Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 446
  • 66 882

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tietäjät tietää ton videon soosin tulisuuden. Pakko nostaa hattua suoritukselle.

Nimimerkillä Saarioisen härkäruukkuun muutama tippa ja syömättä jäi.



No todellakin! Pidän myös tulisista kastikkeista, mutta tollaset temput jää kyllä tekemättä. Ei pysty, enkä toisaalta tiedä, onko tossa mitään järkeäkään. Paitsi jos tosiaan on tarvetta haastaa itseään.
 

Glove

Jäsen
Oikeastaan vituttaa käydä tuolla salilla. Mies on huonossa kunnossa ja rauta ei liiku. Endorfiinihumalakin loistaa poissaolollaan. En minä kyllä muista semmoista koskaan kokeneenikaan.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oikeastaan vituttaa käydä tuolla salilla. Mies on huonossa kunnossa ja rauta ei liiku. Endorfiinihumalakin loistaa poissaolollaan. En minä kyllä muista semmoista koskaan kokeneenikaan.

Tee Glove jotain sellasta josta tulee edes jälkikäteen hyvä fiilis. Esim itse käyn juoksemassa 2-4 kertaa viikossa, lähtö usein vituttaa ja itse juoksukin välillä, mutta aina sen lenkin loputtua on kyllä hyvä fiilis. En tiedä onko se näin yksinkertaista.
 

Glove

Jäsen
Tee Glove jotain sellasta josta tulee edes jälkikäteen hyvä fiilis. Esim itse käyn juoksemassa 2-4 kertaa viikossa, lähtö usein vituttaa ja itse juoksukin välillä, mutta aina sen lenkin loputtua on kyllä hyvä fiilis. En tiedä onko se näin yksinkertaista.
Olen minä ennen tykännyt käydä salillakin, eniten vaan vituttaa kun on nyt niin huonossa kunnossa. Jospa se siitä lähtis kun vaan jaksaa käydä, kunto paranee ja nuo olemattomat voimat kasvaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on joskus ollut tapana tehdä itselleni tekstityökalulla lista siitä mitä live urheilulähetyksiä sitä tulee minäkin päivänä. Kai tuon olen nähnyt ihan mielekkäänä tehtävänä. Vaikka hieman raskastahan tuollaisen listan tekeminen on saattanut olla silloin kun suoratoistopalvelimia on käytössä muutamakin eri kanava. On siinä listalle saattanut tulla pituutta. Ja kun olen kerralla yrittänyt tehdä yhden viikonkin listan.

Ja en tiedä onko tuollaisen listan tekeminen järkevää kun ottaa huomioon sen seikan kuinka työlästä tuollaisen listan tekeminen voi olla ja toisaalta myös seikan että tänä päivänä löytää tuollaisen listan valmiiksi tehtynä netistäkin.

Mutta joku ja joskus on tuollaisen listan pistänyt itse tekemään. Ehkä se on sitä kun tykkään esimerkiksi tilastoinnista muutenkin ja sitten, onhan se hienoa ollut sitten sen jälkeen huomata kuinka paljon sitä urheilua tuleekaan.

Nyt tänäkin viikonloppuna kai ihan ok kattaus urheilua tulossa ja ehkä olisi taas intoa tehdä tuollainen listaus mutta en sitten tiedä. Ehkä on järkevämpää katsoa nuo livelähetykset netistä.

Sen lisäksi muuten että olen tehnyt välillä listausta tulevista urheilulähetyksistä niin olen tilastoinnut myös sitä kuinka paljon urheilua katselen ja mitä lähetyksiä. Tätä listausta olen sitten yrittänyt hyödyntää siinäkin pohdinnassa että kannattaako jonkun urheilukanavapakettitilausta jatkaakaan edes.

No juu, pääosin urheiluaiheisella keskustelupalstalla kun olemme niin on selvää että täältä löytyy monia muitakin joille penkkiurheilukin on tärkeää. Minullekin se myös ilman muuta sitä on. Vaikka on minulla tässä viime kuukausina urheilun katselumäärät ehkä hieman pudonneet. No juu, joku vääräleuka voisi jopa sanoa että tämä voi olla toisaalta ihan tervettäkin kun joskus aikoinaan tuli viikonloppuna vaikka lauantaina katseltua urheilua yhteensä vaikka 11-12 tuntia.

Kaipaan urheilun seuraamiseeni lisää sitä että seuraisin uutisointia ja tilastoja enemmän. Aina voisin seurata muutenkin uutisia enemmän.

Paikan päällä käyn katsomassa eritoten HPK:n miesten sarjapelejä ja Lentopallokerhon naisten sarjapelejä. Minulla on kausikortit molempien peleihin. Alkuinnostusta oli hirveästi alkaa käymään katselemassa myös Kerhon naisten ja junnujenkin pelejä mutta se innostus on aika paljon hiipunut. Toisaalta, pelejä on joskus myös päällekkäin. Kun eilen oli Lentiskerhon matsi niin oli samaan aikaan myös Kerhon naisilla kotimatsi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Huomenna olisi pikkujoulut. Eipä ole kolmeen vuoteen ollutkaan, kun korona perunut viime hetkillä vaikka sitä ennen tilanne syksyisin ollut hyvä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joku jossain ketjussa ihmetteli nykynuorten kielen käyttöä. Äsken kuultua ihan täällä kotona:
Tyttö 1: Could you brush my hair
Tyttö 2: Ok... oh my god, your hair is so.. takkuinen, en tiedä mitä se on enkuks
Tyttö 1: Ok, en mäkään tiedä. But just do it.

On noilla enkunkielistä koulua käyvillä kyllä aivan mahdotonta tuo kielten sekoitus muutenkin. Isänä kyllä kiva kuunnella, kun lapset osaavat kohta enkkua paremmin kuin isänsä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joku jossain ketjussa ihmetteli nykynuorten kielen käyttöä. Äsken kuultua ihan täällä kotona:
Tyttö 1: Could you brush my hair
Tyttö 2: Ok... oh my god, your hair is so.. takkuinen, en tiedä mitä se on enkuks
Tyttö 1: Ok, en mäkään tiedä. But just do it.
Puhuivatko he keskenään vai oliko mukana joku tytön kaveri?
Ajattele, jos maailman valtakielenä olisikin saksa englannin sijaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Puhuivatko he keskenään vai oliko mukana joku tytön kaveri?
Ajattele, jos maailman valtakielenä olisikin saksa englannin sijaan.
Ihan keskenään puhuvat noin. Useimmiten suomea, mutta saunoessa tai muuten kun he pitävät keskenään kivaa niin vaihtavat enkuksi (tai enkun ja suomen sekoitukseksi). Voi olla myös keino höpöttää ilman ettei äiti ymmärrä ihan kaikkea (tämä puhdas oma teoria, mutta se varmaa että siellä pikkusisko ei ymmärrä). Isi kyllä ymmärtää ja tietävät sen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Je voudrais que tous le monde parlez francais. Tres difficil kirjoittaa, mutta helpompaa parlez kun ymmärtää.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Je voudrais que tous le monde parlez francais. Tres difficil kirjoittaa, mutta helpompaa parlez kun ymmärtää.

Belle langue, mais les français...
Je voulais deux billets pour le train, mais le vendeur ne voulait pas comprendre pour une raison quelconque.

Vitutti, minkä hänelle myös kerroin - suomeksi, englanniksi, ruotsiksi ja toki myös ranskaksi. Ikuinen trauma.

Putain.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Español bueno tambien, mutta todella pahasti ruosteessa minullakin. 20v sitten Meksikossa pärjäsin ihan hyvin espanjalla, enää ei olisi mitään toivoa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tyttö eilen illalla manasi ettei millään jaksaisi aamun uskonnontunteja. Oli jo ehtinyt nyt bussipysäkille kun sai rehtorilta viestin, että uskonnontunnit on tältä päivältä peruttu ja koulu alkaa vasta kymmeneltä. Tyttö sitten takaisin tänne ja peiton alle köllöttämään 1,5 tunniksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minusta tuli jälleen kummisetä
 

Liitteet

  • 371443AF-2890-4F95-B3A4-3D8792F9A549.jpeg
    371443AF-2890-4F95-B3A4-3D8792F9A549.jpeg
    56,3 KB · kertaa luettu: 96

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Huomaa tuon löylyhuoneen perusteella, että vaalit on tulossa ja Kokoomuksella keulii muuallakin kuin gallupeissa. Välillä kohtuu raskasta lukea.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kovvoo hommoo.


Tuli taannoin katsottua Robert Redfordin All is lost (2013), asenteella etten ole ikinä kuullutkaan mutta annetaan mahdollisuus. Oli omanlaisensa, ja aika hyvä.

Open water (2003) oli kyllä vaikuttava teos.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pikkujouluihin (aveciton) juna-ajatettiin Ouluun. Saatiin vielä nti:n kanssa yhteinen hotellihuone. Varsin kustannustehokas tapa kotimaan matkailuun.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Meni viimeiset rahat kaljaan, niitä sain 16 kappaletta. Ai että sitä ihanuutta huomenna kun herää eikä pysty ostamaan loiventavia eikä mitään ruokaakaan ole. Ja seuraavaa tukea saa odottaa ensi viikkoon. Kai se täytyy taas koittaa jostakin lainata. Tarkoitus oli käydä tänään ruoka-apustuksessa mutta oli niin kylmä etten viitsinyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös