Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 214
  • 68 332

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Paikka: Václav Havelin kansainvälinen lentoasema, Terminaali 2, portti D4.

Aika: juuri nyt

Havainto: Näköpiirissä paljon jatkoajan kirjoittajien näköisiä ÄIJIÄ.

Minkä näköinen on Jatkoajan kirjoittajan näköinen äijä?

Mitä itse tiedän naamoja täältä, niin jokaisesta luokasta olevia on. Ihan kuka vain. Missä vain.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tähän ykskin heitto Sami Hedbergistä mun suuntaan, niin minä jumalauta kaadan tämän talon.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Liitteet

• 558551_420428461319946_1816521955_n.jpg
    558551_420428461319946_1816521955_n.jpg
    85,4 KB · kertaa luettu: 184

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots

Mitä itse tiedän naamoja täältä, niin jokaisesta luokasta olevia on. Ihan kuka vain. Missä vain.

Oli lähtöportin odotusaulassa vahvasti ns. makkarafestivaali ja isolla osalla joko tuoreempaa (global series prague) tai vanhempaa NHL pukinetta päällä. Veikkaan että useampi sakki oli "äijien änärireissulta" palaamassa.

Ai olit Havelin lentokentän loundgessa?

Ihan köyhäinluokassa ja ilman loundgeoikeuksia matkustamassa. Valitettavasti.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oli lähtöportin odotusaulassa vahvasti ns. makkarafestivaali ja isolla osalla joko tuoreempaa (global series prague) tai vanhempaa NHL pukinetta päällä. Veikkaan että useampi sakki oli "äijien änärireissulta" palaamassa.
Ehta turkoosi Sharks-paita suoraan 90-luvulta ja auringossa kauhtunut Predators-lippis? Nostalgiaa!

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Konkretisoituu Itä-Berliinin ja Länsi-Berlinin ero vaikkakin Suomessa: tässä tapauksessa joen tuolla puolen on sähköä, tällä puolen ei. Toisilla on, minulla ei. Olen lumihiutale.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Subilla tulee Air Force One. Olen katsonut tämän ehkä 20 vuotta sitten. Onhan tämä typerä kuin mikä, mutta ihan viihdyttävä.

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Alkusyksy on hienoa aikaa, ehkä paras osa vuodesta yhdessä kesän kanssa. Nyt kuitenkin eletään jo loppusyksyssä ja talvi on tuloillaan. En tiedä mikä siinä on mutta taas meinaa iskea alakulo ylle. Ja tuntuu että mitä vanhemmaksi elää, sitä rankemmin tuo "syysmasis" iskee päälle. Siihen päälle vielä pari ihmissuhdeongelmaa niin helvetti on valmis.

Kävin illalla kaupassa ja mukaan tarttui 12 olutta. Niitä olen tässä yön aikana juonut ja samalla kuunnellut mm. Nine Inch Nailsin ja A Perfect Circlen tuotantoa läpi. Viimeinen kalja menossa ja sitä näin paskajuoppona jo odottelee että milloin saa hakea lisää. Jonkunmoinen putki on nyt menossa päälle. Sitä tiedostaa että omat ovat valinnat jne. mutta silti iskee semmoinen ärsyttävä itsesääli päälle. Pahoittelut siitä. Pakko purkaa johonkin tätä oloa.

Kaikki on elämässä periaatteessa hyvin ja asiat etenkin viime aikoina ottaneet hyvin tuulta alleen. Muut riippuvuudet selätetty, mutta kausittainen masennus ja alkoholismi tuntuvat vaikeimmilta voittaa. No, jospa se tästä. Onneksi pian pääsee katsomaan Änäriä silloin kun uni ei tule.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Subilla tulee Air Force One. Olen katsonut tämän ehkä 20 vuotta sitten. Onhan tämä typerä kuin mikä, mutta ihan viihdyttävä.

Minäkin olen tässä viime päivinä katsellut kaksi leffaa, toisen Cmoresta ja toisen Ruudusta. Toisen elokuvan nimi oli joku Veljenpuolikkaat ja toinen oli legendaarinen Kummeli Stories. Kummatkin elokuvat oli mielestäni aika järjettömiä, etenkään Kummeli leffassa ei ollut oikein mitään järjellistä juonta. Ja Veljenpuolikkaassa oli välillä kyllä aika älyvapaatakin huumoria.

Kyllä nuo kummatkin sentään katseli ja oli lopulta ihan viihdyttäviä. Vaikka etenkin kun tuota Veljenpuolikkaita katseli niin tuli välillä fiilis että mitä vittua minä oikein katselen?

Kummeli Storiesin olen toki nähnytkin jo joskus mutta taisi siitäkin olla aikaa lähes se 20 vuotta. Muistin että olisi ollut vähän järjellisempikin juoni leffassa mutta ei siinä oikein ollut. Vaan oli erilaisia juonikuvioita ja tapahtumasarjoja joiden yhteenkuuluvuutta minä en oikein ymmärtänyt. Tosin oma ymmärtämiskyky leffoja kohtaan on aika heikko, olen katsellut aika vähän leffoja elämäni aikana.

Ja minäkin muuten tykkäsin taas tästä alkusyksystä. Tästä loppusyksystä ja talven tulosta en kyllä niinkään. Alkusyksy on vaan jotenkin siistiä aikaa, sitä on aina niin innostunutkin kun monet urheilusarjakaudet alkavat. Ja moni muukin asia alkaa uudelleen taas syksyllä, koulut (vaikka minua ei enää kosketakaan), Salatut elämät jne. Ja kun alkusyksyllä alkaa olemaan jo kauniita värejä luonnossa, kelit vielä aika lämpimiä ja aurinkoisia. Mutta ei ole kuitenkaan enää läheskään niin lämmin kuin kesällä. Tykkään kyllä alkusyksystä minäkin. Loppusyksy ja talven tulo ehkä sitten jopa hieman masentaa myös minua.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai että on tätä odotettu... nimittäin on taas se aika vuodesta, että numerolle 235 on käyttöä aamuisin. Toivottovasti näkyy paljon vihreää kyseisellä sivulla.

On tätä kyseisen Teksti-TV:n sivun seuraamista kyllä odotettu. Todella monivuotinen tapa kuitenkin jo että aamulla liki pitäen ensimmäisenä pistää tekstarilta sivun 235 näkyviin ja tsekkaa miten NHL:ssä on pelattu. Ja aina sitä toivoo että varsinkin suomalaispelaajat ovat pelanneet hyvin ja keränneet tehoja.

Kyllä sitä tekisi mieli ottaa tuo Viaplaykin taas käyttöön etenkin NHL:n takia ja osin Valioliigankin takia mutta saa nyt nähdä. Tulee jo kuitenkin aika kalliiksi paljonko näihin suoratoistokanaviin pistää rahaa kuukaudessa jos vielä Ruudun ja Cmoren sekä Telian lisäksi Viaplaynkin ottaa. Maksaa kuitenkin kai yhteensä jo jotain 70 euroa mikä on aika paljon minun taloudelleni. Mutta voi olla että tulee se Viaplaynkin asiakkaaksi pian ryhdyttyä uudelleen. Minkäs sitä itselleen voi.

Viaplay total maksaa kuitenkin yksinään jo lähes 35 euroa kuukaudessa mikä nyt ei ole ihan pikkuhinta sekään.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
@vilperi Tosiaan kyllä noihin erinäisiin suoratoistopalveluihin saa halutessaan poltettua helkkaristi rahaa per kuukausi. Itellä se pyörii siinä 30e/kk. NHL:n osalta itelle kyllä riittää hyvin ne matsit, mitkä YLE näyttää. Tuohon päälle Flyersin pelien ja muiden hienojen torjuntojen, maalien ja taklausten koosteet.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puoli seitsemän -ohjelmassa Petri Laaksonen. Vaatteet eivät ole aatteeni ja pukeutuminen varsinkin nykyään on mitä sattuu (hovihankkijana Tokmanni, parempaa sitten Dressmanista), mutta olipa makea kuosi Laaksosen pikkutakissa. Ostaisin, vaikka en kyllä tiedä missä tilaisuudessa sille olisi käyttöä.

Samalla ihmettelen itseäni, että kiinnitin edes huomiota.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kesällä näin, kun tyyppi pyöräili ilman paitaa, kuulokkeet päässä. Elokuussa sama juttu. Nyt lokakuussa, kun ulkona varmaan 10 astetta lämpöä, kaveri vieläkin crossipyörällä perse ylhäällä, kuulokkeet päässä ilman paitaa. Välillä sitä miettii et mitä vittua.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Katseltiin lauantaina lasten kanssa upean Nokia Arena -reissun jälkeen Yleltä näkynyttä änärimatsia kun ei muutakaan järkevää telkkarista silloin tullut. Nuorempi keskittyi täysin kännykkäänsä, mutta vanhempi kiinnitti jopa huomiota peliin sen verran että kommentteja tuli "Kuka tällastä katsoo? Ketä voi tämmönen kiinnostaa? Ihan rumat paidat, pelissä ei ole mitään järkeä ja maalivahdit ei torju mitään".

Täytyy tunnustaa että kannustin häntä tässä ajattelussa, koska minuakaan ei ole NHL pelit kiinnostaneet ikinä yhtään. Ehkä hän vain isin tyttö niin paljon, että tajusi tämän ennen kuin edes vahvistin ajattelevani samalla tavalla.

Mutta ei minua todellakaan haittaa, että monikin täällä änäriä seuraa. Kun vain ei ole mitään tunnesidettä mihinkään seuraan niin ei toimi minulle (vaikka lätkä se rakkain penkkiurheilu onkin).

(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Glove

Jäsen
Katseltiin lauantaina lasten kanssa upean Nokia Arena -reissun jälkeen Yleltä näkynyttä änärimatsia kun ei muutakaan järkevää telkkarista silloin tullut. Nuorempi keskittyi täysin kännykkäänsä, mutta vanhempi kiinnitti jopa huomiota peliin sen verran että kommentteja tuli "Kuka tällastä katsoo? Ketä voi tämmönen kiinnostaa? Ihan rumat paidat, pelissä ei ole mitään järkeä ja maalivahdit ei torju mitään".

Täytyy tunnustaa että kannustin häntä tässä ajattelussa, koska minuakaan ei ole NHL pelit kiinnostaneet ikinä yhtään. Ehkä hän vain isin tyttö niin paljon, että tajusi tämän ennen kuin edes vahvistin ajattelevani samalla tavalla.

Mutta ei minua todellakaan haittaa, että monikin täällä änäriä seuraa. Kun vain ei ole mitään tunnesidettä mihinkään seuraan niin ei toimi minulle (vaikka lätkä se rakkain penkkiurheilu onkin).
Ei siellä taida edes pelata yhtään joukkuetta, jolla on keltamustat paidat.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei siellä taida edes pelata yhtään joukkuetta, jolla on keltamustat paidat.
En edes tiedä, mutta kyllä minäkin haluan vielä NHL-matsin paikan päällä (Pohjois-Amerikassa) nähdä. Luultavasti yhdistän Montrealin reissuun, kun siellä on kavereita ja siellä tarkoitus joskus päästä käymään.

Glove

Jäsen
En edes tiedä, mutta kyllä minäkin haluan vielä NHL-matsin paikan päällä (Pohjois-Amerikassa) nähdä. Luultavasti yhdistän Montrealin reissuun, kun siellä on kavereita ja siellä tarkoitus joskus päästä käymään.
Pohjois-Amerikassa on yksi iso miinus. Se on hemmetin kaukana ja sinne lentäminen kestää ihan liian kauan. Joku 9-10 h koneessa tuntuu hemmetin pitkältä. Pitäs lentää ensin Reykjavikiin ja olla siellä pari päivää ja jatkaa sitten matkaa niin ei tarvisi olla koneessa yhtä soittoa niin kauan.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-Amerikassa on yksi iso miinus. Se on hemmetin kaukana ja sinne lentäminen kestää ihan liian kauan. Joku 9-10 h koneessa tuntuu hemmetin pitkältä. Pitäs lentää ensin Reykjavikiin ja olla siellä pari päivää ja jatkaa sitten matkaa niin ei tarvisi olla koneessa yhtä soittoa niin kauan.
Ja maksaa aika lailla paljon. Kerran Losiin lentänyt Nykin kautta (ja toki poiskin). Ja maksaa siis siksi, että olen itse jo maailmaa nähnyt ihan riittävästi ja haluan ottaa lapset mukaan reissuun.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei mullakaan ole tunnesidettä yhteenkään änäriseuraan. Silti katson n. 10 peliä viikossa runkosarjaa ja pleijaripelejä sen mukaan, miten seuraamani joukkueet pärjäävät. Ei se seuraaminen tunnesidettä vaadi. Ok, on mulla mancrush Roope Hintziin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue

No juu, varmaan aika monella urheilua seuraavalla sama unelma. Myös minulla on unelmana päästä jonain päivänä katselemaan NHL-lätkää paikan päälle Amerikkaan. Ei varmastikaan mikään lähitulevaisuudessa tapahtumassa oleva unelma mutta olisi se jonain päivänä hienoa.

Haluaisin kyllä päästä katselemaan paikan päälle jotain muutakin ulkomaan urheilutapahtumaa, vaikka jotain Valioliiga, Mestareiden liiga tai La liga peliä Espanjaan.

Nämä unelmat kuuluvat tietenkin samaan kastiin muiden haaveiden kanssa. Olen viime päivinä taas jonkin verran harrastanut haaveilua. Haaveitani ovat muun muassa oman huvipurren omistus joskus, toimiva parisuhde ja onnistunut paluu työelämään.

Tänään vietän päivän taas vaihteeksi klubitalolla muuten. Kuntokin sallii jo sen, ei paljon enää köhät paina. Alkoi jo olemaan aika tuskaista tuo yksin kotona maleksiminen. Jonkun viikon verran olin vain lähes yksin kotona, kun oli tuota flunssaakin jonkin verran. Ei sekään ihan helppoa toisaalta ole olla vain kotona, ei ihmistä ole luotu pitkiä aikoja olemaan ihan yksinkään.

Nyt vaan taas rohkeasti ihmisten keskuuteen ja kyllä se siitä lähtee taas.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te vielä kehdannut kertoa kellekään kaverille että ootte internetissä? Mä en. Pimeä puoli. Kaksoiselämää. Nytkin tässä pullonpalautuksen edessä näpyttelen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy