Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 857
  • 66 843
K

Kiekkokatsoja

Tämä on kuin kotimaisesta elokuvasta. Niissä on aina ainakin yhdet tissit huomiona.
Vielä kun saadaan valokuva kännisestä miehestä, niin sitten on kotimaisen elokuvan ainekset esillä.
@Johnny B. Goode paatko kuvasi?
Eikö niin, sullahan oli jo silloin kerran.. Kuka seuraavaksi, vapaaehtoisia?
@Iisoppi
 
K

Kiekkokatsoja

Samuli Edelmann mulkkusillaan on yks perusraaka-aine myäs.
Okei, jostakin siis löydettävä Samulin näköinen palstalainen, hänen tulee olla kännissä, tai juoda känniin nopeasti. Sitten vaan kuva esille. Siis naaman kuva, ei *ulkun. Tai no joku tekotatti voi olla otsassa.

Eräs luokkakokous elokuvassa näytelleen näköisen kuva oli jo.
Kuka ohjaa elokuvan? Jos ei muita, niin minä. Mutta mielummin olen elokuvan pirullinen kriitikko.
Tarvitaanko käsikirjoitusta, vaiko ei?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Liigassa ei oo kun kaks peliä, mutta otteluseuranta on... Varsin eloisa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä Liiga-osion "potkut valmentaja x:lle!" -ketjut vituttavat meikäläistä, etenkin kun noista on tullut tietynlainen Jatkis-meme ja sellainen avataan usein heti, kun valmennuspesti on julkistettu. Esim. IFK-osiossa on nyt niin Salmelaiselle kuin Peltoselle kaksi omaa ketjua (UTJ:na/valmentajana ja potkut -ketju).
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On se kummallista, miten Gladiaattori-elokuvan alkutaistelua katsoessaan sitä ikään kuin huomaamattaan on fasistisen hirmuvallan hyökkäysjoukkojen johtajan puolella. Vaikka kai sitä pitäisi olla noiden germaanisten vapaustaistelijoiden puolella ja toivoa että joku niistä barbaareista onnistuu leikkaamaan Russell Crowen pään irti.

Näin ei kuitenkaan tapahdu. Syytän musiikkia, kuvakulmia ja Crowen karismaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis onko Eliteprospects nykyään sellainen sivusto että sinne pitää rekisteröityä ja kirjautua että voi katsella tilastoja rajattomasti? Ei saatana mitä paskaa, tarjoilee myös jotain maksullista vaihtoehtoa. Tuo pelkkä ilmaissivustokaan ei kait anna rajatonta katseluoikeutta pelaajien statseihin.
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)

Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!
Mulla on vähän samantapaista taustaa.

3 x viikon pelikielto
1 x ohjeistava yksityisviesti
1 x väliaikainen ja 1 x pysyvä ketjunavauskielto. Nykyään tosin ketjunavausoikeudet ovat mulla taas olemassa.
 
K

Kiekkokatsoja

Uutisissa luki, että kukkaruukku oli eilen pudonnut, vihreiden kansanedustajan päähän.
Hieman koominen juttu, että omaan puolueeseen liittyvä juttu, satuttaa.
Tietty kipeäähän se tekee, auts. En kyllä toivo moista kenellekään.
Lisää tietoa ainakin iltalehdestä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
- 3 x viikon penaltti
- 1 x rikepiste (ei enää voimassa)
- 2 x ohjeistava yksityisviesti
- 1 x väliaikainen ketjunavauskielto (ei enää voimassa)
- 1 x ikuinen ketjunavauskielto (ei enää voimassa, mutta kesti vuosia, ne olivat pitkiä, vuodet, ja ketjut toki, KATEELLISET)

Järjestelmä antaa poikittaista mutta kavaraani kulkee in case epäseläää !!

Mulla on vähän samantapaista taustaa.

3 x viikon pelikielto
1 x ohjeistava yksityisviesti
1 x väliaikainen ja 1 x pysyvä ketjunavauskielto. Nykyään tosin ketjunavausoikeudet ovat mulla taas olemassa.

Otetaanpa hieman päivitystä:

- 4 x viikon penaltti

OLEN SITTENKIN KARAVAANIN SUOSIOSSA! Perustelut: ei vieläkään kuukauden jäähyä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Te ootte ihan poikia vielä.

- 6 x rikepiste
- 3 x 1 viikon penalti
- 5 x 2 viikon penalti
- 5 x 1 kuukauden penalti
- 1 x 2 kuukauden penalti

ja sitten rekisterissä on vielä erinäinen määrä penalteja siltäkin ajalta, kun Modeilta ei vielä tullut viestiä että sinut on nyt hetkeksi teloitettu. Joskus muistan laskeneeni, että aika reippaasti päälle vuoden olen yhteensä ollut telkien takana. Ja silti minusta tehtiin varjomoderaattori! Sehän olisi melkein sama kun Steen Christensenistä tehtäisiin Suomen poliisin ylipäällikkö! Siis käytännössä ihan sama asia!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tein tänään piimäkakun. Ei oo vaikee....

Piimäkakku
5 dl vehnäjauhoja
2 ½ dl sokeria
1 ½ rkl piparkakkumaustetta
2 tl ruokasoodaa
2 dl juoksevaa margariinia
1 dl luumumarmeladia tai omenasosetta
2 dl piimää

Sekoita kulhossa kaikki ainekset keskenään. Kaada taikina hyvin voideltuun ja korppujauhotettuun 1,8 litran kakkuvuokaan
Paista 175 asteessa 45 - 60 min. Peitä tarvittaessa leivinpaperilla paiston loppuvaiheessa.

Edit. Minkähän (kuiva)kakun tekisi seuraavaksi?
 

Liitteet

  • IMG_20221026_160716_HDR.jpg
    IMG_20221026_160716_HDR.jpg
    719,3 KB · kertaa luettu: 30
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Te ootte ihan poikia vielä.

- 6 x rikepiste
- 3 x 1 viikon penalti
- 5 x 2 viikon penalti
- 5 x 1 kuukauden penalti
- 1 x 2 kuukauden penalti

ja sitten rekisterissä on vielä erinäinen määrä penalteja siltäkin ajalta, kun Modeilta ei vielä tullut viestiä että sinut on nyt hetkeksi teloitettu. Joskus muistan laskeneeni, että aika reippaasti päälle vuoden olen yhteensä ollut telkien takana. Ja silti minusta tehtiin varjomoderaattori! Sehän olisi melkein sama kun Steen Christensenistä tehtäisiin Suomen poliisin ylipäällikkö! Siis käytännössä ihan sama asia!
Mutta vain todelliset kuninkaat ovat vetäneet 1x3 kk, 1x6 kk, ikibanni, paluu palstalle, lopullisesti(?) kenkää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tein tänään piimäkakun. Ei oo vaikee....

Piimäkakku
5 dl vehnäjauhoja
2 ½ dl sokeria
1 ½ rkl piparkakkumaustetta
2 tl ruokasoodaa
2 dl juoksevaa margariinia
1 dl luumumarmeladia tai omenasosetta
2 dl piimää

Sekoita kulhossa kaikki ainekset keskenään. Kaada taikina hyvin voideltuun ja korppujauhotettuun 1,8 litran kakkuvuokaan
Paista 175 asteessa 45 - 60 min. Peitä tarvittaessa leivinpaperilla paiston loppuvaiheessa.

Edit. Minkähän (kuiva)kakun tekisi seuraavaksi?
No, nyt on mullekin sopiva ohje...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Edit. Minkähän (kuiva)kakun tekisi seuraavaksi?
Tänään aiomme tehdä tyttären (tytär juuri aloittelemassa, minä vielä töissä) kanssa kuivakakku, jossa kinuskikreemi keskellä ja päälle suklaakuorute. En tiedä minkälaista siitä tulee, mutta tehdään nyt kuitenkin. Jos on hyvää ja kaunista, niin laitan kuvan.
Joku päivä takaperin teimme Key Lime Pien. Se oli hyvää se.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa Prismassa on jo varmaan viikon ajan ollut kaljoja ja muita sellaisia poistohintaan. Ainakin satasella oon jo ostanut. Normaalisti maksais yli 300.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös