Kuinka kylmäverinen sä oikein olet?Eipä ihme, että oli vähän kylmä olo. 35,8° C näytti kuumemittari. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin eiköhän yön aikana nouse lievä kuume. Kurkku onkin ollut kipeä jo pari päivää.
Kuinka kylmäverinen sä oikein olet?Eipä ihme, että oli vähän kylmä olo. 35,8° C näytti kuumemittari. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin eiköhän yön aikana nouse lievä kuume. Kurkku onkin ollut kipeä jo pari päivää.
Sitäpä hyvinkin. Siihen lisäksi Suomen ilmasto niin ei ihme, että palelee yhdeksän kuukautta vuodessa. Toki minulla normilämpö on siellä 36,5° C paikkeillaKuinka kylmäverinen sä oikein olet?
Toi on varmaan ihan normaalia ja kuuluu prosessiin. Vähän joskus vuosia sitten ihmetytti, kun vaimo oli viikkoja surkeana ja allapäin, kunnes tajusin yhdistää sen vanhemman muksun omilleen muuttamiseen. Nuorempi jäi kuitenkin vielä vuosiksi äidin helmoihin, eikä meinannut lähteä millään, joten mistään tyhjän pesän syndroomasta ei ollu kyse.Vaikka tätä niin innolla odotti, niin on tässä silti aika haikea fiilis. Esikoinen muutti tänään omaan asuntoon.
Joo, jäätiin tyttären kanssa kaksistaan tänne asumaan ja hänen kanssaan harvemmin menee sukset ristiin, pojan kanssa ne meni melkein päivittäin.Toi on varmaan ihan normaalia ja kuuluu prosessiin. Vähän joskus vuosia sitten ihmetytti, kun vaimo oli viikkoja surkeana ja allapäin, kunnes tajusin yhdistää sen vanhemman muksun omilleen muuttamiseen. Nuorempi jäi kuitenkin vielä vuosiksi äidin helmoihin, eikä meinannut lähteä millään, joten mistään tyhjän pesän syndroomasta ei ollu kyse.
Muut malttoivat, minä en....Poika tuli käymään ja saunomaan.
Taidan ruveta pelaan shakkia. Miätin joka siirtoo niin pitkään kun mahrollista ja oon ninku en ymmärtäs sitä signaalia alkuun ollenkaan. Aiii prrrkele...Tirsk
”Villeimpien huhujen mukaan Niemann olisi huijannut ottelussa käyttämällä anaalihelmiä, joiden värinä olisi viestittänyt hänelle tietoa oikeista siirroista kussakin tilanteessa.”
Shakin suurmestaria epäillään peppupetkutuksesta – 19-vuotiaan takapuoli tutkittiin nyt perinpohjaisesti
Hans Niemannia syytetään huijaamisesta anaalihelmien avulla.www.is.fi
Seuraavaksi Raksilaan?Fiilistellään nyt kotona lasten kanssa hienoa reissua Nokia areenalle. Ei tullut voittoa mutta ei se kannustuksesta jäänyt kiinni. Hieno areena ja hyvä tunnelma SaiPan päädyssä kuten myös satunnaisia paikallisia kohdatessa.
Itse asiassa kyllä. Siis hyvä vaihtoehto ja lapsillekin sopii varsin hyvin. Ei vaan vielä tällä kaudella kun tuo la peli marraskuussa ei sovi ja toinen keskellä viikkoa. Lasten tätikin (ainoa tuolta puolta lasten sukua johon on vielä hyvät välit ja lähetin hänelle kuvia tästäkin reissusta) asuu vielä ihan raksilan lähellä.Seuraavaksi Raksilaan?