Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 886
  • 68 363

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei tietysti poista vielä automaattisesti sitä vaihtoehtoa, että kilpailu / draftin yleistaso olisi muilta osin ollut kuin vuonna 2012. Tai 1995, kun Aki-Petteri varattiin numerolla 3.
Joo toki itekin heitin vastauksena vaan "Alexandre Daigle".

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuli eilen käytyä katsomassa ekaa kertaa kaveripariskunnan vauvaa. Samalla pyysivät kummiksi. Ei nyt tuon kaverin kanssa niin hirmu herkkiä asioita jutella, mutta tavallaan rivien välistä osasin lukea jotain kun tämä sanoi "Kyllähän jätkä oli kummiksi sellainen McDavid/Bedard -tason ykköspick".

Myönnän, olen otettu.
Onnittelut!
Kristillinen kasvatus on sitten vastuullasi.
Kovin kristillistä kasvatusta ei 3 kummilastani ole saaneet, ovat olleet mukana elämässä koko ajan siitä huolimatta.

Vanhin lähti yliopistoon, nuorin mennee luokioon. Välimalli tanssi vanhoja.
Oikein hyvin ovat pärjänneet, kummisedästään huolimatta. Toki toivon ja oletan minullakin on ollut positiivinen vaikutus.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onnittelut!
Kristillinen kasvatus on sitten vastuullasi.
Kovin kristillistä kasvatusta ei 3 kummilastani ole saaneet, ovat olleet mukana elämässä koko ajan siitä huolimatta.

Vanhin lähti yliopistoon, nuorin mennee luokioon. Välimalli tanssi vanhoja.
Oikein hyvin ovat pärjänneet, kummisedästään huolimatta. Toki toivon ja oletan minullakin on ollut positiivinen vaikutus.
Juu on minullakin kolme kummilasta ennestään. Vanhin on pian 17, toiseksi vanhin täyttää kohta 13 ja kolmantena reilut 2-vuotias. Ja nyt siis tämä nuorin tulokas on viisiviikkoinen. Kai sitä jotain on osannut oikein tehdä kun kummiksi pyydetään. Kivaahan se on.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mulle sanoo aina tutut ja sukulaiset, että "Oot niin Jason Bonsignore, että ei sinusta kummiksi ole."

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Muksusta asti olen kovasti pitänyt Star Warsista, ja juurikin siitä syystä olen jättänyt katsomatta kaksi viimeistä osaa Skywalker -saagasta. En pidä niitä osana kaanonia. Nyt sieltä näyttäis tulevan The Last Jedi telkkarista. Tämä taitaa olla se hetki kun se tulee (ainakin alku) katsottua.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Kyse oli siis kuntojumpasta.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Onhan se kun nuori mies katselee kun 16 naista availee simpukkaansa. En tiedä kuinka moni nainen katseli kun nuori mies availi haarojaan. Minä, tietenkään en... ;-)
Katsoa saa, muttei koskea... ainakaan ilman lupaa...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Katsominen on sallittua. Tuijottaminen… ei suotavaa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Muksusta asti olen kovasti pitänyt Star Warsista, ja juurikin siitä syystä olen jättänyt katsomatta kaksi viimeistä osaa Skywalker -saagasta. En pidä niitä osana kaanonia. Nyt sieltä näyttäis tulevan The Last Jedi telkkarista. Tämä taitaa olla se hetki kun se tulee (ainakin alku) katsottua.
Älä lähre shinne…

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on siis ystävänpäivä. Amerikkalaista hapatusta mutta silti...
Mukavaa Ystävänpäivää!

Liitteet

• IMG_20230203_113233_HDR~2.jpg
    IMG_20230203_113233_HDR~2.jpg
    285,5 KB · kertaa luettu: 59

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltasanomissa oli juttua pariskunnasta, joka aikoo ajaa sähköautolla Pohjoisnavalta Etelämantereelle. Ei varmaan ihan kirjaimellisesti, mutta kyllä siitä tulee vahvat Kummeli-mielikuvat.

Silvennoinen ja Kahilainen selittämässä: "Etelämantereella on usein hyvin liukasta, joten vaihdamme kitkat alle jo Tulimaan puolella ennen kuin ajamme lossiin."

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hampaasta lohkesi palanen. Ei mikään iso. Itse asiassa neljä hammasta on vähän isommin murtunut, mutta ajattelin odottaa viidettä ennen kuin varaan ajan hammaslääkärille. Ei viitsisi pienistä valitella. Ja tietty aina on se 10+ reikääkin.

Glove

Jäsen
Tyttö lähti Vantaan koulujen hiihtokisoihin. Ei ole varmaan hiihtänyt kertaakaan tänä talvena, mutta saapahan olla päivän pois koulusta. Fiksu likka.
Joo tätä tuli itsekin tehtyä aina kun se oli mahdollista. Pelasin jopa lukion koripallojoukkueessa, vaikka tällainen 174 cm pätkä olenkin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika mitäänsanomaton päivä, mutta pääsin sentään näkemään suosikkikuskini tänään matkatessani Tikkurilasta kotio päin. Hän on Savonlinjoilla ajeleva virolainen blondi, joka on suunnilleen 30 - 35 -vuotias ja persoonallisella tavalla viehkeä. Kyllä kelpaisi tuohon viereen.

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hampaasta lohkesi palanen. Ei mikään iso. Itse asiassa neljä hammasta on vähän isommin murtunut, mutta ajattelin odottaa viidettä ennen kuin varaan ajan hammaslääkärille. Ei viitsisi pienistä valitella. Ja tietty aina on se 10+ reikääkin.
Samat fiilikset. Tonneja mennyt kaakeleihin mutta legot murenee itsestään. Seuraavaksi revitään pari pois.
Hampaat pesen aamuin illoin, enkä syö karkkia.

Glove

Jäsen
Mä kävin suunnistamassa koulujen välisissä. Parhaat ohitti mut joka rastin välillä ja hävisin silti vartin.
Hyvin suoriuduttu. Tuli tästä mieleen semmoinen kerta, jolloin oli pakko osallistua. Nimittäin aliupseerikoulun hiihtokilpailut. Tokihan minä olin jo silloin kunnanmestari hiihdossa sarjassa pojat 6 v ja matka 400 m. Mutta tuohon AUKin kilpailuun. SIjoituin muistaakseni sijalle 273, osallistujia taisi olla noin 300. Ei se silloin luista kun ei tahdo. Ei meillä oikein koko linjaa ko. kisa kiinnostanut, tykistöhän kulkee autolla eikä suksilla.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Intissä oli suunnistusta, ainakin kerran, ehkä muutamankin, en nyt muista. Mutta mulle oli etua kun tunsin ne maastot jo lapsuudesta. Hiihtoa oli mun aikaan vaan kerran ja silloin oli jotain ongelmia niiden suksien ja siteiden kanssa. Jätin ne sitten siihen ja menin yksin takaisin tupaan pötköttelee. Ei kukaan sanonut myöhemmin mitään, paitsi ehkä tupakaverit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy