Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
Intissä ollessani alokasaikana yksi hesalainen tupakaveri lähti aina sadeviitan kanssa ulos, kun hänen tyttöystävänsä tuli häntä katsomaan, joka viikonloppu, kun ei ollut itse lomilla. Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.Välillä on tullut harrastettua seksiä luonnonhelmassa. Koska metsään ei voi kantaa selässä mitään paksua patjaa niin pitää olla tarkkana mihin vilttinsä levittää ettei kivet, oksat tai pienet kannot paina ikävästi. Retkipatja on myös hyvä alusta. Siitä ei pienet oksat läpi tule. Tietenkin asennollakin on väliä siihen miten "helppoa" on luonnonhelmassa kuksiminen. Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
Minulla on aina sänky mukana, kun lähden metsään retkelle. Mukavampaa sen hirven kannalta, kun sen selkää ei kävyt paina rakastellessamme.
Minulla on aina sänky mukana, kun lähden metsään retkelle. Mukavampaa sen hirven kannalta, kun sen selkää ei kävyt paina rakastellessamme.
Mikäs siellä metsässä ryskää? Ai, @Johnny B. Goode joka esittää hirveä...*Mooooh... giggity mooooohh... giggity *
En edes viitsinyt mainita ötököistä. Paikan valinnalla on tässä asiassa vaikutusta. Ja mahdollisimman vähän paljasta pintaa ja paljon hyttysjarkotetetta. Ja onhan sillä väliä mihin aikaan vuodesta on liikkeellä. Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.
Minen muuten ole ollut luonnossa silleen. Tai oon jos Kaivarin ranta lasketaan. Onhan sielläkin kasveja. Ja puita. Ötökät oli vähissä. Ja @ÖtökkäMikäs siellä metsässä ryskää? Ai, @Johnny B. Goode joka esittää hirveä...
En edes viitsinyt mainita ötököistä. Paikan valinnalla on tässä asiassa vaikutusta. Ja mahdollisimman vähän paljasta pintaa ja paljon hyttysjarkotetetta. Ja onhan sillä väliä mihin aikaan vuodesta on liikkeellä. Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)
Aikoinaan yksi lähinaapurin emäntä piti jonkin aikaa tiukkoja nahkahanskoja sisälläkin. Tiedustelin tietysti syytä moiseen, muttei suostunut kertomaan....... Talvella on vähemmän hyttysiä... ;-)
Tietenkin lasketaan. Kun nyt ei oltu sisätiloissa eikä ihan omassa pihassa. Luonto lähellä ja maailma avoinna.Minen muuten ole ollut luonnossa silleen. Tai oon jos Kaivarin ranta lasketaan.
Lasketaanko urheilukenttä tai jalkakäytävä lähiössä? Ai joo, Olenhan minä vuokramökit pihalla ainakin.Tietenkin lasketaan. Kun nyt ei oltu sisätiloissa eikä ihan omassa pihassa. Luonto lähellä ja maailma avoinna.
No sen vuoksi uskalsin mainita. Tuo mökkipihapiiri on kuitenkin itsestäänselvys ettei lasketa.Tietenkin lasketaan. Kun nyt ei oltu sisätiloissa eikä ihan omassa pihassa. Luonto lähellä ja maailma avoinna.
Jalkakäytävä oli Hämeenlinnassa ja siellä en ole koskaan asunut, urheilukenttä Evijärven nuorisoseuran välittömässä läheisyydessä.No sen vuoksi uskalsin mainita. Tuo mökkipihapiiri on kuitenkin itsestäänselvys ettei lasketa.
Urbaanit jutut on sitten erikseen. Voi pojat, kun tietäisitte.
Otan @banaaninviljelijä sen verran vapauksia, että molemmat lasketaan. Kunhan jalkakäytävä nyt ei ihan ole naapurissa.
Parkkipaikka...Lasketaanko urheilukenttä tai jalkakäytävä lähiössä? Ai joo, Olenhan minä vuokramökit pihalla ainakin.
Rautaa rajalle! Ootko henk.koht. tämän taistelija Loimarannan palveluspaikan siirron taustalla? Juuri tulleen nimettömän vihjeen mukaan Lappeenrantalaisrykmentin joukkoon olisi tänään soluttautunut myös pelätty SS-gruppenfüher Gustav Olhaver.@Johnny B. Goode Nyt saa Kerhokin nauttia parin pelin ajan Auran hyökkäysvaunurykmentin raskas haupitsi 155H/17 lataajasta Veikko Loimarannasta. Tänään vastaan marssivat muun muassa Aarne Intonen, Antti Tuomisto ja Lauri Korpikoski.
Jos tuntuu että on luonnossa niin sitten kaikki lasketaan. Ei tämä nyt ole niin vakavaa...Lasketaanko urheilukenttä tai jalkakäytävä lähiössä?
Grab her by the pussy. Donnien vastaava.They Can't Lick Our Dick. Richard Nixonin kampanjamainos.