Minulla on hienompi.Epäreilua... Miehellä on isompi kuin mulla (ks. liite, mun vasen).
No minä sain omani ilmaiseksi operaattorilta ja sen lisäksi minulla on vielä synttärilahjaksi saatu "kauneudenhoito"-kalenteri.
Minulla on hienompi.Epäreilua... Miehellä on isompi kuin mulla (ks. liite, mun vasen).
No minä sain omani ilmaiseksi operaattorilta ja sen lisäksi minulla on vielä synttärilahjaksi saatu "kauneudenhoito"-kalenteri.
Tuota olen omalta kohdaltani oikein odottanut, että milloin joku valittaa, kun teen saman kuin sinä. Ei ole omalle kohdalle vielä sattunut, mutta näköjään hyvää kannattaa odottaa.Meni itseltäni kuppi nurin tänään laiva aamiaisella kun olin käytännöllinen ja kävin hakeen täydennystä vapaalta safkanottopaikalta.
Siinä sit yks sankari päätti mainita mulle että etuilen sitä, voi herranjestas sentään. Mun olis tämän mukaan pitäny odottaa että Herra pääsee linjastossa sille kohtaa missä olin. Ja en hänen toimintaansa hidastanut millään tapaa.
Tuota olen omalta kohdaltani oikein odottanut, että milloin joku valittaa, kun teen saman kuin sinä. Ei ole omalle kohdalle vielä sattunut, mutta näköjään hyvää kannattaa odottaa.
Lounaspaikoista saa kyllä muutenkin mukavasti piristystä arkeen ja esim. työpäivään. Viime viikolla yhdessä kantapaikassamme jälkiruokapöydässä oli jotain rahkapiirakkaa sekä edelliseltä päivältä jääneitä suklaaleivoksia. Lounastamassa ollut eläkeläisporukka pääsi jälkiruokavaiheeseen vasta siinä vaiheessa kun edellispäivän leivokset oli loppu, ja voi luoja sitä äänekkään valituksen määrää siitä kuinka epäreilua se oli ettei kaikille riittänyt sitä parempaa jälkiruokaa ja että kyllä sitä pitäisi tehdä sen verran, että kaikille riittää. Siinä oli ravintolan työntekijän turha yrittää selittää, että tätä jälkiruokaa tässä on kyllä ihan riittävästi ja ne loppuneet leivokset oli eiliseltä ylijääneitä.
Näissä kyllä kieltämättä näkee ihan viihdyttävää sekoilua joskus. Huvittavia on esim. ABC:llä ne hetket kun siellä on ainoastaan yksi kassa käytössä. Aina kuitenkin joku valopää menee sinne "tyhjään kassajonoon", vaikka siinä usein on jopa kyltti että kassa suljettu. Siinä sitten hetki mielenosoituksellisesti puhistaan ja huokaillaan kädet puuskassa, ja ikään kuin kurkitaan että eikö sen ainoan kassan työntekijä tule palvelemaan häntä. Tässä ajassa tuo kyseinen mielenosoittaja olisi jo sen oman asiansa todennäköisesti siinä yhdessä jonossa hoitanut.Lounaspaikoista saa kyllä muutenkin mukavasti piristystä arkeen ja esim. työpäivään.
No, kyl määki Manses...Mä yleensä teen niin että pyrin noissa tilanteissa tekeen sen niin etten aiheuta muille turhaa jonotusta.
Sitä ei moni tajua kuinka helppoa on tehdä asioita sujuvammiksi yleensäkin. Hölmöläisten hommaa näkyy Tampereen ratikassa melkein koko ajan kun samasta ovesta menee kuus ihmistä sisälle ja jäävät jonottamaan samaan leimauspisteeseen kun toinen piste on ilman jonoon 2m päässä.
Ei mennä sinne porauslautoille.Aikamoista...
Haverit | Norjalaiseen risteilylaivaan iskenyt jättiaalto tappoi yhden, ja neljä loukkaantui: Haverit | Norjalaiseen risteilylaivaan iskenyt jättiaalto tappoi yhden, ja neljä loukkaantui
no vähän jännitystä eloon.Ei mennä sinne porauslautoille.
Kyä se on näin. Sillon kun eletään täböö, niin haetaan Tebarilta muutama pullo Lassee ja kiärrätetään niitä ringissä. Vuaronperään oksennetaan verta ja paskannetaan housuun semmosta vettäkin juaksevampaa ripulia. Hukataan lompakot ja luurit, mutta sehän on vaan hyvä koska nehän tavallaan pitää ihmistä siinä oravanpyärässä. Sammuneille tungetaan mallu perseeseen filtteri edellä ja sitten poltellaan se ja naureskellaan kun oli ihan hulvaton läppä. Joku asettelee pallinsa sen sammuneen naamalle ja näyttää yläpeukkua samalla kun muut ottaa kuvia.Siis jotkut ihmiset on vaan perjantaisin ja lauantaisin viihteellä eikä aina tunnu tajuavan että me muut ollaan joka päivä. Ei se ole mitään korkkarit kattoon nyt tanssitaan pöydillä meininkiä. Lauletaan karaokea ja otetaan selfiet. Vähän luomeen lilaa ja sillee. Ne rupeaa iltaisin nukkumaan. Menee makuuhuoneeseen ja menee sänkyyn. Pistää pään tyynyyn ja silmät kiinni. Tai kyllä mäkin kuukausi sitten tein yks ilta niin.
Tulipa amatööri olo.Kyä se on näin. Sillon kun eletään täböö, niin haetaan Tebarilta muutama pullo Lassee ja kiärrätetään niitä ringissä. Vuaronperään oksennetaan verta ja paskannetaan housuun semmosta vettäkin juaksevampaa ripulia. Hukataan lompakot ja luurit, mutta sehän on vaan hyvä koska nehän tavallaan pitää ihmistä siinä oravanpyärässä. Sammuneille tungetaan mallu perseeseen filtteri edellä ja sitten poltellaan se ja naureskellaan kun oli ihan hulvaton läppä. Joku asettelee pallinsa sen sammuneen naamalle ja näyttää yläpeukkua samalla kun muut ottaa kuvia.
Kyllähän noita iltamia nyt muutama pitää vuadessa olla.
Oletko vielä viskejä keräillyt?Siis jotkut ihmiset on vaan perjantaisin ja lauantaisin viihteellä eikä aina tunnu tajuavan että me muut ollaan joka päivä. Ei se ole mitään korkkarit kattoon nyt tanssitaan pöydillä meininkiä. Lauletaan karaokea ja otetaan selfiet. Vähän luomeen lilaa ja sillee. Ne rupeaa iltaisin nukkumaan. Menee makuuhuoneeseen ja menee sänkyyn. Pistää pään tyynyyn ja silmät kiinni. Tai kyllä mäkin kuukausi sitten tein yks ilta niin.
Jotkut täysuuvatit jää vielä leimamasiinan eteen seisomaan, jos edes leimaa matkaansa, jakkaraa olisi vapaana mutta siinä on mukava olla tulppana. Kai samainen ihmisroska jää bussissakin heti maksusuorituksen tehtyään käytävälle pöjöttämään.Mä yleensä teen niin että pyrin noissa tilanteissa tekeen sen niin etten aiheuta muille turhaa jonotusta.
Sitä ei moni tajua kuinka helppoa on tehdä asioita sujuvammiksi yleensäkin. Hölmöläisten hommaa näkyy Tampereen ratikassa melkein koko ajan kun samasta ovesta menee kuus ihmistä sisälle ja jäävät jonottamaan samaan leimauspisteeseen kun toinen piste on ilman jonoon 2m päässä.
Johnnyn luotettava gaydar sanoo että kaappihomoja kaikki tyynni. Viä ujosti kaapissa mutta siältä astutaankin sitte suaraan raskaansarjan karhudivisioonaan.Oli tänään osaston pikkujoulut ja voi herranjestas että siellä oli komea heterojätkä paikalla.
Oli tyttöystävänsä kanssa mukana mutta selvästi tykkäs kun kehuin sen kroppaa enkä ollut ainoo jätkä.
Kummasti saa sellainen jätkä joka on sexy niin saa huomioo kundeilta joita olen pitänyt heteroina.
En tiedä mikä joissain kundeissa jotka on heteroja niin tykkää siitä että toiset miehet kehuu niiden ulkonäköä ym. Kun ei ollut ensimmäinen tyyppi mun kohdalla. @vetti voi kertoa omia kokemuksiaan tältä saralta.
No kaikkihan tykkää kun kehutaan. Eikö?Oli tänään osaston pikkujoulut ja voi herranjestas että siellä oli komea heterojätkä paikalla.
Oli tyttöystävänsä kanssa mukana mutta selvästi tykkäs kun kehuin sen kroppaa enkä ollut ainoo jätkä.
Kummasti saa sellainen jätkä joka on sexy niin saa huomioo kundeilta joita olen pitänyt heteroina.
En tiedä mikä joissain kundeissa jotka on heteroja niin tykkää siitä että toiset miehet kehuu niiden ulkonäköä ym. Kun ei ollut ensimmäinen tyyppi mun kohdalla. @vetti voi kertoa omia kokemuksiaan tältä saralta.
Kävin koittamassa tuossa n. viikko sitten, ennen lumisateita, mutta ei ollut asiaa vielä jäälle. Rannasta kun pääsi muutaman metrin, jää alkoi ritistä uhkaavasti, joten katsoin parhaaksi palata takaisin....
Tänään uskaltautui jo jäälle kävelemään. Ihan rantoja pitkin kuljin. Jäänpaksuudeksi oli yks tuttu mitannut kymmenisen senttiä, omasta rannastaan. Muut kulkijat näyttivät olleen eläimiä (ks. liite).
Työpaikan lähellä on tuommoinen pikkuinen lampi, jonka ohi tule joskus työhommia takia ajettua. Kyllä siinä jo viime keskiviikkona tai torstaina oli pilkkijöitä käällä. Toki täällä on nyt hyvän aikaa ollut sää pakkasen puolella. Ei ole tainnut edes käydä plussalla pariin viikkoon.Kävin koittamassa tuossa n. viikko sitten, ennen lumisateita, mutta ei ollut asiaa vielä jäälle. Rannasta kun pääsi muutaman metrin, jää alkoi ritistä uhkaavasti, joten katsoin parhaaksi palata takaisin.
Toinen koirista tuli kanssani, mutta häipyi heti ensi risauksesta takaisin maihin, toinen viisaasti katseli vain rannalta, että kuinkas äijän käy...
Meille on tuleskellut pikkuhiljaa pakkaslunta tässä viime päivinä eikä ole ollut kunnon pakkaksia vielä kertaakaan. Se on hankala jään kehittymisen kannalta, kun lumi eristää hyvin ja jään alla oleva "lämmin" vesi pitää jään ohkaisena. Ei siis vielä jäille...