En edes tiedä, mutta kyllä minäkin haluan vielä NHL-matsin paikan päällä (Pohjois-Amerikassa) nähdä. Luultavasti yhdistän Montrealin reissuun, kun siellä on kavereita ja siellä tarkoitus joskus päästä käymään.
No juu, varmaan aika monella urheilua seuraavalla sama unelma. Myös minulla on unelmana päästä jonain päivänä katselemaan NHL-lätkää paikan päälle Amerikkaan. Ei varmastikaan mikään lähitulevaisuudessa tapahtumassa oleva unelma mutta olisi se jonain päivänä hienoa.
Haluaisin kyllä päästä katselemaan paikan päälle jotain muutakin ulkomaan urheilutapahtumaa, vaikka jotain Valioliiga, Mestareiden liiga tai La liga peliä Espanjaan.
Nämä unelmat kuuluvat tietenkin samaan kastiin muiden haaveiden kanssa. Olen viime päivinä taas jonkin verran harrastanut haaveilua. Haaveitani ovat muun muassa oman huvipurren omistus joskus, toimiva parisuhde ja onnistunut paluu työelämään.
Tänään vietän päivän taas vaihteeksi klubitalolla muuten. Kuntokin sallii jo sen, ei paljon enää köhät paina. Alkoi jo olemaan aika tuskaista tuo yksin kotona maleksiminen. Jonkun viikon verran olin vain lähes yksin kotona, kun oli tuota flunssaakin jonkin verran. Ei sekään ihan helppoa toisaalta ole olla vain kotona, ei ihmistä ole luotu pitkiä aikoja olemaan ihan yksinkään.
Nyt vaan taas rohkeasti ihmisten keskuuteen ja kyllä se siitä lähtee taas.