Jaahas, taas kotona. Pari edellistä päivää vietin taas tuolla mielenterveyskuntoutujien kuntoutuskeskuksessa. Tuttu paikka minulle tuo keskus kun siellä aikoinaan siis asuinkin muutaman vuoden. Vaikka onhan tuollakin väki niin henkilökunnan kuin asuinkunnankin osalta aika paljon vaihtunut. Siellä nyt joka tapauksessa teen yhä tällaisia lyhyitä Intervalli-vierailuita.
Nyt kävi vaan niin hassusti että siellä on yksi tietty ja sama intervalli-huone lyhyitä vierailuita varten. Mutta nyt tuo oli tuplabuukattu, edellisen asukkaan vierailujakso pitkittyi remontin pitkittymisen vuoksi ja minä jouduin yöpymään tyhjilleen jääneessä asunnossa. Sinne oli edellisen asukkaan jäljiltä jäänyt jotain huonekaluja, kuten sänky niin pystyin siellä yöpymään.
Se vaan että joku kaupungin työntekijän jonka piti sinne minulle sähköt tilata niin oli soittanut sähköt väärään asuntoon ja pari päivää jouduin sitten ilman sähköjä elämään. Ei minulla mitään sapuskoja siellä säilytyksessä ollut, joten ei hätää siinä mielessä. Mutta taskulampun valossa jouduin asumaan parin päivän ajan.
Muuten ihan mukavat pari päivää takana. Aika meni hyvin parin päivän ajan kun oli ohjelmaa. Tiistaina oli illalla klubitalojen taustaorganisaation Sopimusvuoren syyskokous, osallistuttiin siihen etänä oman yksikön johtajan ja muutaman jäsenen kanssa. Ja eilen oli lätkämatsi. Tänään oli sitten vielä tuolla kuntoutuskeskuksessa teemakahvit takkatulen äärellä, keskusteltiin harrastuksista.
Nyt saattaa tulla aika pitkä viesti mutta tänään olin myös vuoden ensimmäisellä joululounaalla. Seurakuntatalolla Nuorisoasuinliitto tarjosi sidosryhmilleen joululounasta. Myös Klubitalolta oli kutsuttu pari ohjaajaa ja yksi jäsenistä pääsi myös osallistumaan lounaalle. Piti mennä niin että halukkaiden jäsenten kesken olisi arvottu osallistuja mutta jäsenistä ei ilmoittautunut muu kuin minä halukkaaksl osallistumaan lounaalle niin minä sitten pääsin sinne. Hyvin tietenkin minun kannalta kävi. Kyllähän ilmainen joululounas aina maistuu, kun ei muuta tarvinnut tehdäkään kuin nauttia hyvästä ruoasta.