Ai eikö partaa voi kammata hiuskammalla?On mullakin niinkin tarpeellinen tuate kun partakampa. Aika hinttimäistä, etten sanosi...
Ai eikö partaa voi kammata hiuskammalla?On mullakin niinkin tarpeellinen tuate kun partakampa. Aika hinttimäistä, etten sanosi...
Todellakin voi. Tuli joskus partakoneen kylkiäisenä. Vähän tiheemmällä aisanvälillä ja piänempi kapistus kun normi kampa. Oon pari kertaa käyttäny sillon alkuaikoina. Tuli vähän fägäri olo.Ai eikö partaa voi kammata hiuskammalla?
Minä jo luulin toimineeni 30 vuotta väärin.Todellakin voi. Tuli joskus partakoneen kylkiäisenä. Vähän tiheemmällä aisanvälillä ja piänempi kapistus kun normi kampa. Oon pari kertaa käyttäny sillon alkuaikoina. Tuli vähän fägäri olo.
Kuule, minulla on vielä parralle erillinen shampoo, öljy ja kampa niin sen saa seksikkäitä näköiseksi.Ai eikö partaa voi kammata hiuskammalla?
Kyllä, lanttulaatikon tuoksu on vahva. Minä en vaan pidä siitä ollenkaan, en tuoksusta enkä mausta. Siksipä lanttulaatikko ei joulupöytääni kuulukkaan.Lanttulaatikkoa on aina mukava paistaa. Vaatii kyllä pitkän paistoajan, kun tarvitsee pitää uunissa lähes kaksi tuntia. Mutta minulle lanttulaatikon tuoksu on yksi vahvimmista joulun tuoksuista. Se kun alkaa asunnossa leijalemaan niin kyllä joulufiilis tulee.
On kyllä melkosta paskaa, muttei niin hirveetä paskaa kun porkkanalaatikko. Mikähän direktiivi muuten määrää että jouluna kuuluu syädä tämmösiä. Ai vittu kun mujjjakin tajuis että mikään isoveli ei valvo ja nuhtele vaikka meillä syätäs jouluna ihan niinkun minä tahansa muunakin normaalina viikonpäivänä.Kyllä, lanttulaatikon tuoksu on vahva. Minä en vaan pidä siitä ollenkaan, en tuoksusta enkä mausta. Siksipä lanttulaatikko ei joulupöytääni kuulukkaan.
Luulen että sait bannia nimimerkkis takia. Maailmassahan (ja varsinkaan internetissä!) ei oo mitään suurempaa saatanaa kun joka kiven takana väijyvä razzzizmi, ja nickishän viittaa ihan selkeästi blackfaceen.Eipä ole täällä tullut hilluttua sitten kevään, kun sain bannit. En ymmärtänyt, että neuvostovaisuutta ei sallita.
Juu, sain mitä ansaitsin. Sopeutumattomana alisuorittajana tottunut siihen, että rangaistuksia tulee. Vaikka joutuu rangaistuksi jostain tekemättömästä, niin tehtyjä kolttosia on monin verroin enemmän, joista pääsee kuin koira veräjästä.Luulen että sait bannia nimimerkkis takia. Maailmassahan (ja varsinkaan internetissä!) ei oo mitään suurempaa saatanaa kun joka kiven takana väijyvä razzzizmi, ja nickishän viittaa ihan selkeästi blackfaceen.
Tunturi 300?Viime päivinä olosuhteet iltalenkillä ovat olleet aika idylliset, mutta nyt kun katsoin ulos, niin taitaa olla tänään tyytyminen kuntopyörän polkemiseen.
Olin minäkin töissä eräässä valtion virastossa siihen(kin) aikaan, kun esim. ruokailutiloissakin, saati omassa työhuoneessa, sai polttaa. Moni vanhempi kollega oli kova tupakoimaan (ja ryyppäämään) ja työhuoneen ovelta kurkistaessa tiesi siitä ao. kaverin olevan paikalla, kun ei nähnyt savulta aina edes työpöytää.Mitä hajusteita te muuten käytätte? Jotain Hugo Bossia vai. Mä tota Marlboro rediä vai mitä lie. Hitto noissa juoppokämpissä kun kolme neljä jätkää polttaa ketjussa ja ikkunat teljetty tukkoon. Savusukeltajan diplomi pitäis saada seinälle kun vessaan löytää.