Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 072
  • 66 858

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli nyt kotona puhetta kielistä. Lapset sanoivat että puhuivat huomaamattaan keskenään englantia joku 5h ennen kuin minä tulin kotiin. Totesin ettei minua haittaa, äitiänne voi haitata kun ei ymmärrä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Yhteensä noin tunnin verran olis kuvattuna nukkuvaa/pesevää/kehräävää kissaa. Teen niistä asmr -videon ja räjäytän skenen pankin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
Kuulin kaverilta, että Teuvo Loman oli ollut joskus 2005 esittämässä Jokerien pikkujouluissa "Helsinki City Boy"-biisin. Porukka oli toivonut encorea, mihin Teuvo oli tokaissut, että "ei mulla oo ku tää yks biisi" (vaikka olihan siellä mm. se "cover"-versio Carriesta). "Ei se haittaa, vedä se uudestaan", oli kuulunut vastaus.

Ja niin Teuvo oli sitten vetänyt "Helsinki City Boyn" jonkun 10 kertaa putkeen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
Ja tapasit minun kaverin siellä, joka on baarin kyyppari, vaan oli eilen vapaalla ja laittoi kyseisen viisun soimaan ja tällä kertaa kummankaan ei tarvinnut maksaa sitä tuhatta euroa, joka vaaditaan, jos pyydetään tuon tyylistä musiikkia.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Yhteensä noin tunnin verran olis kuvattuna nukkuvaa/pesevää/kehräävää kissaa. Teen niistä asmr -videon ja räjäytän skenen pankin.
No, kyllä näistäkin saisi tuntitolkulla "nukkuvaa" kuvaa tai videota...
 

Liitteet

  • Unessa.jpg
    Unessa.jpg
    674,3 KB · kertaa luettu: 71

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tunnin päästä tulisi taas yksi matsi korruptiokisoja. Toisena vaihtoehtona olisi oikea elokuvataiteen klassikko, Emmanuelle 2. Vaikea valinta, vaikea valinta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitkästä aikaa Kuopion yöelämässä. Joku jonne kyselee missä olen töissä. Sanoin että Trevor Philips Industriesilla. Jonne kysyi että et ole Philipsillä? En niin. Trevor Philips Industries.

@CuJo#31
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitkästä aikaa Kuopion yöelämässä. Joku jonne kyselee missä olen töissä. Sanoin että Trevor Philips Industriesilla. Jonne kysyi että et ole Philipsillä? En niin. Trevor Philips Industries.

@CuJo#31
Ookko koskaan heränny pomos viärestä kauheessa darrassa ja kukkamekossa...?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitkästä aikaa Kuopion yöelämässä. Joku jonne kyselee missä olen töissä. Sanoin että Trevor Philips Industriesilla. Jonne kysyi että et ole Philipsillä? En niin. Trevor Philips Industries.

@CuJo#31
luin ensin et olet Trevor Philips Enterprisen porukkaa, mut se olikin Industries. Huh.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

444

Jäsen
Kuulin kaverilta, että Teuvo Loman oli ollut joskus 2005 esittämässä Jokerien pikkujouluissa "Helsinki City Boy"-biisin. Porukka oli toivonut encorea, mihin Teuvo oli tokaissut, että "ei mulla oo ku tää yks biisi" (vaikka olihan siellä mm. se "cover"-versio Carriesta). "Ei se haittaa, vedä se uudestaan", oli kuulunut vastaus.

Ja niin Teuvo oli sitten vetänyt "Helsinki City Boyn" jonkun 10 kertaa putkeen.
Meillä oli joskus jonkun aiemman duunipaikan jossain tsembaloissa esiintymässä Haddaway. Siis se joku tyyppi jolla on tasan yksi biisi jostain sadan vuoden takaa ja sen voimin varmaan edelleen kiertää maailmaa. Ei ollut mikään huikea suksee, kun jengi ei päässyt mitenkään tunnelmaan mukaan, kun ei tunnistanut edes niitä väsyneitä covereita, joita kaiffari veti. Niinpä samainen ”what is love” kuultiin vähintään kolmesti lyhyen keikan aikana. Poistuin niistä bileistä aika nopeasti viimeistään siinä vaiheessa, kun duunikaveri alkoi kiehnätä ympärillä ja ehdotella kaikenlaista. Yksin poistuin. Nykyään ei enää ehdotella, missään. Pisti vituttamaan. Kiitti vaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aijai Stigan pöytälätkä Suomi-Ruotsi kirppikseltä viidellätoista eurolla. Kiitos.

Jossain vaiheessa päivitetään pelaajat Liigajoukkueiksi, kun noita ollaan ainakin joskus myyty. Toisaalta voisi myös näyttää Ruotsille oranssia maalia ja maalata Suomi vaikka turkoosiksi Pelicansin tapaan. Hyvä kännipeli.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Heräsin tietokonetuolille sammahtaneena ja uuni ollut näemmä koko yön päällä. Onneksi sinne ei ollut eksynyt mitään ruokaa. Voisi olla melkomoisen hyvät smellit kämpässä nyt mutta onni onnettomuudessa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kunnon hooceebruins-tips: Jos et millään jaksa vaihtaa kitaroihin kieliä, niin äänitä vain kolmen soinnun punkkia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joskus uuden vuoden lupauksia tehdessä olen miettinyt että voisi olla hyvä lupaus olla pelaamatta rahapelejä alkavan vuoden ajan. Se on tuntunut kuitenkin niin isolta lupaukselta että en ole sitä luvannut. Sen verran syvissä vesissä olen kuitenkin minäkin ollut tuon pelaamisen kanssa että vuosi pelaamatta on tuntunut liian mahdottomalta ajatukselta.

Tietenkin olisi hienoa jos kykenisin olemaan pelaamatta niinkin pitkän ajan mutta parempi mennä eteenpäin pienemmin stepein. No, nyt on kuitenkin sellainen tilanne että olen pystynyt olemaan jo yli vuodenkin pelaamatta rahapelejä. Kun en ole mitään tarkkaa kirjaa pitänyt näistä niin muistin että vuosi ilman pelejä tulisi vasta nyt täyteen mutta Facebookin mukaan nyt tulee jo täyteen vuosi ja kuukausi ilman pelejä.

Tuntuu perkeleen hyvältä että olen pystynyt olemaan pelaamatta noin pitkän ajan. Onhan sitä toki haaveillut että voisipa olla vaikka vuoden pelaamatta mutta se on ollut vain haave. Kunnes nyt siitä tuli totta.

Viimeisimmät kuukaudet ilman pelejä on sujunut jo aika helpostikin. Varmasti vuosi sitten vaati enemmän sitä tahtoa pistää pelikierre poikki mutta viimeisimmät kuukaudet on olleet aika kivuttomia. Ja toivottavasti elämä ilman pelejä vain jatkuu sillä peleistä seuraa niin paljon paskaa elämään ettei sellaista oikein toivoisi taas tulevan.

Mutta hyvä minä, niin varmasti voi todeta. Yli vuosi pelaamatta rahapelejä. Se on hieno juttu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vielä on olemassa Suomessa kasvatettuja leikkoruusuja. Luulin että ulkomaantuonti olisi jo jyrännyt koko toiminnan "reilun kaupan kenialaisten markettiruusujen" johdolla. Täytyykin kartoittaa mistä näitä kotmaisia (liite kuvassa) ruusuja saa niin voisi kannattaa. Kyseiset ruusut oli ostettu Nastolan ABC:ltä (kukkakaupasta).

Kasvattajana Ali-Marttilan puutarha Kangasalta.
 

Liitteet

  • IMG_20221125_153011_HDR.jpg
    IMG_20221125_153011_HDR.jpg
    562,5 KB · kertaa luettu: 30
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Käytiin kaupunginmuseossa.
Siellä olikin horonöyttely.
 

Liitteet

  • AF2F484F-D960-48C9-A370-1F54F2B16D44.jpeg
    AF2F484F-D960-48C9-A370-1F54F2B16D44.jpeg
    98,4 KB · kertaa luettu: 59

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuosta Teuvo Lomanin Helsinki City Boysta tuli mieleen, että Myyrmäessä Topparissa oli joskus tippikuppi, johon oli teipattu Tuure Boeliuksen kuva.

Tekstinä oli jotain "Anna tippiä tai soitamme Tuure Boeliusta".

Kyllä siellä tippiä ihan hyvin oli, kas kummaa. Pelko on hyvä motivaattori.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näin äsken lyhenteen ”pmk”.

Ensimmäinen mielleyhtymä: päästettyjen maalien keskiarvo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös