Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 013
  • 68 332
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kävin katsomassa Kikka -elokuvan. Odotukset oli aika nollissa, mutta ihan ok tekele.

Elokuvan aikana oli alkanut satamaan lunta ja maa onkin jo aika valkoisena täällä Hämeenlinnassa.

Glove

Jäsen
Eipä se uni taas(kaan) tullut. Luenpa sitten vaikka tuota kirjaa.

Täytyy vissiin jossain välissä valvoa yksi yö niin on sitten seuraavana iltana niin väsynyt, että se uni tulee väkisinkin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sukkanen on taas siinä vaiheessa että alkaa tökkiä. Pitäisi ns. poimia kantalapun sivusta silmukat puikolle. Ärsyttävää puuhaa... Pitäisi varmaan tehdä enemmän sukkia että hommasta tulisi rutiinia eikä se ottaisi niin paljon aivoon. Jatketaan yrittämistä...

Liitteet

• IMG_20221106_093055_HDR.jpg
    IMG_20221106_093055_HDR.jpg
    662,6 KB · kertaa luettu: 65

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sukkanen on taas siinä vaiheessa että alkaa tökkiä. Pitäisi ns. poimia kantalapun sivusta silmukat puikolle. Ärsyttävää puuhaa... Pitäisi varmaan tehdä enemmän sukkia että hommasta tulisi rutiinia eikä se ottaisi niin paljon aivoon. Jatketaan yrittämistä...
Toiset ovat sukankutojia, minä vaan sukankuluttaja... nallekarkit jne...

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tämä vuodenaika on kyllä niin maan perusteellisen hankala vaatetuksen kannalta. Onko plussaa vai miinusta?Sataako vettä, lunta, räntää vai kissoja? Paistaako aurinko? Tuuleeko kuin venäläisessä elokuvassa? Vai onko nuo kaikki käyvä yhden pienen kävelylenkin aikana? No, parempi överit kuin vajarit.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kesällä näin, kun tyyppi pyöräili ilman paitaa, kuulokkeet päässä. Elokuussa sama juttu. Nyt lokakuussa, kun ulkona varmaan 10 astetta lämpöä, kaveri vieläkin crossipyörällä perse ylhäällä, kuulokkeet päässä ilman paitaa. Välillä sitä miettii et mitä vittua.
Tähän jatkoa kuvan kera.

Kuva otettu 6.marraskuuta 7,5 astetta celsius. Sama mies.

Liitteet

• Snapchat-189514290.jpg
    Snapchat-189514290.jpg
    701 KB · kertaa luettu: 170

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tähän jatkoa kuvan kera.

Kuva otettu 6.marraskuuta 7,5 astetta celsius. Sama mies.
Porilaista hulluutta vaan vähän erilaisessa muodossa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jyyd

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tuli oltua viikonloppuna kavereiden kanssa mökillä Kangasalla ja lauantaina käytiin vähän Tampereen yöelämässä. NHL-pelissä ei oltu, mutta hauskasti sattui samalle viikonlopulle. No anyway, käytiin sitten eräässä ravitsemusliikkeessä mistä löytyi myös karaoke. Jonoa oli helkutisti, mutta noin puolentoista tunnin odottelun jälkeen pääsin stagelle vetämään Apulannan Teit meistä kauniin. En nyt mikään karaokekuningas ole, mutta voi jumalauta miten siistiä oli vetää kun siellä oli porukkaa ihan helvetisti tanssimassa ja porukka oikeasti lauloi kunnolla mukana. Parasta oli vielä se että paljon oli sellaista väkeä jotka eivät varmaan olleet edes syntyneet kun kyseinen biisi oli tehty, mutta siellä ne vaan vetivät mukana. Huikea fiilis.

Sain tuosta myös paljon hyvää palautetta ja kaikki sanoivat että tosi hyvä veto, onhan tuo nyt sellaista yleistä kohteliaisuutta varmaan muutenkin mutta kyllä tuosta hyvä fiilis jäi. Kiitos Tampere thank you.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Täällä sitä ollaan mitä luultavimmin koronassa. Faija sairastui keskiviikkona ja teki positiivisen testin, ja nyt on sitten kaiketi mutsin ja mun vuoro. En ole testiä itse tehnyt mutta suht helppo laskea 1+1 että sama tauti. Kuumetta oli aiemmin jo 37.9. Noh sairastetaan tää nyt pois alta. Just nyt on itseasiassa ihan inan verran parempi olo. Katellaan mihin tää tästä kehittyy.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Autoilun vähentämisen tiellä tuli otettua uusia askeleita, kun päätin testata, voiko sählyveskarin varustekassi selässä pyöräillä. Niinpä sitten lauantain ratoksi kävin juna+fillari yhdistelmällä maakunnan toisessa laidassa. Tänään sitten ihan ilman sitä kassia metro+fillarilla pelireissu. Marraskuu on pitkällä, ja pyöräilykausi jatkuu. Keski-ikä ei tule yksin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kesällä näin, kun tyyppi pyöräili ilman paitaa, kuulokkeet päässä. Elokuussa sama juttu. Nyt lokakuussa, kun ulkona varmaan 10 astetta lämpöä, kaveri vieläkin crossipyörällä perse ylhäällä, kuulokkeet päässä ilman paitaa. Välillä sitä miettii et mitä vittua.
Aikoinani Luoteis-Vnäjällä Arkangelissa töissä ollessani kävin joka aamu lenkillä ennen töihinlähtöä, kesää-talvea, ja siellä törmäsin porukkaan, joka kävi lenkillä shortsisillaan myös talvella - no, naisilla oli toki bikinien yläosa. Ei niin kova pakkasta, etteikö nää vanhahkot(?) ihmiset olisi juosseet siellä porukalla vähissä vaatteissa minua aina iloisesti tervehtien. Kerran huonolla venäjänkielelläni utelin, oliko heillä väärä kalenteri sattunut käsiin ja sain vain aikaan mehevän naurunremakan...
Suomeen palattuani luin sattumalta jostain, että se on yhdenlainen trendi (ja hullutus), jolla on terveydellisiä vaikutuksia - mene, tiedä...

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tässä talviajassa kyllä mitään järkeä ole. Siinähän on ajateltu kai sitä, että aamulla olisi hiukan valoisampaa ja porukalla olisi helpompi herätä töihin. Mutta kun sitä valoisaa eli harmaata alkaa tulla vasta lähempänä yhdeksää, jolloin aamuvuorolaiset ovat jo töissä. Eli ei sillä mitään tee ainakaan loppuvuodesta. Sen sijaan iltapäivällä alkaa pimentyä jo ihan törkeän aikaisin.

Glove

Jäsen
Mikä ihmeen aurinko? Ei kai se nyt enää paista, moneen päivään ei ole näkynyt. Taisi sammua ja luhistua valkoiseksi kääpiötähdeksi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kävin katsomassa Kikka -elokuvan. Odotukset oli aika nollissa, mutta ihan ok tekele.

Elokuvan aikana oli alkanut satamaan lunta ja maa onkin jo aika valkoisena täällä Hämeenlinnassa.

Minä olin katsomassa kyseisen Kikka-elokuvan tänään iltapäivänäytöksessä. Minunkin mielestäni leffa oli hyvä, vaikkakin myös surullinen. Vähän se tarjosi myös ajattelemisen aihetta.

Ja minun kannatti mennä tuo leffa katselemaan myös sen vuoksi kun sen pääsin edullisesti katselemaan eli 3 euron omavastuuhinnalla. Olin näiden klubitalolaisten kanssa katselemassa leffan ja talo maksoi osan leffalipuista. Talolla kai kirjanpito aika hyvin plussan puolella mutta kun ei oikein voi tehdä yhdistyksenä tuottoa. No, meille talon jäsenillekin tuosta on sitten iloa.

Minua kiinnosti melko paljon tämä Kikka, koska noloa tai ei niin on myönnettävä että olen kuunnellut viime vuosina Kikan ainakin tunnetuimpia hittejä. Tieto siitä että Kikasta tehdään myös leffa ei ole vaikuttanut kuuntelemaani musiikkiin koska olen kuunnellut kyseistä musiikkia jo ennen tiedon tulemista. Sen sijaan se että olen tässä joskus käyttänyt (nyt ollut täysin raittiina jo useamman kuukauden) alkoholia niin on kyllä vaikuttanut. Aika hyviä kännibiisejä nuo.

Kikan ura oli rohkea sekä sisälsi sekä nousun että myös rajun laskunkin. Aika pinnallista ja eroottisväritteistä, vihjailevaa tuo musiikki ja esitykset kyllä olivat. Kikka olisi kai halunnut tehdä vähän syvällisempääkin musiikkia, ja oli sillä jotain iskelmäviritelmää mutta ne ei oikein kai onnistuneet. Kun en minäkään ollut kuullut edes koskaan että Kikka olisi tehnyt oikein tuollaista iskelmämusiikkiakin.

Tosin se nyt ei paljoa kerro mistään jos minä en jostain musiikista ole kuullut. Ei minulla nyt niin vahva tuo musiikkitietämys ole.

Mutta juu, viihdyin kyllä tänään leffateatterissa. Ja eväät olivat hyviä, snackeja ja kokista. Leffateatterista kyllä kävelin noin tunnin matkan kotiini että kulutin pois eväistä saamani kalorit.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku saatana jossakin varasti mun 120 miljoonaa euroa. Pitää varmaan purkaa asuntokaupat Miamin Penthousen kohtiilta.

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Tänään on taas se aika vuodesta että verotiedot tulee julki ja niitä jauhetaan mediassa. Ei kyllä yhtään kiinnosta...
Eikä taaskaan mun nimeä listalla. Pitäisi vissiin tehdä jotain bisneksiä. No en minä kyllä ollut listoilla sillonkaan kun bisnestä tein. Ehkä parempi olla vaan palkansaaja niin on vähemmän riskejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy