Minulla on joskus ollut tapana tehdä itselleni tekstityökalulla lista siitä mitä live urheilulähetyksiä sitä tulee minäkin päivänä. Kai tuon olen nähnyt ihan mielekkäänä tehtävänä. Vaikka hieman raskastahan tuollaisen listan tekeminen on saattanut olla silloin kun suoratoistopalvelimia on käytössä muutamakin eri kanava. On siinä listalle saattanut tulla pituutta. Ja kun olen kerralla yrittänyt tehdä yhden viikonkin listan.
Ja en tiedä onko tuollaisen listan tekeminen järkevää kun ottaa huomioon sen seikan kuinka työlästä tuollaisen listan tekeminen voi olla ja toisaalta myös seikan että tänä päivänä löytää tuollaisen listan valmiiksi tehtynä netistäkin.
Mutta joku ja joskus on tuollaisen listan pistänyt itse tekemään. Ehkä se on sitä kun tykkään esimerkiksi tilastoinnista muutenkin ja sitten, onhan se hienoa ollut sitten sen jälkeen huomata kuinka paljon sitä urheilua tuleekaan.
Nyt tänäkin viikonloppuna kai ihan ok kattaus urheilua tulossa ja ehkä olisi taas intoa tehdä tuollainen listaus mutta en sitten tiedä. Ehkä on järkevämpää katsoa nuo livelähetykset netistä.
Sen lisäksi muuten että olen tehnyt välillä listausta tulevista urheilulähetyksistä niin olen tilastoinnut myös sitä kuinka paljon urheilua katselen ja mitä lähetyksiä. Tätä listausta olen sitten yrittänyt hyödyntää siinäkin pohdinnassa että kannattaako jonkun urheilukanavapakettitilausta jatkaakaan edes.
No juu, pääosin urheiluaiheisella keskustelupalstalla kun olemme niin on selvää että täältä löytyy monia muitakin joille penkkiurheilukin on tärkeää. Minullekin se myös ilman muuta sitä on. Vaikka on minulla tässä viime kuukausina urheilun katselumäärät ehkä hieman pudonneet. No juu, joku vääräleuka voisi jopa sanoa että tämä voi olla toisaalta ihan tervettäkin kun joskus aikoinaan tuli viikonloppuna vaikka lauantaina katseltua urheilua yhteensä vaikka 11-12 tuntia.
Kaipaan urheilun seuraamiseeni lisää sitä että seuraisin uutisointia ja tilastoja enemmän. Aina voisin seurata muutenkin uutisia enemmän.
Paikan päällä käyn katsomassa eritoten HPK:n miesten sarjapelejä ja Lentopallokerhon naisten sarjapelejä. Minulla on kausikortit molempien peleihin. Alkuinnostusta oli hirveästi alkaa käymään katselemassa myös Kerhon naisten ja junnujenkin pelejä mutta se innostus on aika paljon hiipunut. Toisaalta, pelejä on joskus myös päällekkäin. Kun eilen oli Lentiskerhon matsi niin oli samaan aikaan myös Kerhon naisilla kotimatsi.