Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 161
  • 66 863

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kovvoo hommoo.


Tuli taannoin katsottua Robert Redfordin All is lost (2013), asenteella etten ole ikinä kuullutkaan mutta annetaan mahdollisuus. Oli omanlaisensa, ja aika hyvä.

Open water (2003) oli kyllä vaikuttava teos.

YLE tietenkin sekoittanut mailit ja merimailit uutisessaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meni viimeiset rahat kaljaan, niitä sain 16 kappaletta.
Ja niistä ei riitä huomenna loiventamaan. No elämä vie ihmistä ja toivottavasti voit tänä iltana olla tyytyväinen itseesi. Koska luulen että myöhemmin et olekaan niin tyytyväinen valintaasi (16 olutta). Nautin niistä (oluista) nyt ja murehdi myöhemmin. Onhan sulla sentään makaronia kaapissa? Tsemppiä viikonlopulle...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikenlaista tekemätöntä tehtävää olisi niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa. Joten antaa kaiken nyt olla ja tehdään sitten joskus. Diagnosoin itseltäni keskivaikean aloittamisen vaikeuden.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sattumalta rupesin kuuntelemaan Bon Jovia. Onhan sillä maine sellaisena pikkuhousujen kostutusmusiikkina, mutta on niillä saatanan kovia rockbiisejäkin. Tämä ehkä kovimpana:





Tuo intro ja nuo riffit. Vittu että on hyvä. Upeasti kitarat rouhii tuossa. On kyllä Bon Jovin komein esitys.

Sitä toki ihmettelen, miksi Jon Bon Jovi on vanhemmilla päivillään niin virkamiesmäinen esiintyjä. Olisihan tuossa mitä tuulettaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En minä sinua tarkoittanutkaan vaan John Francis Bongiovi Juniroria.
Hän on minua vanhempi ja minulla on vielä se hampaiden valkaisukortti käyttämättä.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä siksi, ettei se tue minuakaan? Eikö se ole silloin tasavertaista?
Tämä on tuttu ajatusmalli - jos sinä saat niin minunkin pitää saada. Jos minulla menee hyvin niin ei saa mennä, koska sinulla ei mene hyvin.

Ollaan tasapäisiä - kyllä yhteiskunta hoitaa tai ainakin sen pitäisi hoitaa. On parempi, että kaikilla menee yhtä huonosti kuin se, että joillakin menee hieman paremmin kuin sinulla.
 

Glove

Jäsen
Tämä on tuttu ajatusmalli - jos sinä saat niin minunkin pitää saada. Jos minulla menee hyvin niin ei saa mennä, koska sinulla ei mene hyvin.

Ollaan tasapäisiä - kyllä yhteiskunta hoitaa tai ainakin sen pitäisi hoitaa. On parempi, että kaikilla menee yhtä huonosti kuin se, että joillakin menee hieman paremmin kuin sinulla.
No kyllä minä maksaisin satasen siitä, ettet sinä saa viittäkymppiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä AS Roma ja Imatran Ketterä ovat viimeisen vuoden maagisimmat joukkueet. Grazie Roma, Grazie Ketterä. Molemmat tarunhohtoisia.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Tulipa tartuttua tuohon Black Friday -tarjoukseen kun normaalihinta on lähes 400e ja nyt 199e. Kyseessä siis JBL partybox 110. Saa vihdoin olohuoneen 65" telkkari ihan uuden äänimaailman.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221119-095449.png
    Screenshot_20221119-095449.png
    699 KB · kertaa luettu: 64
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Veljentytöt lähetti videoviestin. "Hetkonen sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen PRÖÖÖT" ja räkäiset naurut.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Veljentytöt lähetti videoviestin. "Hetkonen sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen PRÖÖÖT" ja räkäiset naurut.
Seuraava sukupolvi keksinyt samat vanhat jutut uudelleen. Pitävät kai uutenakin juttuna?

Asiasta kolmanteen: omalle tyttärellekin tuli uutisena, että meikäläisen ikäluokka pukeutui jo ysärillä grungehenkisiin reikäisiin farkkuihin ja flanellipaitoihin. Sama muoti siis vaikuttaa nyt olevan in.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Raksilan jää on taas heikossa hapessa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Asiasta kolmanteen: omalle tyttärellekin tuli uutisena, että meikäläisen ikäluokka pukeutui jo ysärillä grungehenkisiin reikäisiin farkkuihin ja flanellipaitoihin. Sama muoti siis vaikuttaa nyt olevan in.
Kerroppa tyttärelle, että miten hiphoppareilla oli teltat jalassa ja saattoi housujen vyölenkistä roikkua jopa Amigan näppäimistö. Näin ainakin Pohjammaalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös