Kävin katsomassa Kikka -elokuvan. Odotukset oli aika nollissa, mutta ihan ok tekele.
Elokuvan aikana oli alkanut satamaan lunta ja maa onkin jo aika valkoisena täällä Hämeenlinnassa.
Minä olin katsomassa kyseisen Kikka-elokuvan tänään iltapäivänäytöksessä. Minunkin mielestäni leffa oli hyvä, vaikkakin myös surullinen. Vähän se tarjosi myös ajattelemisen aihetta.
Ja minun kannatti mennä tuo leffa katselemaan myös sen vuoksi kun sen pääsin edullisesti katselemaan eli 3 euron omavastuuhinnalla. Olin näiden klubitalolaisten kanssa katselemassa leffan ja talo maksoi osan leffalipuista. Talolla kai kirjanpito aika hyvin plussan puolella mutta kun ei oikein voi tehdä yhdistyksenä tuottoa. No, meille talon jäsenillekin tuosta on sitten iloa.
Minua kiinnosti melko paljon tämä Kikka, koska noloa tai ei niin on myönnettävä että olen kuunnellut viime vuosina Kikan ainakin tunnetuimpia hittejä. Tieto siitä että Kikasta tehdään myös leffa ei ole vaikuttanut kuuntelemaani musiikkiin koska olen kuunnellut kyseistä musiikkia jo ennen tiedon tulemista. Sen sijaan se että olen tässä joskus käyttänyt (nyt ollut täysin raittiina jo useamman kuukauden) alkoholia niin on kyllä vaikuttanut. Aika hyviä kännibiisejä nuo.
Kikan ura oli rohkea sekä sisälsi sekä nousun että myös rajun laskunkin. Aika pinnallista ja eroottisväritteistä, vihjailevaa tuo musiikki ja esitykset kyllä olivat. Kikka olisi kai halunnut tehdä vähän syvällisempääkin musiikkia, ja oli sillä jotain iskelmäviritelmää mutta ne ei oikein kai onnistuneet. Kun en minäkään ollut kuullut edes koskaan että Kikka olisi tehnyt oikein tuollaista iskelmämusiikkiakin.
Tosin se nyt ei paljoa kerro mistään jos minä en jostain musiikista ole kuullut. Ei minulla nyt niin vahva tuo musiikkitietämys ole.
Mutta juu, viihdyin kyllä tänään leffateatterissa. Ja eväät olivat hyviä, snackeja ja kokista. Leffateatterista kyllä kävelin noin tunnin matkan kotiini että kulutin pois eväistä saamani kalorit.