkyy roskia. Nyt taitaa olla neljäs laite menossa heidän taloudessaan.Voisi oma vaimo ottaa tuon vittuiluna,
Raaputusarvat kannattaa ostaa itselle ihan sen takia jos niissä sattuu olemaan voitto. Exän eno onnistui ostamaan tyttärelleen 100000 € arvan joululahjaksi.Isäni osti aikoinaan äidilleni ns. varsi-imurin lahjaksi. Taisi olla vielä äitienpäivälahjaksi. Äitini ihastui ikihyvästi laitteeseen jolla voi kepoisasti imuroida monta kertaa päivässä kun jossa näkyy roskia. Nyt taitaa olla neljäs laite menossa heidän taloudessaan.
Äitini nyt on sellainen nysvääjä tuon siivouksen kanssa että tuollainen nysväri sopisi hänelle esim. rakojen ja hanan reunojen putsaukseen. Pitää tietenkin kylkeen ostaa jotain kivaa kuten raaputusarpoja, kuivattuja aprikooseja ja kukkia.
Olin Benidormissa neljä viikkoa maalis- huhtikuussa 1998. Muistan hotellin nimenkin: La Mar. Siitä meren rannalta lähdin lenkille monena aamuna tasan kello 8.00.00. 27 treenipäivää ja 398 km juoksua. En ryypännyt ollenkaan, viimeisenä iltana vähän maistelin. Oli varmaan aika erilainen loma mitä yleensä sillä seudulla ihmisillä on. Härkätaistelua kävin katsomassa, silloin ei vielä sellaista moralisoitu eikä paljoa ajateltu moisia.Tuli oltua juu. Ei tuo Alicanten seutu suuremmin säväyttänyt. Fugeen tekisi kovasti mieli taasen. Harvinaista meille, mutta tällä hetkellä ei ole edes lentoja Malagaan ostettuna
Eipähän käy niin kuin Porsche manille.Jahas. Autoni vaihdekeppi on jumittunut kun moottori on käynnissä. Kun auto ei ole käynnissä niin toimii ihan normaalisti, mutta virrat kun lyö päälle niin ainoa vaihde mikä menee silmään on pakki. Vaikuttaa hyvältä.