Subilla tulee Air Force One. Olen katsonut tämän ehkä 20 vuotta sitten. Onhan tämä typerä kuin mikä, mutta ihan viihdyttävä.
Minäkin olen tässä viime päivinä katsellut kaksi leffaa, toisen Cmoresta ja toisen Ruudusta. Toisen elokuvan nimi oli joku Veljenpuolikkaat ja toinen oli legendaarinen Kummeli Stories. Kummatkin elokuvat oli mielestäni aika järjettömiä, etenkään Kummeli leffassa ei ollut oikein mitään järjellistä juonta. Ja Veljenpuolikkaassa oli välillä kyllä aika älyvapaatakin huumoria.
Kyllä nuo kummatkin sentään katseli ja oli lopulta ihan viihdyttäviä. Vaikka etenkin kun tuota Veljenpuolikkaita katseli niin tuli välillä fiilis että mitä vittua minä oikein katselen?
Kummeli Storiesin olen toki nähnytkin jo joskus mutta taisi siitäkin olla aikaa lähes se 20 vuotta. Muistin että olisi ollut vähän järjellisempikin juoni leffassa mutta ei siinä oikein ollut. Vaan oli erilaisia juonikuvioita ja tapahtumasarjoja joiden yhteenkuuluvuutta minä en oikein ymmärtänyt. Tosin oma ymmärtämiskyky leffoja kohtaan on aika heikko, olen katsellut aika vähän leffoja elämäni aikana.
Ja minäkin muuten tykkäsin taas tästä alkusyksystä. Tästä loppusyksystä ja talven tulosta en kyllä niinkään. Alkusyksy on vaan jotenkin siistiä aikaa, sitä on aina niin innostunutkin kun monet urheilusarjakaudet alkavat. Ja moni muukin asia alkaa uudelleen taas syksyllä, koulut (vaikka minua ei enää kosketakaan), Salatut elämät jne. Ja kun alkusyksyllä alkaa olemaan jo kauniita värejä luonnossa, kelit vielä aika lämpimiä ja aurinkoisia. Mutta ei ole kuitenkaan enää läheskään niin lämmin kuin kesällä. Tykkään kyllä alkusyksystä minäkin. Loppusyksy ja talven tulo ehkä sitten jopa hieman masentaa myös minua.