Story of my life. Liian homo ollakseen hetero ja liian hetero ollakseen homo.Vitun hetero!
Oletko liian homo ollaksesi hetero?Liian homo ollakseen hetero ja liian homo ollakseen hetero.
Näin isoisänä voisin noin sanoa.Oletko liian homo ollaksesi hetero?
Viittasin siihen kun kirjoitit tuon saman lauseen kahdesti vaikka vissiin korjasitkin sitä jossain välissä :)Näin isoisänä voisin noin sanoa.
25 alkaa olla lämmin. Lähes kaikki alle tuon on kylmää. Nytkin täällä mökillä kaverit sanoo että yöksi ikkunoita auki että viilenee. Enkös mä just kieltänyt ettei ilpua laiteta päälle viilentämään? Sisällä on 24, yöksi lupaa alta 10. Toppatakkissa en suostu nukkumaan.Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.
Harmi että teillä on tuollaisia ihmisiä lähipiirissä. Ovat kyllä ilkeitä ja ajettelemattomia. Itse käytän hyvin paljon pitkiä lahkeita ja hihoja jopa kesäkuumalla eikä se ole koskaan ketään haitannut enkä ole saanut kuulla vittuilua. Itse kun en aistiyliherkkyyden takia siedä kovin hyvin viimaa iholleni. Varsinkin kaikki ilmastoidut tilat saa minut kietomaan takkia ympärille. Ja muutenkin haluan että "herkkä ihoni" on suojattu mahdollisimman hyvin ettei siihen kosketa kenenkään muun iho tai muu ärsyke.Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne.
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.Viikatteen keikka meni myös sinänsä hyvin että mitään levottomuuksia ei ollut. Porukkaa oli tullut keikalle ihan kivasti mutta ei kuitenkaan niin paljon että olisi puhuttu yleisöryntäyksestä. Ja hyvin Viikate kyllä soitti myös heidän hittejäänkin, Pohjoista viljaa, Viina, terva ja hauta, Sysiässä, Kuu kaakon yllä, Kuolleen miehen kupletti ja Kavaljeeri. Nämä kaikki ainakin kuultiin keikalla.
Viime yönä nuori ystäväni kuoli sairauskohtaukseen. Vetää vakavaksi.
Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.
Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.
Viikate torstai-iltana vuonna 2022 "bileravintolassa" ulkolavalla ei välttämättä ole mikään yleisömagneetti.Melkein kaikki aiemmat keikat, jotka olen nähnyt Allas Sea Poolilla, on olleet varsin hyvällä täyttöasteella, niin ainakin "permannolla" oli suorastaan hämmentävän tyhjää. On Viikate kuitenkin aika hiljattain myynyt Tavastiankin kahtena iltana peräkkäin täyteen. No, ehkä suht kova tuuli ja varmaankin samaa kohderyhmää houkutellut Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Tavastialla verotti väkeä.
Keikka ja välispiikit oli taattua Viikatetta. Matti ja Teppo ja Venom-vitsit - klasskoita jo syntyessään. Ilmestyisipä se kirja oikeasti.
Enpä nyt varsinaisesti kutsuisi Allas Sea Poolia bileravintolaksi, ainakaan keikkojen aikaan. Ne kuitenkin loppuvat samoihin aikoihin kuin klubien keikat yleensä alkavat ja artistikirjokin on vuosien varrella ollut kaikka 70-luvun progesedistä keskisuuriin kansainvälisiin rock-bändeihin. Joku "kesä-Tavastia" ennemminkin.Viikate torstai-iltana vuonna 2022 "bileravintolassa" ulkolavalla ei välttämättä ole mikään yleisömagneetti.
Ei siinä: arvostan, että kävit katsomassa. Viikate oli mahtavaa musiikkia Kuu kaakon yllä -levyyn asti. Sitten se meni siihen Kouvostoliitto-pelleilyyn, ja levy on jumittanut samaa pastissiraitaa toistakymmentä vuotta.
Ei vielä jöpötä ollenkaan?Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"
Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
Ilta on vielä nuori, joten mitä tahansa voi tapahtua. Olemme jännän äärellä.Tuli eilen illalla katseltua Family Guyn uusin disneyltä näkyvä jakso (20. kausi jakso 20). Siitä jäi mieleen dialogi:
Peteriltä kysytään: "Miksi sinulla jöpöttää vähän?"
"Olen 45-vuotias. Tämä on täysi jöpötys"
Onneksi ei ole vielä noita ongelmia vaikka ikä täsmääkin.
Onneksi tuo melu ei kuulu tänne Ogeliin. Voi pitää ikkunoita auki kellon ympäri ja ainoa tasainen jyskytys, mikä kuuluu, on junien liikennöinti viereisellä radalla.Pikkasen perseestä toi Flow-festarien melu ja vittumainen jumputus. Kestää vielä klo 2 asti yöllä. Aamulla töitä. Miksi pitää järjestää keskellä kaupunkia, Suomen turhimmin asutun kaupunginosan vieressä.