nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Hän on minua vanhempi ja minulla on vielä se hampaiden valkaisukortti käyttämättä.En minä sinua tarkoittanutkaan vaan John Francis Bongiovi Juniroria.
Hän on minua vanhempi ja minulla on vielä se hampaiden valkaisukortti käyttämättä.En minä sinua tarkoittanutkaan vaan John Francis Bongiovi Juniroria.
Minulla on sama itsediagnosoitu ongelma.Kaikenlaista tekemätöntä tehtävää olisi niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa. Joten antaa kaiken nyt olla ja tehdään sitten joskus. Diagnosoin itseltäni keskivaikean aloittamisen vaikeuden.
Ehkä siksi, ettei se tue minuakaan? Eikö se ole silloin tasavertaista?Minulla on sama itsediagnosoitu ongelma.
Miksi yhteiskunta ei tue minua?
Et sä sais aloitettua sitä hakemusta tukiin hei.Minulla on sama itsediagnosoitu ongelma.
Miksi yhteiskunta ei tue minua?
Tämä on tuttu ajatusmalli - jos sinä saat niin minunkin pitää saada. Jos minulla menee hyvin niin ei saa mennä, koska sinulla ei mene hyvin.Ehkä siksi, ettei se tue minuakaan? Eikö se ole silloin tasavertaista?
Hyvä mikko600, pahoittelen ymmärtämättömyyttäni, mutta pohdittuani vastaustasi tovin en edelleenkään ymmärtänyt viestiäsi. Mutta ei se mitään - hyvää illanjatkoa sinnekin.Et sä sais aloitettua sitä hakemusta tukiin hei.
No kyllä minä maksaisin satasen siitä, ettet sinä saa viittäkymppiä.Tämä on tuttu ajatusmalli - jos sinä saat niin minunkin pitää saada. Jos minulla menee hyvin niin ei saa mennä, koska sinulla ei mene hyvin.
Ollaan tasapäisiä - kyllä yhteiskunta hoitaa tai ainakin sen pitäisi hoitaa. On parempi, että kaikilla menee yhtä huonosti kuin se, että joillakin menee hieman paremmin kuin sinulla.
Tämän uskon täysin - olethan suomalainen (villinä oletuksena).No kyllä minä maksaisin satasen siitä, ettet sinä saa viittäkymppiä.
Määrittele Teemu Selänteen kopio, siinähän se. Jos kuuntelee pelkkää ääntä niin voisi luulla Teemuksi jo sellaisenaan ja onhan tuo Eetu nyt muutenkin ihan samasta puusta veistetty.
Huikee, huikee.
Seuraava sukupolvi keksinyt samat vanhat jutut uudelleen. Pitävät kai uutenakin juttuna?Veljentytöt lähetti videoviestin. "Hetkonen sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen PRÖÖÖT" ja räkäiset naurut.
Varmaan isi opettanut ja on nyt maailman hauskin juttu.Seuraava sukupolvi keksinyt samat vanhat jutut uudelleen. Pitävät kai uutenalin juttuna?
Kerroppa tyttärelle, että miten hiphoppareilla oli teltat jalassa ja saattoi housujen vyölenkistä roikkua jopa Amigan näppäimistö. Näin ainakin Pohjammaalla.Asiasta kolmanteen: omalle tyttärellekin tuli uutisena, että meikäläisen ikäluokka pukeutui jo ysärillä grungehenkisiin reikäisiin farkkuihin ja flanellipaitoihin. Sama muoti siis vaikuttaa nyt olevan in.
Creedence Clearwater Revival...
Asiasta kolmanteen: omalle tyttärellekin tuli uutisena, että meikäläisen ikäluokka pukeutui jo ysärillä grungehenkisiin reikäisiin farkkuihin ja flanellipaitoihin. Sama muoti siis vaikuttaa nyt olevan in.
Määrittele Teemu Selänteen kopio, siinähän se. Jos kuuntelee pelkkää ääntä niin voisi luulla Teemuksi jo sellaisenaan ja onhan tuo Eetu nyt muutenkin ihan samasta puusta veistetty.
Huikee, huikee.
Ihanaa kun sait tunnukset takaisin. Minä olen niin onnellinen!Ei puutu kun että Kariyan poika tulee ja panee Eetun mujjaa.
CCR on ihan ykkösbändejä allekirjottaneelle. Aina ei jaksa panssarimetalliakaan, niin Fogertyn kopla hoitaa.Creedence Clearwater Revival
Kurkkaapas tuonne ja arvaapas, miten me, CCR:n ihailijat, pukeuduimme jo ennen 70-luvun alkua.
Bootseja ei juuri kellään ollut, mutta flanellipaitoja ja farkkuja löytyi kyllä jokaiselta. Pieni pikantti yksityiskohta oli, että farkkujen lahkeita käännettiin juuri sauman verran, kun kerran Johnkin teki niin...
Linkki: Googlen kuvahaku
Creedence Clearwater Revival
Kurkkaapas tuonne ja arvaapas, miten me, CCR:n ihailijat, pukeuduimme jo ennen 70-luvun alkua.
Bootseja ei juuri kellään ollut, mutta flanellipaitoja ja farkkuja löytyi kyllä jokaiselta. Pieni pikantti yksityiskohta oli, että farkkujen lahkeita käännettiin juuri sauman verran, kun kerran Johnkin teki niin...
Linkki: Googlen kuvahaku
Kyllähän CCR:n Fortunate Son yksi rokkihistorian tiukimmista biiseistä.CCR on ihan ykkösbändejä allekirjottaneelle. Aina ei jaksa panssarimetalliakaan, niin Fogertyn kopla hoitaa.
No kiva kuulla että edes joku. Moni varmaankaan ei.Ihanaa kun sait tunnukset takaisin. Minä olen niin onnellinen!
Tämähän on toki CCR:n paras ralli:CCR on ihan ykkösbändejä allekirjottaneelle. Aina ei jaksa panssarimetalliakaan, niin Fogertyn kopla hoitaa.