Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 214
  • 68 332

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eipä ihme, että oli vähän kylmä olo. 35,8° C näytti kuumemittari. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin eiköhän yön aikana nouse lievä kuume. Kurkku onkin ollut kipeä jo pari päivää.
Kuinka kylmäverinen sä oikein olet?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hieno fiilis kun nenä on tukossa ja sitten välillä yskii kunnolla ja sitten pitää sylkeä limaa pois. Ja ei edes kuumetta.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka tätä niin innolla odotti, niin on tässä silti aika haikea fiilis. Esikoinen muutti tänään omaan asuntoon.
Toi on varmaan ihan normaalia ja kuuluu prosessiin. Vähän joskus vuosia sitten ihmetytti, kun vaimo oli viikkoja surkeana ja allapäin, kunnes tajusin yhdistää sen vanhemman muksun omilleen muuttamiseen. Nuorempi jäi kuitenkin vielä vuosiksi äidin helmoihin, eikä meinannut lähteä millään, joten mistään tyhjän pesän syndroomasta ei ollu kyse.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toi on varmaan ihan normaalia ja kuuluu prosessiin. Vähän joskus vuosia sitten ihmetytti, kun vaimo oli viikkoja surkeana ja allapäin, kunnes tajusin yhdistää sen vanhemman muksun omilleen muuttamiseen. Nuorempi jäi kuitenkin vielä vuosiksi äidin helmoihin, eikä meinannut lähteä millään, joten mistään tyhjän pesän syndroomasta ei ollu kyse.
Joo, jäätiin tyttären kanssa kaksistaan tänne asumaan ja hänen kanssaan harvemmin menee sukset ristiin, pojan kanssa ne meni melkein päivittäin.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ai että, plussalapset aamulla päiväkotiin ja sitä kautta lähtevät isälleen, oma lähtikin jo eilen äidilleen. Salilla käyty ottamassa pieni kunnon ylläpitämis tuntinen. Nyt sitte vaa ootellaan iltaa ja SIMO SILMUN keikkaa naapurikunnan kuppilassa. Vaikuttaa tulevan hyvä viikonloppu.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jari-Matti Latvala on näköjään siirtynyt Maisa Torpasta toivuttuaan hivenen parempaan seuraan, sillä Seiska hekumoi hänen alkaneen heilastelemaan Sara La Fountainin kanssa. Mikäs siinä. Näyttävä pari.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hokasin ties kuinka monennen kerran, että olen viimeksi käynyt isovanhempieni (siis äitini vanhempien) haudalla vuonna 2018. Faijani puoleisten isovanhempien haudalla olen käynyt luultavasti joskus 1990-luvun puolivälissä. Muutaman kerran olen vuosien saatossa ajanut heidän viimeisen leposijansa ohi, mutta kertaakaan en ole astunut hautausmaan porteista sisälle.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tirsk

”Villeimpien huhujen mukaan Niemann olisi huijannut ottelussa käyttämällä anaalihelmiä, joiden värinä olisi viestittänyt hänelle tietoa oikeista siirroista kussakin tilanteessa.”

Taidan ruveta pelaan shakkia. Miätin joka siirtoo niin pitkään kun mahrollista ja oon ninku en ymmärtäs sitä signaalia alkuun ollenkaan. Aiii prrrkele...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Teininä, siis iässä 14-16, vedin ekat kännit, sain eka kerran pillua, ajelin mopollani pitkin kyliä ja soramonttuja. Televisiosta katselin sen ajan nuorisosarjoja ja leffoja.

Ja tilasin vuodeksi Valitut palat.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sympathy for the devilin vetää toi joku bändi tossa. Liittyyköhän noihin Silakkamarkkinoihin tai jotain. Kansalaistorilla kanssa kuuntelin hetken elävää musaa kun oli ne kapinan bileet.

Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Seuraavaksi Raksilaan?
Itse asiassa kyllä. Siis hyvä vaihtoehto ja lapsillekin sopii varsin hyvin. Ei vaan vielä tällä kaudella kun tuo la peli marraskuussa ei sovi ja toinen keskellä viikkoa. Lasten tätikin (ainoa tuolta puolta lasten sukua johon on vielä hyvät välit ja lähetin hänelle kuvia tästäkin reissusta) asuu vielä ihan raksilan lähellä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oli hyvä keikka. Pääsin näkemään vihdoinkin Dead by Aprilin livenä. Nyt jatkoilla baarissa frendin kanssa. Antoisaa sunnuntaiyötä palstaveljet ja -siskot! Täällä pauhaa Bullet For My Valentine ja fiilis on hyvä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vedin nyt yöllä minulle poikkeuksellisen hyvät ja makoisat yöunet. Heräsinkin minun mittapuulla tarkasteltuna poikkeuksellisen myöhään. Kello näytti kahdeksaa aamulla kun heräsin, yleensä olen viime aikoina herännyt siinä viiden-kuuden aikaan. Nyt onkin sitten oikein pirteä ja levollinen mieli.

Pidän pienoisena ihmeenä sitä että heräsin noinkin myöhään tänään. Eihän aamu kahdeksan vielä monelle muulle ole mitään pitkään nukkumista mutta minulle se kyllä on. Minulla on ollut viime vuodet aika aikainen vuorokausirytmi kuitenkin, olen mennyt tosi aikaisin maate ja herännyt aamuvirkkuna jo viimeistään kuudelta monesti. Tänä aamuna oli toisin.

Ja yhdeksän aikaan menin illalla nukkumaankin eli tulihan sitä nukuttua ainakin kymmenen tunnin verran. Aika hyvä mieli kyllä nyt noista yön pitkistä unista.

Tänään alkaa taas muuten uusi viikko. Edellinen viikko meni pääosin kotona, osin minulla olleen flunssankin vuoksi. Kaupassa käymiset lähinnä hoidin ja yhdet housuni sain lyhennettyä eräässä ompelimossa. Ja lentispelissä kävin. Mutta tuli tuosta runsaasta kotona oleilusta aika mökkihöperöksi.

Jos tällä viikolla pääsisi sitten käymään jo vaikka taas siellä klubitalolla parina päivänä. Eihän näin mielenterveyskuntoutujalla kovin montaa paikkaa kai ole missä aikaa viettää mutta edes jotain. Ja minua on kyllä myös asiantuntevien hoitajien toimesta neuvottukin ottamaan hieman rauhallisestikin ettei käy liikaa psyykkeen päälle. Mutta pari toiminnallista päivää klubitalolla viikossa on hyvä määrä.

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Paikka: Václav Havelin kansainvälinen lentoasema, Terminaali 2, portti D4.

Aika: juuri nyt

Havainto: Näköpiirissä paljon jatkoajan kirjoittajien näköisiä ÄIJIÄ.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy