Intissä ollessani alokasaikana yksi hesalainen tupakaveri lähti aina sadeviitan kanssa ulos, kun hänen tyttöystävänsä tuli häntä katsomaan, joka viikonloppu, kun ei ollut itse lomilla. Saatiin monet naurut, kun oli kuuma kesä ja hyttyset ja kaverin takapuoli oli niin kupattu punaisille pateille, ettei mitään rajaa.Välillä on tullut harrastettua seksiä luonnonhelmassa. Koska metsään ei voi kantaa selässä mitään paksua patjaa niin pitää olla tarkkana mihin vilttinsä levittää ettei kivet, oksat tai pienet kannot paina ikävästi. Retkipatja on myös hyvä alusta. Siitä ei pienet oksat läpi tule. Tietenkin asennollakin on väliä siihen miten "helppoa" on luonnonhelmassa kuksiminen. Ja tietenkin oman pienen twistin hommaan tekee se ettei voi tietää sattuuko joku muukin liikkumaan siellä... Vaikka joku hirvi.
Tosin, siinä naureskelussa oli tietysti lievää kaipausta ja paljon kateutta matkassa, itse kun ehdin käymään kotona vain n. kerran kuussa pidennetyllä vkl-vapaalla eikä mun tyttöystävä voinut tulla yli 600 kilsan päästä katsomaan viikonloppuna...