Eli haluat semmoisen puolen vuoden lokakuun?Auton lasit olivat jäässä ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Ei nyt mitään talvea tänne, kiitos. Toiveissa olisi 2019-20 kaltainen talvi, jolloin Helsingissä ei ollut lunta oikeastaan lainkaan.
Eli haluat semmoisen puolen vuoden lokakuun?Auton lasit olivat jäässä ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Ei nyt mitään talvea tänne, kiitos. Toiveissa olisi 2019-20 kaltainen talvi, jolloin Helsingissä ei ollut lunta oikeastaan lainkaan.
Kyllä. En esimerkiksi hiihdä, joten en tee talvella ja etenkään lumella mitään. Metsässä tykkään kävellä, joten puolen vuoden lokakuu mahdollistaisi sen ympäri vuoden.Eli haluat semmoisen puolen vuoden lokakuun?
En tunnustaudu lumimäen mieheksi, mutta kyllähän metsässä voi kävellä, ja jopa juosta, vaikka siellä olisi lunta.Metsässä tykkään kävellä, joten puolen vuoden lokakuu mahdollistaisi sen ympäri vuoden.
Auton lasit olivat jäässä ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Ei nyt mitään talvea tänne, kiitos. Toiveissa olisi 2019-20 kaltainen talvi, jolloin Helsingissä ei ollut lunta oikeastaan lainkaan.
Joo, mullakin yksi pieni "asia", ei kaunis, mutta kuulemma funktionaalinen, kun sille päälle sattuu...Pieniä, kauniita asioita -ketjua ei vissiin ole, joten tänne.
...
Ehkä et ole käynyt Italiassa. Isänmaa eli Suomi on toki minullekin tärkein aina, mutta silti voi syntyä ihan järjettömän kiihkeä rakkaus johonkin toiseen maahan. Minulla esimerkiksi Saksa ja Ruotsi ovat sellaisia järkirakkauksia, ne ovat aika samanlaisia maita kuin Suomi, ja siksi tykkään niistä. Kun niissä käy, tuntee olevansa vähän kuin kotona. Arvostan niitä siitä. Rakkaita maita minulle aina.Joo, mullakin yksi pieni "asia", ei kaunis, mutta kuulemma funktionaalinen, kun sille päälle sattuu...
Minulle ei ole syntynyt mitään tuollaista sidettä muihin maihin kuin Suomeen. Espanja on siinä ja siinä kuten Saksakin, mutta kun ei ole tullut käytyä kuin jokunen kerta molemmissa, lienee ymmärrettävää. Ruotsissa on tullut käytyä kyllä, mutta ei ole herättänyt sen kummempia sympatioita tai antipatioita maana, rakkaita kilpakumppaneita kuitenkin urheilun saralla...
Joo syksy tulee, tai on tullut jo. Kesällä nyt tietty joka päivä. Ja muutenkin mä oon nykyään vaan joku 3-4 tuntia mestoilla. Illalla sitten 7-8 tuntia bostailen keskustassa anona.Eipä olekkaan pitkään aikaan tarjottu ostettavaksi varastettua tavaraa. Vai käykö savukalakauppiaat nykyään kiertämässä ovelta ovelle?
Joo syksy tulee, tai on tullut jo. Kesällä nyt tietty joka päivä. Ja muutenkin mä oon nykyään vaan joku 3-4 tuntia mestoilla. Illalla sitten 7-8 tuntia bostailen keskustassa anona.
Tulee tuosta Kurvin ohitse kampukselle mennessä kuljettua päivittäin ja kyllä siinä aina joka kerta tulee ihan yhtä "mielenkiintoisen" oloista populaa vastaan.Sörkan kurvissa joku naisoletettu kuljetti pikimustaa kissaansa merirosvotyyliin olalla.