Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 274
  • 68 332

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä se pitäisi hommata tuollainen vedenkestävä älyranneke. Sellainen olisi uidessa tosi kiva ja hyödyllinen. Minullakin kun on tavoitteena silloin kun liikun niin liikkua vähintään se puoli tuntia kerrallaan. Tuota tavoiteajan täyttymistä ei vain näe oikein minun näöllä ainakaan tuolla uimahallissa ilman ranneketta. On siellä seinällä aika isokokoinen kello mutta minä en sitäkään altaasta asti näe.

Tuollainen älyranneke käteen ja sitten näkisi hyvin paljonko on milloinkin uinut. Eikä tarvitsi yrittää laskea paljonko on yhteensä uinut kun ranneke laskisi kai sen puolestani. Ilman tekniikkaa tuota yhteisaikaa voi olla muuten vaikea laskea koska siitä pitää ainakin saunakäynnit miinustaa pois.

Noita älyrannekkeita voisi saada jostain nettimarkkinoilta edullisesti. Edullisesti ainakin käytettynä. Ei tuon laitteen kovin kaksinen tarvitsisi olla, riittää kun osaa ottaa aikaa siitä paljonko olen kulloinkin uinut. Ja onhan toki kohta joulukin, voisihan pukkikin tuollaisen tuoda lahjaksi.

Muuten oli taas kyllä kivaa uida. Kerran viikossa yritän nykyään uimassa käydä. Kun pääsemme tiistaisin uimaan tuolta klubitalolta kahdella eurolla. Kai siinä talo maksaa sitten sen jäljelle jäävän osan. Tällainen alennus on jo tosi kiva kun on tuntuva, uimahallitiketti aikuiselta maksaisi kai muuten yli seitsemän euroa ja kun tämä uimahallissa käyminen on kuitenkin hyödyllistä.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
John Wick 1 vai The Hateful Eight?

Glove

Jäsen
Väsyttää ihan kunnolla ja naama meinaa revetä kun haukottelee. Vaan eipä taaskaan uni tullut. Vituttaa olla tämmönen univammainen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
John Wick 1 vai The Hateful Eight?
John Wick. Se on sentään kohtuullisen toimiva, kun taas tuo jälkimmäinen maistuu puulta ja pyörittää niitä samoja vanhoja juttuja, joista Tarantino on tullut kuuluisaksi. Yksi katselukerta riitti kyseiselle rainalle, kun taas Wickia voi katsella aina silloin tällöin.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tuli uus ennätys. 2 kertaa lipuntarkastus 10 min sisään kahdessa eri ratikassa. Onneks oli voimassa oleva lippu. Ei muuta kun lottoa tekeen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kaksi tuntia tuli nukuttua aamuyön tunteina, joten olo oli hieman nuhjuinen. Piti kuitenkin käydä hoitamassa asioita keskustassa, josta tosin en muista paljoakaan. Palattuani Prisman kautta himaan kaaduin sängylle ja otin puolentoista tunnin päiväunet ja avot - heti on virkeämpi olo.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Useful Idiot

Tuliko sullekkin sähke Efraim Zurofilta, Simon Wiesenthal-keskuksesta? Pahamainen SS-Brigadeführer Max Görtz on Mossadin toimesta paikallistettu Savon seutuville!

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai sitä pitäisi pikkuhiljaa mennä nukkumaan, mutta toisaalta youtubesta tulisi kyllä tuo parin viikon takainen 53 minuutin väittely "Should we abandon the multiverse theory?"

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tietäjät tietää ton videon soosin tulisuuden. Pakko nostaa hattua suoritukselle.

Nimimerkillä Saarioisen härkäruukkuun muutama tippa ja syömättä jäi.

No todellakin! Pidän myös tulisista kastikkeista, mutta tollaset temput jää kyllä tekemättä. Ei pysty, enkä toisaalta tiedä, onko tossa mitään järkeäkään. Paitsi jos tosiaan on tarvetta haastaa itseään.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Glove

Jäsen
Oikeastaan vituttaa käydä tuolla salilla. Mies on huonossa kunnossa ja rauta ei liiku. Endorfiinihumalakin loistaa poissaolollaan. En minä kyllä muista semmoista koskaan kokeneenikaan.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oikeastaan vituttaa käydä tuolla salilla. Mies on huonossa kunnossa ja rauta ei liiku. Endorfiinihumalakin loistaa poissaolollaan. En minä kyllä muista semmoista koskaan kokeneenikaan.

Tee Glove jotain sellasta josta tulee edes jälkikäteen hyvä fiilis. Esim itse käyn juoksemassa 2-4 kertaa viikossa, lähtö usein vituttaa ja itse juoksukin välillä, mutta aina sen lenkin loputtua on kyllä hyvä fiilis. En tiedä onko se näin yksinkertaista.

Glove

Jäsen
Tee Glove jotain sellasta josta tulee edes jälkikäteen hyvä fiilis. Esim itse käyn juoksemassa 2-4 kertaa viikossa, lähtö usein vituttaa ja itse juoksukin välillä, mutta aina sen lenkin loputtua on kyllä hyvä fiilis. En tiedä onko se näin yksinkertaista.
Olen minä ennen tykännyt käydä salillakin, eniten vaan vituttaa kun on nyt niin huonossa kunnossa. Jospa se siitä lähtis kun vaan jaksaa käydä, kunto paranee ja nuo olemattomat voimat kasvaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on joskus ollut tapana tehdä itselleni tekstityökalulla lista siitä mitä live urheilulähetyksiä sitä tulee minäkin päivänä. Kai tuon olen nähnyt ihan mielekkäänä tehtävänä. Vaikka hieman raskastahan tuollaisen listan tekeminen on saattanut olla silloin kun suoratoistopalvelimia on käytössä muutamakin eri kanava. On siinä listalle saattanut tulla pituutta. Ja kun olen kerralla yrittänyt tehdä yhden viikonkin listan.

Ja en tiedä onko tuollaisen listan tekeminen järkevää kun ottaa huomioon sen seikan kuinka työlästä tuollaisen listan tekeminen voi olla ja toisaalta myös seikan että tänä päivänä löytää tuollaisen listan valmiiksi tehtynä netistäkin.

Mutta joku ja joskus on tuollaisen listan pistänyt itse tekemään. Ehkä se on sitä kun tykkään esimerkiksi tilastoinnista muutenkin ja sitten, onhan se hienoa ollut sitten sen jälkeen huomata kuinka paljon sitä urheilua tuleekaan.

Nyt tänäkin viikonloppuna kai ihan ok kattaus urheilua tulossa ja ehkä olisi taas intoa tehdä tuollainen listaus mutta en sitten tiedä. Ehkä on järkevämpää katsoa nuo livelähetykset netistä.

Sen lisäksi muuten että olen tehnyt välillä listausta tulevista urheilulähetyksistä niin olen tilastoinnut myös sitä kuinka paljon urheilua katselen ja mitä lähetyksiä. Tätä listausta olen sitten yrittänyt hyödyntää siinäkin pohdinnassa että kannattaako jonkun urheilukanavapakettitilausta jatkaakaan edes.

No juu, pääosin urheiluaiheisella keskustelupalstalla kun olemme niin on selvää että täältä löytyy monia muitakin joille penkkiurheilukin on tärkeää. Minullekin se myös ilman muuta sitä on. Vaikka on minulla tässä viime kuukausina urheilun katselumäärät ehkä hieman pudonneet. No juu, joku vääräleuka voisi jopa sanoa että tämä voi olla toisaalta ihan tervettäkin kun joskus aikoinaan tuli viikonloppuna vaikka lauantaina katseltua urheilua yhteensä vaikka 11-12 tuntia.

Kaipaan urheilun seuraamiseeni lisää sitä että seuraisin uutisointia ja tilastoja enemmän. Aina voisin seurata muutenkin uutisia enemmän.

Paikan päällä käyn katsomassa eritoten HPK:n miesten sarjapelejä ja Lentopallokerhon naisten sarjapelejä. Minulla on kausikortit molempien peleihin. Alkuinnostusta oli hirveästi alkaa käymään katselemassa myös Kerhon naisten ja junnujenkin pelejä mutta se innostus on aika paljon hiipunut. Toisaalta, pelejä on joskus myös päällekkäin. Kun eilen oli Lentiskerhon matsi niin oli samaan aikaan myös Kerhon naisilla kotimatsi.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Huomenna olisi pikkujoulut. Eipä ole kolmeen vuoteen ollutkaan, kun korona perunut viime hetkillä vaikka sitä ennen tilanne syksyisin ollut hyvä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy