Mulla ei ole nyt kun yksi varauksessa. Se onkin ollut jo elokuusta alkaen, päässyt jo sijalle 82. Muutaman kuukauden vielä kun jaksaa venailla. Onneksi on nyt luettavaa, kun vaan ehtisi keskittyä siihenkin.Ja taas on käynyt niin, että kirjastosta on 9 kirjaa varauksessa... Vaikka tykkään lukea paljon, niin onneksi nämä ei ole tulossa yhtäaikaa lainattavaksi... Välillä vaan lipsahtaa kun innostuu.
Jep, itelläki on tällä hetkellä eräs kirja sijalla 100. Muuten sijoilla 5 -30. Julkasuajat suurimmalle osalle näyttää olevan keväällä niin ehtii lukea noita vanhempia varauksia pois alta.Mulla ei ole nyt kun yksi varauksessa. Se onkin ollut jo elokuusta alkaen, päässyt jo sijalle 82. Muutaman kuukauden vielä kun jaksaa venailla. Onneksi on nyt luettavaa, kun vaan ehtisi keskittyä siihenkin.
Ennätykseni neljä kappaletta varauksessa, 2-12 on vuorot. Niinkin on käynyt, että kun on numero ollut tarpeeksi iso, ei ole hermo kestänyt odotusta ja olen käynyt ostamassa omaan hyllyyn. Se kirja on muuten vieläkin lukuvuoroaan odottamassa.Ja taas on käynyt niin, että kirjastosta on 9 kirjaa varauksessa... Vaikka tykkään lukea paljon, niin onneksi nämä ei ole tulossa yhtäaikaa lainattavaksi... Välillä vaan lipsahtaa kun innostuu.
Muutenhan ostaisin nuo kirjat, mutta loppuu perkele säilytystila kesken täältä kämpästä ja noita on vielä laatikollinen viety varastoon. Myydä toki toki vois mutta ajattelee ettei noita kukaan osta edes eurolla kun ei ole päätaloja tai linnoja tai muita klassikoita.Ennätykseni neljä kappaletta varauksessa, 2-12 on vuorot. Niinkin on käynyt, että kun on numero ollut tarpeeksi iso, ei ole hermo kestänyt odotusta ja olen käynyt ostamassa omaan hyllyyn. Se kirja on muuten vieläkin lukuvuoroaan odottamassa.
Päätaloja ja Linnoja nyt ainakaan kukaan osta kun niitä on kaikkien kodit täynnä ja aina mummon tai papan kuollessa pamahtaa taas Päätalon kootut perinnöllisille.Muutenhan ostaisin nuo kirjat, mutta loppuu perkele säilytystila kesken täältä kämpästä ja noita on vielä laatikollinen viety varastoon. Myydä toki toki vois mutta ajattelee ettei noita kukaan osta edes eurolla kun ei ole päätaloja tai linnoja tai muita klassikoita.
Lähikirjastossa on kierrätyskärry, sinne olen välillä kuskaillut ja ottanutkin muutamia, sitä "putsataan" mukavan tiuhaan ja roskat lähtee pois. Yksi on jäänyt kaduttamaan kun en ottanut, Uuno Kailaan runoja oli kirjan verran, seuraavana päivänä se olikin jo lähtenyt jonkun toisen matkaan.Muutenhan ostaisin nuo kirjat, mutta loppuu perkele säilytystila kesken täältä kämpästä ja noita on vielä laatikollinen viety varastoon. Myydä toki toki vois mutta ajattelee ettei noita kukaan osta edes eurolla kun ei ole päätaloja tai linnoja tai muita klassikoita.
Jep, katomma tätä isompaa kämppää kun lotossa voitan isosti.Päätaloja ja Linnoja nyt ainakaan kukaan osta kun niitä on kaikkien kodit täynnä ja aina mummon tai papan kuollessa pamahtaa taas Päätalon kootut perinnöllisille.
Mutta joo pitäisi muuttaa isompaan kämppään, niin olisi enemmän tilaa levyille ja kirjoille.
En ole katsonut tilannetta, mutta joskus samoihin aikoihin laitoin kirjan varaukseen. Kertoo Irlannista.Mulla ei ole nyt kun yksi varauksessa. Se onkin ollut jo elokuusta alkaen, päässyt jo sijalle 82. Muutaman kuukauden vielä kun jaksaa venailla. Onneksi on nyt luettavaa, kun vaan ehtisi keskittyä siihenkin.
Tämä on totta, mutta ärsyttävästi tuo ylitarjonta Päätaloissa näkyy kirjastoissa siten ettei kirjoja ole monia ja jonot pitkiä. Tämä ärsyttää kun tähän pöljyyteen (Iijoki-sarjan lukeminen) lähdin ja edellisten sukupolvien kirjat on lähimmillään 250 kilsan päässä.Päätaloja ja Linnoja nyt ainakaan kukaan osta kun niitä on kaikkien kodit täynnä ja aina mummon tai papan kuollessa pamahtaa taas Päätalon kootut perinnöllisille.
Mutta joo pitäisi muuttaa isompaan kämppään, niin olisi enemmän tilaa levyille ja kirjoille.
Eikös joku Skrewdriver sopisi vielä paremmin pahennuksen aiheuttamiseen? Siis jos ainoa tarve on pahennuksen aiheuttaminen niin natsipunkkia löytyy paljon ja varmaan muutakin mautonta.Vitutti pari hipsteriä, oltiin taas niin hyviä ja tuomittiin muut, joten oli pakko panna levylautaselle Los Angelesista ponnistaneen rockyhtye Guns N' Rosesin kappale One in a Million albumilta Lies (1988). Jos tietäisivät niin tuomitsisivat! Hahaa paskiaiset! Tämä biisi saattaa soida aamuyöstä radioasemilta. Silloin hipsteri nukkuu huumepäissään. Silloin on rauha maassa. Cancel culture make no sense to me...
Edit. Nyt soi You're Crazy, sopii tunnelmaan, kuten myös Used To Love Her. Patience? Oh my...
Tai jos haluaa suomeksi aiheuttaa pahennusta hipstereissä ja mädättäjissä, niin ei muuta kuin Mistreatit soimaan.Eikös joku Skrewdriver sopisi vielä paremmin pahennuksen aiheuttamiseen? Siis jos ainoa tarve on pahennuksen aiheuttaminen niin natsipunkkia löytyy paljon ja varmaan muutakin mautonta.
Eikös joku Skrewdriver sopisi vielä paremmin pahennuksen aiheuttamiseen? Siis jos ainoa tarve on pahennuksen aiheuttaminen niin natsipunkkia löytyy paljon ja varmaan muutakin mautonta.
Onko veli Lönkka pitänyt sen koommin yhteyttä vai oliko kyseessä vaan pikainen stintti yhen pysähdyksen taktiikalla...?Tuo Hesari kysyy että missä olit kun Diana kuoli. No, HS, olin håmålassa, aka Lönkan Lihassa. Toki vasta aamulla herätessä ylen teksti-tv kertoi tapahtuneen.
Tuolla toki tuli oltua useasti. Kyseessä ei Johnny ole ihminen vaan jo pariin kertaan paikkaa vaihtanut Herkku, mikä tuolloin oli Lönkalla. Uusimmassa versiossa en ole käynyt. Edellinen ”saunapuhtaana yökerhoon” oli vanhan KY:n tiloihin muuttaneen mestaan 2019, mikä on viimeisin kerta kun oon käynyt yöelämässä.Onko veli Lönkka pitänyt sen koommin yhteyttä vai oliko kyseessä vaan pikainen stintti yhen pysähdyksen taktiikalla...?